Samsung galaxy s3 ontvangt berichten later

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Samsung galaxy s3 ontvangt berichten later

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 18:50

Hoi bokkers, ik heb een probleem met mijn telefoon. Al een tijdje krijg ik Whatsapp berichten 1 á 2 uur later binnen, vaak ook wel eerder en Facebook Messenger heeft ook vertraging. Heel fijn :+ Als ik zelf op Whatsapp klik kwamen ze gewoon binnen maar nu ook niet meer. Vond het jammer dat ik meldingen pas later kreeg maar nu is het ook alweer een tijdje zo dat wanneer ik met iemand zit te praten, diegene eindeloos lang kan typen zonder dat er wat binnen komt. Uiteindelijk krijg ik het na 5 minuten binnen als ik geluk heb. Of ik moet een . sturen en dan komt het na een half minuutje binnen. Zo kan ik niet gewoon een Whatsapp-gesprek en dat is nogal hinderlijk.

Facebook heeft vertraging maar als het eerste binnen is gekomen en ik stuur wat terug, blijft hij het ook gewoon doen. Whatsapp echter niet.

Heeft iemand dit ook (gehad)? Heeft iemand een mogelijke oplossing want ik wil gewoon een gesprek kunnen hebben zonder storingen :Y)

YvvvWedg

Re: Samsung galaxy s3 ontvangt berichten later

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 18:52

Ik volg mee. Ik heb bij mijn Huawei (zelfde besturingssysteem als samsung) dat ik mijn berichten helemaal niet binnen krijg ( en meldingen) pas als ik de app open.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 18:55

Bekend, mijn Huawei had dit ook. Die was trouwens gewoon in het algemeen heel langzaam.
Heb nu een Iphone 6 en nergens meer last van! :D

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 19:15

Ik heb hetzelfde met mijn s3! Nu even niet trouwens, maar een paar weken geleden wel. Komt met vlagen, heel maf!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 19:19

Ik heb geen problemen met mijn s3 (even afkloppen :+ )
Heb je de apps al eens opnieuw geïnstalleerd? Of problemen met je internetverbinding misschien? Iets veranderd in je instellingen?

newt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 19:23

Heb je je autosync wel aan?
Anders synchroniseer je pas bij het openen van je apps

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 19:26

Had dit ook met mijn iphone 4s.. Komt volgens mij omdat ik op de optie 'gegevens/app op achtergrond ophalen' (of zoiets dergelijks) uit had staan. Maar kan zo geloven dat het vooral kwam omdat hij helemaal op was. Nu een nieuwe iPhone en nergens meer last van :D !

Melisjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 19:28

Ik herken dit probleem ook. Bij mij ligt het aan mijn Wifi in huis, zodra ik die uitzet en over ga op mijn 4G krijg ik alles weer goed binnen! Misschien bij jou ook het probleem?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 20:10

Als ik mijn 3G aandoe doet ie het wel gewoon goed! Zou het dan aan mijn wifi liggen? Het is een hele tijd goed gegaan, en ook als ik in het kamertje naast de router zit werkt het niet goed :n Vanmiddag ging het na een paar minuten beter. Hopelijk blijft het goed gaan. Zou wel raar zijn als ie het ineens weer doet.

Autosync staat volgens mij aan, waar kan ik dat vinden? Heb gekeken bij instelling maar ik kan het niet vinden :+