Nieuwe blog over health & lifestyle

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nightingale

Nieuwe blog over health & lifestyle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-15 15:13

http://www.live-healthy-love-life.blogspot.nl

Afbeelding

Een vriendin van mij is onlangs een blog begonnen over gezondheid en een goede levensstijl. Ze is begonnen om wat kilo's te verliezen, maar inmiddels is het meer dan dat. Het meeste succes bereik je immers niet met een crashdieet, maar door je leven echt om te gooien!

"Hooi allemaal, ik ben Lianne. Ik ben een scholiere die erg houdt van gezond eten en sporten. Ik doe momenteel aan paardrijden, hardlopen en fitness en zit nog op school. Volgend jaar hoop ik diergeneeskune te gaan studeren in Utrecht, omdat dieren echt al sinds ik een klein meisje ben mijn passie zijn. Daarnaast vind ik het erg leuk om te koken en in de keuken te staan en kan ik bijna een winkel beginnen met mijn kookboeken verzameling. Al heel lang ben ik bezig met gezonder proberen te eten, maar pas afgelopen zomer ben ik begonnen met mezelf meer gaan verdiepen in gezond leven. Sonja Bakker, Bodieboost, groene smoothies en de voedselzandloper zijn voor mij geen onbekende termen. Ik laat me graag inspireren door het hierboven genoemde en andere voedbloggers. Dit probeer ik in combinatie met mijn eigen inzicht en kennis te combineren tot lekkere recepten en mijn eigen fit journey. Ik ben begonnen aan mijn eigen fit journey, zodat ik me nog energieker kan voelen. Op deze site kun je mijn vorderingen volgen en mijn nieuwste recepten vinden. Veel leesplezier!"

Ze schrijft op een leuke, aanstekelijke manier over zichzelf, maar geeft ook tips en lekkere recepten. Op dit moment heeft ze 2 volgers, ik denk dat dat beter kan!

Dus: wie doet er mee? Neem vooral een keer een kijkje!

http://www.live-healthy-love-life.blogspot.nl/?m=1

NoorWJ

Re: Nieuwe blog over health & lifestyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 23:14

Ik volg! :D

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 18:31

Interessant! Leuk idee!
Ik vind de layout niet zo mooi uitgewerkt, dat zorgt ervoor dat het ondanks de interessante inhoud niet erg aantrekkelijk is. Misschien kan ze daar eens naar kijken? Niet als commentaar hoor, maar ik denk dat het veel beter gaat lopen als ze daar eens naar zou kijken. :D

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-15 18:52

Leuk! Bedankt allebei :D
Hannah, je hebt gelijk, ik heb hem vooral mobiel bekeken en daar ziet het er prima uit, maar op de laptop is het wat onrustig inderdaad. Ik zal het doorgeven, bedankt voor de tip! Je mag best commentaar geven hoor :j