Inschrijven op datingsite, maar welke? Ervaring gevraagd.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Naamloos1

Inschrijven op datingsite, maar welke? Ervaring gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-15 21:47

Nouja, de titel zegt genoeg..

Ik zet me over mn 'schaamte' heen, en ik vraag het gewoon hier..
Ik ga me maar eens inschrijven op een datingsite :+ Aangezien dit jaar de 30 in zicht komt, en ik (vrijwel) nooit meer uit ga en ik in het dagelijks leven ook bijzonder weinig tegenkom..
Dacht ik: Ik ga het gewoon online proberen!

Maar welke site is een beetje serieus en oke?

Je ziet zooooveel.... Lexa, Pepper, Relatieplannet, Tinder, Badoo, en zo zullen er nog honderden zijn..
Hebben jullie ervaring met deze site's?
Ik zie ook af en toe reclame's voorbij komen voor de datingsites voor 'hogeropgeleiden' is dit nu serieus voor HBO'ers enzo?? Of mag een MBO iemand zich daar ook inschrijven? :')

Wat ik zoek?

Een 'serieuse' datingsite. Geen sexgedoe ofzo (Voor zover je dat kan uitsluiten natuurlijk.. Het blijft internet ;) )
Geen hoge maandelijkse kosten
En verder een leuke, laagdrempelige site..

Dus.. Brand los...

Wat raden de bokkers mij aan?

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 21:51

Denk dat je het hier wel kan vragen?

[LZP] Internetdate, help!

Was volgens mij ooit ook nog een ander topic over datingsites en ervaringen enzo maar kan hem even niet meer vinden

Rowenah

Re: Inschrijven op datingsite, maar welke? Ervaring gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 21:57

Heb ooit een goede date gehad op dating2000 is ook gratis. Maar altijd oppassen hoor! Maar dat is met elke site..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 21:57

Daten voor hoger opgeleiden is vanaf HBO niveau. Je wordt gerust niet verwijderd als je je aanmeldt, maar of je daar succes gaat hebben? Paiq is gratis, altijd leuk om te proberen.

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 21:58

ik kwam mn ex tegen bij paiq. krijg je eerst een vragenlijst. vanuit daar krijg je een match. duurt even voordat je fotos ziet. heel fijn.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 22:01

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 22:03

Ex van me leerde ik kennen via Radio538 chat, mijn huidige man heb ik van Marktplaats.

Je kan altijd eens neuzen op Marktplaats, ik vond juist leuk daaraan om alle foto' s te bekijken en de tekst die ze daarbij geplaatst hadden hihi..

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 22:04

Badoo is voor mensen die alleen voor een avondje Pim-pam-petten gaan, de kans dat je daar wat tegen komt dat duurzaam is, is denk ik vrij klein! :')

Ik zat ook op badoo en kreeg alleen maar van die geile apen die op 1 ding uit waren! :')

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 22:05

Paiq! Leuke ervaring mee, inmiddels bijna 4 jaar samen met vriendlief die ik daar heb leren kennen :D.

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 22:05

Herkenbaar... Pepper vind ik leuk, maar gaat niet erg hard... komt ook omdat bijna iedereen denk ik gratis er op zit, en dus niet kan reageren? :P Paiq heeft een leuk systeem waar je (bij gratis) maar 1 match per 2 weken krijgt... maar daar komt bijna altijd een gesprek uit ;) Ding weet ook aardig bijzonder te matchen; soms ook met mn omgeving. :')

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-15 22:08

XFiemoX schreef:
Ex van me leerde ik kennen via Radio538 chat, mijn huidige man heb ik van Marktplaats.

Je kan altijd eens neuzen op Marktplaats, ik vond juist leuk daaraan om alle foto' s te bekijken en de tekst die ze daarbij geplaatst hadden hihi..

Marktplaats?? Serieus?! _O- Lach je overigens niet uit, vind het alleen echt supergrappig klinken!!
Waar zocht je naar dan als ik vragen mag? :P (Of is daar ook een dating iets te vinden ofzo? Haha)

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 22:11

Pepper! Heb ik leuke dates gehad en is leuk om beetje Facebook achtig mensen te checken!

Let wel!! Echt op tijd opzeggen!! En mijn persoonlijke tip, spreek snel af, ga niet weken lopen mailen of appen...

Uiteindelijk mijn vriend gewoon tegen het lijf gelopen...

