ervaringen tv profider Online.nl

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rchell

ervaringen tv profider Online.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-15 17:16

Hi bokkers

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Ik wil graag overstappen naar alles in 1 van profider online.nl. Maar lees behoorlijk wat horror verhalen over stilstaand beeld op tv en slechte Internet verbindingen.
Echter zoals gebruikelijk posten ontevreden klanten eerder of meer dan tevreden klanten. Dus ben heel benieuwd naar de ervaringen hier.

Alvast bedankt.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 17:18

Mijn vriend woont in een enorm gat waar de telefoonverbinding bagger is en waar de dataverbinding ook niet overhoudt. Hij heeft internet (ook tv) van Online en dat is gewoon perfect, werkt altijd. Hij heeft wel vaak slechte tv- en radio-ontvangst, maar goed, dat had hij bij andere providers ook. Veel mensen daar hebben een schotelantenne dus ik gok dat dat ook aan de locatie ligt.

Rchell

Re: ervaringen tv profider Online.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-15 17:24

Dat is goed om te horen.. ik woon in een apartementje in Hilversum dus dat is behoorlijk centraal en mijn huidige kpn werk prima.. alleen is online stukken voordeliger, maar dat is meteen een 2jr contact.. En na die horror reviews ben ik wat huiverig..

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 17:29

Online gebruikt nagenoeg precies hetzelfde kastje. Ik heb zelf ook Digitenne en alles ziet er hetzelfde uit. We hebben hier wel wat ellende gehad met adreswijzigingen en vervolgens beëindiging en weer aansluiting van het abonnement (wat allebei niet de bedoeling was, maar goed) maar als het eenmaal werkt dan werkt het. Nadat we een klacht hadden ingediend over de chaotische gang van zaken kregen we ook nog een tegoedbon voor 4 gratis tompoucen van de Hema :D

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-15 10:47

Iemand anders nog een review? :)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 11:05

Ik had Online als provider. Op zich prima, alleen stoorde de tv af en toe een beetje en soms lag internet eruit, maar dat lag aan hun modem denk ik. Dus als ze een nieuwer type hebben dan moet dat goedkomen. Maar dan kan met de bomen voor m'n huis te maken hebben. Ben overgestapt omdat ik een betere aanbieding van Telfort kon krijgen met interactieve tv :)

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 15:41

Het platform van Online is prima, maar dat KPN nu goed werkt is geen garantie dat Online dat ook doet.

Wat is de afstand tot de centrale volgens pcdb.bbned.nl en wat is de haalbare snelheid volgens netco.fpi-info.fourstack.nl?

Op die manier kunnen we even kijken of de lijnlengte van KPN en Online hetzelfde is. Daar zit namelijk verschil in, Online komt altijd uit de wijkverdeler, KPN kan nog wel eens vanuit een straatverdeler komen. Dat kan een prima verschil tussen een hele slechte en een supersnelle verbinding zijn :)

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-15 18:18

Heerlijk die handige mensen hier haha. Afstand tot wijkcentrale is 1425 m en snelheid 30 mbit/s

melle_odet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 00:35

Wij hebben een alles in 1 pakket van online.
Internet is prima, doet het hier altijd.
Tv gaat ook goed, alleen met heel slecht weer stoort hij wat en met langskomen scooters en mensen met een bladblazers.
Verder dus erg tevreden over.

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 00:41

Ik heb jaren tot volle tevredenheid internet van online gehad, de televisie daarentegen... Op het moment dat er een brommer langskwam dan stond het beeld stil. Daarnaast had het ook last van de hoeveelheid beton in mijn nieuwbouwwoning. Ik ben uiteindelijk overgestapt op Telfort, dit werkt tot op heden perfect.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 00:43

Wij hebben ook online en zijn nu bijna 2 jaar geleden van KPN overgestapt naar online.nl en zijn zeer tevreden.
Internet doet het prima en de tv ook. Heel soms stoort hij iets bij stormachtig weer maar dat is echt te verwaarlozen. Wij wonen in een wijk met flats vlakbij het spoor, de tram voor de deur en de hulpdiensten om de hoek die dus de hele dag voorbij rijden daarop hebben wij geen storingen.
Nee hartstikke tevreden.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 10:24

1400m en 30Mbit komen aardig overeen met de verwachting, maar op die pcdb, staat er dan in dat rijtje daaronder ook VDSL? Alleen als BBned daar VDSL levert zou ik voor Online gaan, anders zou ik uitwijken naar bijvoorbeeld Telfort. Anders ga je namelijk weer terug naar ADSL en da's geen pretje :)

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 10:31

Ik heb alleen internet van Online, dat werkt altijd goed (tot nu toe). Ik had vooral slechte reviews gelezen over tv van Online, daarom gekozen voor een ander tv abonnement. Wij zitten in een buitengebied.

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 10:39

Wij zitten ook in het buitengebied volgens veel providers en hebben ook Online. Internet doet het altijd en is ook snel genoeg voor ons. Televisie inderdaad wel eens wat stilstaand beeld, maar te verwaarlozen. Met storm werkt het wel minder, voor die keren dat dat hier in NL is. Maar dat komt doordat het via digitenne is.
Enige waar wij echt op moeten letten is dat er niet iemand in de kamer is met zijn mobiele internet aan, dat stoort het beeld namelijk. Gelukkig wifi en problem solved :).

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-15 10:48

Nou dat is gelukkig allemaal heel positief.. Dank jullie wel.. gaat me Veel centjes schelen om de overstap te maken, dus we gaan het doen denk ik.. tenzij choiix gaat roepen dat het niet verstandig is haha.. (Je hebt pb)
Dank jullie wel allemaal