En omdat mijn moeder, broers, vriendinnen en tantes mijn 'Oh hij is zó leuk' verhalen echt zat zijn na 2 maanden, wie op bokt zit er nog meer in een 2e puberale verliefdheid?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dreamy schreef:Ik voel me ook net een puber, maar bij mij is het andersom. Ruzie's thuis, relatie verbroken (en niet weten of dat de juiste keuze is of niet, dus veel gepieker), een grote puinzooi
En ik ben bijna 25.

helemaal mijn type!
Anoniem schreef:Mijn vriendje is echt anti-hipster, totaal niet het type waar ik naar zou kijken. Hij is zo'n metalhead met een baard en lang haar, ouder dan ik terwijl ik altijd met jongere jongens scharrel. Maar het was liefde op het 1e gezicht, hij kwam de kroeg binnen en ik dacht ''daar ben je dan''.
Exact dat. Hij heeft wat langer de tijd nodig gehad om het te accepteren, maar nu is het helemaal officieel. Hardcore verkering inclusief meeting the parents, inclusief zijn tandenborstel bij mij en mijn make up bij hem. Vrijdag komt hij eten bij mijn ouders.
Anoniem schreef:Mijn vriendje is echt anti-hipster, totaal niet het type waar ik naar zou kijken. Hij is zo'n metalhead met een baard en lang haar, ouder dan ik terwijl ik altijd met jongere jongens scharrel. Maar het was liefde op het 1e gezicht, hij kwam de kroeg binnen en ik dacht ''daar ben je dan''.
Exact dat. Hij heeft wat langer de tijd nodig gehad om het te accepteren, maar nu is het helemaal officieel. Hardcore verkering inclusief meeting the parents, inclusief zijn tandenborstel bij mij en mijn make up bij hem. Vrijdag komt hij eten bij mijn ouders.

Gewoon, omdat ik dat leuk vind. Zo bijzonder.
Iedere keer weer als ik een berichtje krijg of als ie naar mij toe komt of ik naar hem.