Themafeestje, welke outfit kiezen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

UMayDream

Themafeestje, welke outfit kiezen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-15 20:53

:wave:

Binnenkort heb ik een feest met als thema 'Moulin Rouge', de dresscode is 'Burlesque'. Een erg leuke dresscode dus en een mooie kans om een spectaculaire outfit bij elkaar te zoeken :)) Maarr.. ik loop een beetje vast met de kledingkeuze. Is er iemand die tips heeft, of bijvoorbeeld een leuke site waar je kleding kunt aanschaffen die in dit thema vallen? Alle inspiratie is welkom :P

san4nie

Re: Themafeestje, welke outfit kiezen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 20:54

Ik denk dat je niet zo heel veel nodig hebt? :o

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 20:55

Kijk eens op topvintage.nl.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 21:04

san4nie schreef:

_O-

Het is maar net hoe sexy je wilt gaan. Je kunt in een verkleedwinkel wel wat vinden. Een mooi korset met netkousen, een kort rokje met tule en een band met een veer op je hoofd. Oh en handschoenen, van zie lange. En als je rookt, zo'n opzetstukje :P

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-15 21:11

san4nie schreef:

Niet heel veel idd O:) Maar wát ik aan heb, moet wel sexy-stijlvol-classy-geweldig zijn :P

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-15 21:12

Joolien schreef:
san4nie schreef:

_O-

Het is maar net hoe sexy je wilt gaan. Je kunt in een verkleedwinkel wel wat vinden. Een mooi korset met netkousen, een kort rokje met tule en een band met een veer op je hoofd. Oh en handschoenen, van zie lange. En als je rookt, zo'n opzetstukje :P

Een verkleedwinkel is idd een goede tip, thnx! Zo'n opzetstukje is ook erg leuk, desnoods een e-smoker erin :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 21:16

Ik weet niet welke maat je hebt, maar ik heb hier nog een korset (zwart) liggen en een lange jurk van het merk Burleska :P

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-15 21:29

Oeh, leuk! Ik heb over het algemeen maat 36 :j

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 21:30

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 21:33

Iets van stockings misschien? Of zo'n bandje om één been dat je in films bij Las Vegas bruiloften ziet :P ?

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 21:34

Bij de meeste sexshops hebben ze ook erg leuke en mooie corsetten, heb er zelf ooit een knal roze vandaan gehaald.
Je kan er altijd even naar binnen lopen, medewerkers zijn erg behulpzaam!

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-15 21:59

Ghostattack schreef:
Deze jurk heb ik in maat S liggen http://www.large.nl/burleska-mollflande ... rt_166654/ en het korset is maat XS, komt overeen met 34/36 denk ik :) Weet niet of het is wat je zoekt, maar wie weet! :D

Vind 'm erg mooi, maar is denk ik niet wat ik zoek. Toch bedankt! Mocht ik me bedenken dan pb ik je even :D

Monster schreef:
Bij de meeste sexshops hebben ze ook erg leuke en mooie corsetten, heb er zelf ooit een knal roze vandaan gehaald.
Je kan er altijd even naar binnen lopen, medewerkers zijn erg behulpzaam!

Mm, dat kan idd ook nog.. Maar ik weet niet of ik dat wel durf _O- Ik hou het als optie :Y)

BaileyMix schreef:
Iets van stockings misschien? Of zo'n bandje om één been dat je in films bij Las Vegas bruiloften ziet :P ?

Stockings zijn jarretels toch? Of iets anders? :P Bandje om 1 been ken ik niet.. Ik ga ff googlen!

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 22:15

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 22:19

Ga gewoon naar een sexshop joh, onwijs veel keuze. Bij de Christine Le Duc winkels heb je alleen maar vrouwelijke, zeer deskundige verkoopsters die je echt overal bij helpen en die ervoor zorgen dat je je ook heel snel op je gemak voelt.
Je bent ook dreks over alle schaamte heen trouwens als je daar iets gaat passen en alles word bij naam genoemd :') :P
Toen ik daar mijn korset ging halen ben ik echt goed geholpen en dat kreng zit me als gegoten.
Op hun website en de site van de pabo kun je ook heel veel vinden voor een leuke prijs.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 22:21

_Mariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 22:30

Ik kom thuis om in de korsetten haha, als je wil kan ik aankomende week wel een paar foto's voor je maken? Super gaaf zo'n feest! Je hoort helaas toch vaak dat mensen zich niet aan de dresscode houden, beetje jammer!

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-15 23:13

@annepaardoes, bedankt voor je linkjes! In totaal wil ik max ca. 80,- uitgeven aan de hele outfit, en het liefst ietsje minder. Ben studente dus erg breed heb ik het niet := Heb gelukkig die 2 corsetten gekregen en misschien ook nog lange handschoenen.

@jaleesa89, misschien dat ik een poging waag maar ik ben er nog niet over uit of ik dat aandurf. :') Maar bedankt voor je site tips! Heb even gekeken en ben idd wat leuke dingen tegen gekomen :j

@corelli, bijzondere kousen, gaaf! De rest van de outfit is ook erg leuk.

@_Mariskaa, als je dat zou willen doen, graag :D Ik hoop idd dat iedereen z'n best doet op zijn/haar outfits, maar dat moet vast goed komen :)

_Mariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 01:26

Ik zie dat je ook in Leeuwarden woont, dat scheelt! Ze liggen echter in Groningen dus dan moet ik ze deze week even maken. Wanneer is het feest precies?

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-15 11:37

Hé, wat toevallig dat we beiden in Leeuwarden wonen! Zie 't nu pas, haha. Het feest is 28 februari pas, heb dus nog even de tijd gelukkig :j

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 11:39

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-15 21:57

Oeh leuk, ik ga even kijken. De standaard goedkope dingen vind ik idd helemaal niks. 't moet wel ergens op lijken, en niet te goedkoop eruit zien :P