Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vanaf de FTU heeft een kabel trekken weinig zin, aangezien je toch echt eerst langs de RF-module in de NT moet.
Choiix schreef:Overigens heeft Telfort vanaf vandaag een nieuw aanbod waarbij het nog niet geheel duidelijk is of hierbij het nieuwe KPN glasvezel platform (dus zonder analoge/DVB-C televisie) of het huidige (dus met Glashart Media DVB-C/analoog en interactieve TV via de Amino's) gebruikt wordt. Vraag dit dus eerst na voordat je een bestelling plaatst!!
ow vanaf vandaag zij je
ga even kijken 
Choiix schreef:Ha, een ex-Teleportboulevard medewerker?
Ik zou echt even bellen en doorvragen naar de nieuwe propositie vanaf gisteren. Belangrijk hierbij is of het KPN platform of het Glashart platform wordt gebruikt voor TV. Alleen bij de laatste krijg je DVB-C.
Choiix schreef:Ha, een ex-Teleportboulevard medewerker?
Ik zou echt even bellen en doorvragen naar de nieuwe propositie vanaf gisteren. Belangrijk hierbij is of het KPN platform of het Glashart platform wordt gebruikt voor TV. Alleen bij de laatste krijg je DVB-C.
, ze heeft nog voor me gevraagd of ik de oude aanbieding nog kon krijgen maar dit kan niet meer, sh*t heb ik weer

Choiix schreef:Knew it
Dat wordt steeds minder... Tweak leverde het maar heeft nu z'n eigen platform, Solcon had het maar ook die hebben nu een eigen platform, Lijbrandt en XMS hadden het maar zijn over naar Telfort, je zou Vodafone eens kunnen bellen. Die hebben een aparte overeenkomst met Glashart media, maar ook daarvan weet ik niet in hoeverre zij het nog leveren, want die hebben net Wisper ingelijfd waarbij ook een hoop gesloopt is...