Somebody85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 22:12

Ematching was bij kassa tv winnaar. Het handige is ook dat je je gratis kunt inschrijven, je kunt niet het eerste bericht sturen maar wel altijd beantwoorden als jij een berichtje krijgt. Dus je kunt het eerst gewoon proberen.

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 22:13

Ik heb zelf pepper en lexa geprobeerd en ik heb uiteindelijk succes gehad via lexa ;)
Pepper is wat speelser, lexa wat serieuzer. Tenminste, zo heb ik het ervaren. Dates kwamen ook makkelijker en sneller tot stand bij lexa dan bij pepper.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 22:13

Of op bokt maar daar is voor de vrouwen niet zo veel te halen ;)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 22:14

Tallie1979 schreef:
Badoo is voor mensen die alleen voor een avondje Pim-pam-petten gaan, de kans dat je daar wat tegen komt dat duurzaam is, is denk ik vrij klein! :')

Ik zat ook op badoo en kreeg alleen maar van die geile apen die op 1 ding uit waren! :')

Dat is niet helemaal waar, er zitten daar ook mannen die wel serieus zijn ;)
Er zitten op elke site mannen die enkel en alleen op seks uit zijn maar ik heb morgen toch echt een date met een man van Badoo en heb al meerdere gesproken die ook serieus zijn je moet alleen goed filteren.
Gratis zijn:
Badoo, paiq, knuzz, tinder...

Maar hoor dat op de betaalde sites wat "serieuzere" mannen sitten.....
Op elke site is wel een succesverhaal. Gewoon lekker proberen :) En idd even in dat topic melden O:)

Somebody85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 22:14

Oh ja, ik had succes bij ematching. Niet onbelangrijk ;-).

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-15 22:17

Bedankt voor de reacties.. Paiq dus veel positieve reacties.. Maar als ik google dan zie ik dus dat ik daar ook gewoon moet betalen, tenminste als ik van alle gemakken wil genieten..

Ik twijfel nu tussen Paiq en Lexa, maar wacht nog even wat meer reacties af :)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 22:17

Uiteraard zullen er ook wel serieuze lui op zitten, maar ik heb ze in de 6 maanden dat ik lid was niet getroffen! :P

Ik zit er zelf aan te denken om mezelf op pepper aan te melden. Relatieplanet was het ook niet, daar had ik contact met iemand die na 2 dagen om geld begon te vragen.. (Fake dus)

Dus even rondneuzen maar! :D

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 22:22

Tinder zou ik vooral niet doen, is eerder bedoelt voor lekkere s*x dan voor een relatie. ;) Pepper heb ik een goede ervaring gehoord van een vriendin! Leuke profielen staan er op. Als je hoger opgeleid bent, dan zou ik ook zeker bij de datingsite voor hoger opgeleiden kijken. Moeder van mijn vriend heeft zich daar aangemeld en hele leuke dates aan overgehouden!

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 22:24

Naamloos1 schreef:
Bedankt voor de reacties.. Paiq dus veel positieve reacties.. Maar als ik google dan zie ik dus dat ik daar ook gewoon moet betalen, tenminste als ik van alle gemakken wil genieten..

Ik twijfel nu tussen Paiq en Lexa, maar wacht nog even wat meer reacties af :)

ik weet nog dat je op paiq gratis al een hele hoop kon. Als je gematcht was kon je al wel met iemand chatten enzo maar de foto van diegene zag je pas als je wat langer met elkaar gechat had. Tegen betaling kon je bijvoorbeeld wel tegoed kopen waardoor je foto's zichtbaar kon maken en vaker gematcht werd en dergelijke.

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 22:25

Hier mijn vriend ontmoet via Tinder, nu al 9 maanden samen.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 22:25

Ook tinder heeft heus wel serieuze mannen :) niet alles over 1 kam scheren.

Zaak is wel dat als ze moeten betalen ze het vaak niet doen en je meer mannen op gratis sites zal vinden die seks willen dan op betaalde :)

Ik zou paiq gewoon proberen TS. Die extra diensten voegen niet zoveel toe.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 22:29

Ik heb mijn man destijds leren kennen op relatiefront. :)
Destijds erg leuke site en gratis. :)

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 22:30

Inderdaad. Ik heb nooit betaald op paiq en toch mijn droom vent gevonden :P.
Hoewel ik wel heb vals gespeeld hoor. Want kreeg een bepaald tegoed, weet niet meer hoe ik er aan kwam, misschien standaard bij aanmelden? Waardoor ik toen wel stiekem fototje heb gespiekt :Y).