Dropbox, hoe werkt het? (Android)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Dropbox, hoe werkt het? (Android)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-15 09:07

Ik heb weinig ruimte meer op mijn telefoon.
Nou bedacht ik dat er Dropbox op de foon zat en dat kon helpen :)*
Alleen. .. kan iemand deze fossiel even van onder een bemoste steen trekken en uitleggen hoe het werkt? ^)

blackstar

Re: Dropbox, hoe werkt het? (Android)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 09:13

App downloaden van dropbox op de telefoon en dropbox op je computer instaleren. Je aanmelden.
En bij mij haalt ie automatisch de nieuwe foto's via wifi naar de computer als deze aanstaat.
Je kan ook grotere bestanden via dropbox doorsturen naar een andere computer, heb dit gedaan voor muziek en boeken. Maar daar ben ik nog niet zo thuis in.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-15 09:21

Voor mij gaat het niet zo zeer om synchroniseren maar gewoon in de cloud wegzetten, dat mijn foto's en video's van de foon zelf afkunnen.

Ik heb een dingetje dropbox maar dan kom ik alleen bij de mappen. Kan ik vanuit daar naar het internetdeel?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 09:25

Je zet je foto's gewoon in een van die mappen. Bij iPhone heb je rechts in de bovenhoek een symbool met drie rondjes. Zal bij android wel iets vergelijkbaars zijn. Daaronder vind je de optie bestanden toevoegen. Meer hoef je niet te doen. Als je ze nodig hebt klik je gewoon op de map waar ze instaan. Of begrijp ik je vraag verkeerd?

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 09:54

Als je je foto's naar dropbox hebt gestuurd dan kan je die van je telefoon afhalen.
Je foto's kan je zoeken in de mappen. Bij mij staan de foto's in map camera uploads.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-15 09:55

Never mind, het stond er gewoon niet op, alleen een snelkoppeling naar de mappen :o?

Geïnstalleerd alleen wil hij me nu niet laten registreren, hij zegt dat mijn mailadres niet geldig is 8)7

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-15 11:25

Pfff gelukt!