Afgelopen zomer ben ik afgestudeerd als diëtiste. Een ontzettend leuk vak! Maar in de praktijk ben ik erachter gekomen dat ik niet als diëtist voor een organisatie oid wil werken. Daarom ben ik een eigen praktijk gestart. Maar behalve dat ik het als starter nog rustig heb, wil ik ook graag een andere baan.
Alleen ik zie door alle bomen het bos niet meer, dus hopelijk kunnen jullie helpen. Ik vind de zorg een hele mooie wereld om in te werken. Ik wil alleen geen mensen verplegen/verzorgen. Ik ben op het moment vrijwilliger op de kookgroep bij dementerende, dit vind ik erg leuk om te doen. Maar ik verdien er uiteraard geen geld mee. Hierdoor ben ik opzoek gegaan naar vacatures in de zorg, alleen ik kom steeds uit op verpleegster, helpende etc. Als ik verder zoek zijn er diverse functies die mij wel aanspreken, maar die zijn allemaal op vrijwillige basis
. Bijvoorbeeld werken in de maaltijdvoorziening.Nu ben ik ook verder gaan kijken op functies als baliemedewerker in het ziekenhuis. Maar ik kom daarin niet echt verder.
Heeft er iemand misschien tips in welke richting ik kan kijken?
Ook gewoon veel open sollicitaties versturen. Je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt.