legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Saul

Berichten: 9658
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 17:58

Oh die zijn heel leuk!

Ik geef het op voor vandaag :=
Had gehoopt deze week nog aan een andere puzzel te kunnen beginnen. Maar helaas :P

Afbeelding

D_akota

Berichten: 672
Geregistreerd: 21-11-18
Woonplaats: Aan de bosrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 19:27

Eleionomae schreef:
Haha oh oh, sterkte nog even :')
Ik ben ook nog niet verder, maar heb wel 2 nieuwe puzzels bij Aldi gescoord
[ [url=m/E1RQeN.jpg]Afbeelding[/url] ]


|( Was ik gisteren toch maar naar de Aldi gegaan!! Heb beide puzzels nog niet. En nu zal wel alles weg zijn.

Nicole288
Hoofdmoderator Informatief
May the horse be with you! Coördinator Veulenverkiezing

Berichten: 31320
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 19:29

Saul hij is erg! :wow:

Saul

Berichten: 9658
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 19:33

Ik denk 1,5 uur gepuzzeld en niet heel veel verder :')
Afbeelding

Eleionomae

Berichten: 19600
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 20:21

wat een hel :') ik ga de mijne hopelijk dit weekend afmaken, heb er deze week nog geen tijd voor gehad.

Saul

Berichten: 9658
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 17:55

Ja ja. We lijken ergens te komen … :P

Afbeelding


Edit als ik het vergelijk met de vorige foto valt het vies tegen _O-

Eleionomae

Berichten: 19600
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 18:55

Nou ik zie wel echt verschil hoor haha

Dorus

Berichten: 13217
Geregistreerd: 06-04-04

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 19:24

Ik zie hem nou echt met sprongen vooruit gaan!
Voor jezelf gaat het altijd langzamer. Zeker als je al het gevoel hebt dat je helemaal niet opschiet.

cursebreaker

Berichten: 11506
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 09:12

Ik kan me voorstellen dat het voor jezelf inderdaad voelt alsof het niet vooruit komt haha, maar ohhh wat vind ik hem gaaf worden Saul <3

--

Hier nog steeds niet echt de 'rust' gevonden in m'n hoofd om verder te gaan met puzzelen. Dat stopt me overigens niet van kopen haha. Ik kwam bij de kringloop gisteren een paar tegen die ik niet kon laten liggen:

Een Thomas Kinkade die nog nieuw in de plastic zak zit, zo blij mee. Vind 'm echt prachtig <3
Afbeelding

Kasteel Neuschwanstein in Duitsland. Die vond ik hier ook zo gaaf toen ik 'm voorbij zag komen en ik loop er toevallig tegenaan. Deze doos bevat ook nog een oprolmat, maar daar ga ik iemand anders blij mee maken.
Afbeelding

En normaal ben ik niet zo van de hele drukke puzzels, al kocht ik laatst wel al die Wasgij. Maar vond deze wel heel grappig/leuk en voor 't geld kon ik het niet laten. Wat ik online zie ervan zeggen ze: "Geen puzzelstukje is gelijk van vorm dankzij de handgemaakte stansmessen - een bewijs van de Ravensburgers passie voor superioriteit." Dat klinkt echt heel erg tof.
Afbeelding

Geen idee wat ik nu precies kwijt was voor alle 3 samen, maar niet veel in ieder geval. We moesten 20e betalen voor alles wat we hadden en we hadden echt Veel haha (deze kringloop waar ik was maakt een prijs aan de kassa en stickert de spullen niet). Dus in verhouding verwacht ik dat ze nog geen euro per puzzel hebben gevraagd.

nevica

Berichten: 1012
Geregistreerd: 21-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 10:42

Door jullie krijg ik wel de drang om ook aan die Thomas Kinkade puzzels te beginnen. :o Zien er stuk voor stuk prachtig uit.

Hier al een week bezig met een maar ik kom ook niet echt verder. :+ Dat heb ik niet vaak. Zal straks even foto maken.

Saul

Berichten: 9658
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 13:41

Ik hoop dat ik de mijne nog af krijg voor mijn bevalling :')

Hele gave puzzels hierboven!
Leuk ook dat Neuschwanstein ik vond m leuk om te maken. Mooie kleuren ook en voor king prima kwaliteit.

