iPhone 5 laad niet op?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

iPhone 5 laad niet op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 18:53

Hoi!

Gister heb ik een 2dehandse iPhone 5 gekocht bij iemand thuis, ik kreeg er een lader bij die ze net nieuw had gekocht en in de verpakking zat.
Gisteren deed de oplader het gewoon maar nu wil ik m net opladen staat er:
Deze kabel of dit accessoire is niet gecertificeerd en werkt mogelijk niet goed met deze iPhone.
Weet iemand wat ik nu moet doen? Een nieuwe oplader kopen offf ligt het aan de telefoon?
Ik heb hem ook al geprobeerd om hem aan de lader van mijn iphone 4 te doen maar daar doet hij het ook niet mee. Net wel maar toen stond er dat hij oplaadde maar de % ging alleen maar omlaag.
Help!!

CoolCorrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 18:56

Dan is de kabel waarschijnlijk niet door Apple zelf gemaakt.
Apple iphones en ipads detecteren namaak.
Soms kan het doordat de contacten een beetje vuil zijn, blaas eens over de opening, en kijk of hij dan wel wilt laden.

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 18:59

Iphone 4 heeft niet dezelfde oplader als iphone 5? Dus snap niet hoe je die er in gekregen heb haha!

Maar ik zou er mee terug gaan waar je hem gekocht heb, zij heeft de telefoon verkocht zonder originele oplader, originele oplader geeft namelijk niet aan dat het accessoire niet gecertificeerd is... Mijn telefoon laad ook alleen maar op originele laders ga er binnenkort mee naar de apple store aangezien al mn laders stuk gaan de laatste tijd....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 19:47

sunnybellami schreef:
Iphone 4 heeft niet dezelfde oplader als iphone 5? Dus snap niet hoe je die er in gekregen heb haha!

Maar ik zou er mee terug gaan waar je hem gekocht heb, zij heeft de telefoon verkocht zonder originele oplader, originele oplader geeft namelijk niet aan dat het accessoire niet gecertificeerd is... Mijn telefoon laad ook alleen maar op originele laders ga er binnenkort mee naar de apple store aangezien al mn laders stuk gaan de laatste tijd....

Ik bedoel zeg maar het gedeelte van de oplader die je in het stopcontact doet, niet het kabeltje zelf!

Telefoon ligt nu aan de computer aan de oplader, daarbij doet hij het wel..
Kan het ook zijn dat het aan de verlengdoos werkt?

Sani

Re: iPhone 5 laad niet op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 22:14

Heel eerlijk? Mijn originele applekabel werkt soms ook niet, dan krijg ik ook die melding. (En het is de kabel uit het doosje)

Je zou een andere kabel kunnen proberen, misschien dat dat het oplost.

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 02:06

Volgens mij is dat een algemeen probleempje bij de iPhone 5, mijn vriend heeft dat ook elke keer. En dat is ook een originele oplader :) Het komt wel eens voor dat hij de oplader eerst niet 'ziet', maar een paar uur later ineens wel. Misschien over een paar uur nog eens proberen?

Dooortje

Re: iPhone 5 laad niet op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 11:29

Mijn vriend had dat ook, is hij er mee naar een telefoonzaak geweest bleek dat die opening waar je je lader in stopt vol met troep zat (stof etc)
Nu dat eruit is doet hij het weer goed! :D