Airmaxloopschoenen.nl? Doen niet of wel?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

yanick29

Airmaxloopschoenen.nl? Doen niet of wel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-15 18:03

Hoi allemaal,
Ik ben al een tijdje opzoek naar een paar sportschoenen (bij voorkeur Nike Air Max).
Nu zag ik op internet deze site voorbij komen, maar daar waren ze in vergelijking met de rest zo goedkoop dat ik het eigenlijk bijna te mooi om waar te zijn vind. Voor de duidelijkheid het gaat om deze schoenen: http://www.airmaxloopschoenen.nl/nike-a ... s-sneakers
Aangezien het bijna €100,- scheelt zou dit natuurlijk mooi meegenomen zijn, maar anders is €50,- toch een duur grapje. Heeft iemand ervaringen met deze site?

maaikemuis

Re: Airmaxloopschoenen.nl? Doen niet of wel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 18:26

Klik weg, doeeeee dicht!

De teksten zijn duidelijk door een Google vertaald, dat zou al 1 teken aan de wand moeten zijn.

Daarnaast, if it sounds to good to be true...

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 18:28

http://www.sneakershop.nl hebben er ook.
Heb de mijne er ook vanaf en deze waren €95,-
Had ze binnen een week binnen en zien er top uit!
Laatst bijgewerkt door Niekj_Jente op 08-01-15 18:28, in het totaal 1 keer bewerkt

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 18:28

Ligt er aan voor wat voor sport je ze wil gebruiken.

Soms kan je ze goedkoper krijgen als het een model zijn dat slecht verkocht is/oud is/er uit gaat. Dan zijn ze wel wat goedkoper.. echter..100,- korting is erg veel.

Voor hardlopen zou ik hardloopschoenen kiezen en niet voor airmaxjes.

Buiten t hardlopen (heb ik hardloopschoenen voor) loop ik bijna 24/7 op airmaxjes omdat t gewoon fijne gympen zijn :)

53,- vind ik te mooi om waar te zijn. Maar je kan airmaxjes vinden bij actiesport soms in aanbiedingen tussen de 80-100,-

Ik heb (afwisselend van het air max model/motiefje) ze altijd gekocht tussen de 80,- en 130,- in de winkel (ik hou ervan te weten wat ik krijg voor ik t afreken.)

Succes!

yanick29

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-15 18:31

Het is voor zaalhockey dus zo veel kilometer maak ik er niet mee. Het enige nadeel is daardoor wel dat ze geen zwarte zolen mogen hebben want die kunnen afgeven en dat is niet de bedoeling.

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 18:32

Ik zou in de gewone winkel of reguliere webshop gaan kijken als ik jou was, maar t blijft je eigen keus natuurlijk.
Wel één dingetje waardoor je met deze specifieke site moet oppassen: mijn virusscanner slaat op groot alarm zodra ik deze site wil openen. Snel weer dichtgeklikt dus.
Feit dat het een virus bij zich draagt zegt meestal ook niet veel goeds over de leveringen.

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 18:33

Seriously? Lees heel even het 'over ons' gedeelte op die site, dan zie je toch overduidelijk hoe nep dit is .

Ik zou echt even sites goed bekijken voor je besteld TS, als iets te mooi lijkt om waar te zijn is dat ook meestal zo.

Mirranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 18:34

Niet betrouwbaar. Idd slechte vertalingen en nooit bestellen op een site waar ze hun eigen contactgegevens niet vermelden (compleet adres + tel. nr, Kvk enz)

yanick29

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-15 18:36

Bedankt Ik ga denk ik toch idd maar even verder zoeken :o

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 18:44

yanick29 schreef:
Het is voor zaalhockey dus zo veel kilometer maak ik er niet mee. Het enige nadeel is daardoor wel dat ze geen zwarte zolen mogen hebben want die kunnen afgeven en dat is niet de bedoeling.

Oh. Verkijk je hier niet op! Ook voor zaal hockey heb je ondersteuning nodig. Misschien is beter nog wel JUIST bij sporten als zaal hockey. Rennen kan zelfs nog prima op blote voeten, maar voor de snelle wendingen van iets als hockey heb je echt wel goede ondersteuning nodig! Ik heb op die manier nog net mijn knieën niet totaal naar de klote gelopen. Ik dacht dus hetzelfde als jij. Heb er 6 jaar later nog steeds regelmatig last van en langdurig rennen zit er niet meer in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 19:06

maaikemuis schreef:
Klik weg, doeeeee dicht!

:') :')

Maar idd TS, niet doen!!

yanick29

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-15 19:10

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 20:09

Als ik jou was zou ik gewoon gymschoenen bij een sportwinkel halen ;)
Die zijn prima voor zaalhockey.
En ook bij zaalhockey heb je een goede demping nodig in de schoenen. Dus indd, verkijk je niet op de intensiviteit daarvan, ook daar moet je goede schoenen voor hebben.
(heb zelf ook heel lang gehockeyd, dus ervaring mee)

Als je zoekt op indoor hockeyschoen, kom je al een heel eind en het kost echt niet veel.
http://www.hockeyshop4u.nl/hockeyschoen ... AnTF8P8HAQ
http://www.hockeyshop.nl/schoenen/zaal-schoenen/
Laatst bijgewerkt door 1234 op 08-01-15 20:14, in het totaal 2 keer bewerkt

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 20:10

De site is niet betrouwbaar. Daarnaast bieden air max volgens mij helemaal niet zo veel steun. Waarom ga je niet op zoek naar een stel schoenen die gewoon geschikt zijn voor in de zaal? Zaalvoetbalschoenen bijvoorbeeld, als je die op de zool kijkt zit daar vaak een rondje onder de bal van de voet en die zit er niet voor niks hoor ;)

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 20:17

Oef, alsjeblieft, ga niet met schoenen gymen die daar niet voor bedoeld zijn. Ik dacht 1x te gaan meedoen op allstars en toen heb ik beide achillespezen ontstoken gehad. Sindsdien kijk ik wel uit. Het beste ga je naar een sportwinkel en laat je je daar adviseren.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 12:35

Wel joh gewoon lekker sporten op Air Max. Als het maar mooi is toch. Wat maakt het uit dat je over 5 jaar (of eerder) constant naar de fysio moet en last hebt van je hele onderstel als je maar mooie sportschoenen aan hebt gehad :Y)

XxSultanxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:11

Ik zou het niet doen . Ik zou ze ook kopen via die site . Kreeg een heel raar rekeningnummer toegestuurd , en in 1 x konden ze ook geen Nederlands meer .. Toen ik naar 2 weken nog niet had betaald . Kreeg ik een mail of ik het geld nog even wou overmaken :?
Ik vertrouwde het niet en heb dus gewoon schoenen hier uit de winkel gekocht , dan maar wat duurder