Ben benieuwd Nevica!
Soms loop je echt even vast hè.

Ik zal alleen nooit een puzzel opruimen voor dat ik m af heb. Het moet en zal lukken :P
Soms tot grote frustratie toe haha.

nevica

Berichten: 1012
Geregistreerd: 21-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 14:10

Dat zal vast wel lukken, ik vind dat je nog hard gaat hoor!

Bij mij is het deze;

Afbeelding

Afbeelding

Heb nu al 4 dagen dat ik zo'n 10 stukjes per dag kan doen. :') Maar ik weiger inderdaad ook om hem op te ruimen. Ookal is het op dit punt geen ontspannen puzzelen meer. _O-

Het stomme is ook nog dat ik heel bewust deze heb gepakt omdat ik dacht dat dit de makkelijkste was van degene die ik nog over heb. :+

cursebreaker

Berichten: 11506
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 14:18

nevica
Haha ja dat steekt soms enorm aan he als mensen hier dingen laten zien. En omg ja ik snap wel dat die puzzel je grijze haren kost bijna. Moet wel een beetje gniffelen om wat je zegt over dat je deze pakte omdat je dacht dat het de makkelijkste was die je nog had liggen hahaha. Maar het gaat wel satisfying zijn als hij echt af is, al denk ik dat je dan ook blij gaat zijn dat je ‘m kunt opruimen haha. En wat zien die rijtjes stukjes er mega leuk uit zo haha slim zo uitgesorteerd op vorm ook.

Saul
Wanneer is de bevalling verwacht? Snap dat je idd niet wilt opruimen en wilt afmaken, ondanks als dat soms tot grote frustratie leidt haha. Zou ik ook hebben.



Ik ga nu nog even ervoor zitten en proberen wat te leggen aan de Pokemon puzzel van m’n zoon, waar hij zelf al aan begonnen was een tijd terug. Wel een verademing even geen verticale puzzel :')

Afbeelding

Dorus

Berichten: 13217
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 14:36

@nevica: groen is zo verraderlijk! Er lijkt voldoende verschil in de zitten, maar als je het op die kleine puzzelstukjes ziet lijken ze allemaal op elkaar!

Ik ben dit weekend aan deze begonnen. Hij is prachtig, maar ik heb me verkeken op de hoeveelheid roze. Hij is nog best pittig!
Afbeelding

cursebreaker

Berichten: 11506
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 14:42

Oh die ziet er prachtig uit wel <3

Ik heb goed gezelschap.
Sansa is volgens mij nog gekker op de map als ik :')
Afbeelding

Eleionomae

Berichten: 19600
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 17:58

Wat een leuke puzzels en gezelschap komen er weer voorbij :))

De mijne is af! Plus een foto voor een idee van het formaat :')
Afbeelding

Afbeelding

nevica

Berichten: 1012
Geregistreerd: 21-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 19:58

Cursebreaker, ja dat sorteren zo is de enige manier waarop ik nog langzaamaan verder kom. _O-

Ben bezig met deze doos en heb het Colosseum en de Taj Mahal al gedaan. Achteraf gezien heb ik me flink vergist in deze hahaha.

Afbeelding

Jouw Pokémon puzzel heb ik ook een keer gedaan die vond ik wel leuk. :j

Dorus, klopt ik heb me flink verkeken. :+ Maar door dit topic wel weer wat meer motivatie.

Die is mooi eleionomae! Ziet er op de tweede foto wel als een heel ander formaatje uit ineens. :')

cursebreaker

Berichten: 11506
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 22:24

Eleionomae schreef:
Wat een leuke puzzels en gezelschap komen er weer voorbij :))

De mijne is af! Plus een foto voor een idee van het formaat :')
[ [url=m/EW9cde.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/hH4rQY.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heel tof en wat groot ook ja, wauw *\o/* knap!!



@nevica
Ja kan ik me voorstellen dat goed sorteren nu de enige manier is haha! En de Pokémon puzzel vind ik ook echt super tof so far!

Over Pokémon puzzel gesproken dus, ik ben vandaag echt lekker opschoten. Hij legt zo leuk weg, ben echt aan het genieten <3

Vanmiddag toen ik startte en de foto zoals het nu is na een paar uur leggen:

Afbeelding

Het ziet heel chaotisch uit vind ik maar ik heb ook echt geen logische leg strategie hier hahaha beetje lastig eigenlijk met zoveel verschillende ‘personages’ maar ohh wat is ie leuk om te leggen, echt waar :j <3

Saul

Berichten: 9658
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 12:24

Nevica we hebben dezelfde tactiek wanneer ik er niet uit kom. Dan sorteer ik m’n stukjes ook zo :P

Die Pokémon puzzel is leuk!

En wow wat een joekel Eleionomae!


Trouwens …


Afbeelding
*\o/*

Ik wilde eigenlijk huishoudelijke klusjes doen.
Maar hou mezelf maar voor dat ik mezelf rustig moet houden deze week :P

Straks een andere pakken :D

Eleionomae

Berichten: 19600
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 15:00

jaaa Saul, wat goed!! Hij is wel echt heel mooi :D
Ben benieuwd wat je nieuwe gaat worden :)

Dorus

Berichten: 13217
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 16:01

Ja! Hij is af *\o/*

Ik ben vanmiddag ook aan het sorteren geweest :o

Afbeelding

cursebreaker

Berichten: 11506
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 16:14

Saul
Wat is ie toch gaaf zeg, echt waar! Zo tof!
Benieuwd wat je als volgende gaat kiezen.

Dorus
Next level sorteren ook bij jou zie ik haha, en wat ga je snel ook jeetje!

--

Hier in sneltreinvaart er doorheen gevlogen en net de Pokemon puzzel afgemaakt.
Denk niet dat ik eerder zo snel een 1000stukjes puzzel legde, wat ging dat makkelijk.
Echt super leuk, deze ga ik zeker nog eens maken in de toekomst - die gaan we houden haha.

Afbeelding

En ik had nog korting bij Bol dus ik kocht daar deze voor nog maar 7euro nog wat:

Afbeelding

Erg benieuwd naar ook - kwam een andere variant hier tegen in het topic en dat zag er zo tof uit haha.

Een puzzel escape room voor echte puzzelaars! De serie Escape Puzzle bestaat uit vele Escape Room puzzels met verschillende thema's!
Escape rooms kent iedereen – en nu is er ook een Escape puzzle!
Puzzel- Los de raadsels op - Vind de oplossing

De mysterieuze illustratie dompelt puzzelaars en spelers onder in een mysterieuze wereld waar een "uitgang" te vinden is! Inhoud: een puzzel met 759 mysterieuze stukjes, een handleiding en een voorbeeld van de oplossing.

Let op: het puzzelmotief van de Escape puzzle wijkt af van het motief van de doos.

De keuken van de heks
Als gepassioneerde hobbychef ben je op een zonnige herfstmiddag op paddenstoelenjacht in het bos. Je hebt net een pracht exemplaar ontdekt, het afgesneden en in je mandje gestopt. De paddenstoel ziet er heerlijk uit en verspreid een aangename geur, en je kunt de aandrang niet weerstaan om alvast een klein stukje te proeven. Kort daarna voel je jezelf duizelig worden. Alles begint om je heen te draaien en je valt neer aan de voet van een grote, oude boom. Helemaal wanhopig besef je dat je jezelf hebt vergiftigd en snel moet handelen om jezelf te redden.
Plotseling zakt de grond onder je vandaan en val je de diepte in. Je bevindt je in een donkere kamer die je doet denken aan de keuken van een heks. Zou je hier een antigif kunnen vinden? Maar waar? En hoe? De tijd dringt ....

nevica

Berichten: 1012
Geregistreerd: 21-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 16:50

Wat snel ineens saul! Knap hoor.

Handig hè Dorus, is echt mijn enige manier om op moeilijke momenten nog verder te komen. _O-

Ook snel gedaan zeg cursebreaker. :wow: Ik ken die escape puzzels niet maar het ziet er interessant uit met dat hele verhaal eromheen. Soort Wasgij idee?

Ik heb nu ook weer even tijd en motivatie dus ga met een muziekje aan weer even bezig.

Dorus

Berichten: 13217
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 19:06


cursebreaker

Berichten: 11506
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 19:08