Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ladyflame schreef:in de tijd dat ik het had was het wel mogelijk(hoorde ik altijd) maar dan alleen op de dagen dat je echt gratis reist, voor de trein moet je er sowieso altijd al 20 euro op hebben staan ookal heb je studenten ov.
Correct me if i am wrong.
ladyflame schreef:in de tijd dat ik het had was het wel mogelijk(hoorde ik altijd) maar dan alleen op de dagen dat je echt gratis reist, voor de trein moet je er sowieso altijd al 20 euro op hebben staan ookal heb je studenten ov.
Correct me if i am wrong.
Naaoommii schreef:Instap tarieven gelden inderdaad alleen als je in het weekend reist als je een week ov hebt. Bij de ns 20 euro en 10 euro bij de arriva en bus en tram verschillen ze volgens mij de instap tarieven. Door de week hoef je dan geen saldo op je ov te hebben
ilaan schreef:Naaoommii schreef:Instap tarieven gelden inderdaad alleen als je in het weekend reist als je een week ov hebt. Bij de ns 20 euro en 10 euro bij de arriva en bus en tram verschillen ze volgens mij de instap tarieven. Door de week hoef je dan geen saldo op je ov te hebben
Voor de trein heb je ook maar €10 nodig. Tenminste ik kon met 13 euro nog inchecken laatst in het weekend..
Ts jij kunt gewoon reizen als het goed is
.
.
Echter geld dit alleen wanneer je niet gratis reist. Dus wanneer jij met je studentenov reist wanneer het gratis is, dan heb je daar geen last van. Ga je met de trein terwijl het niet gratis is (volgens mij in het weekend) dan moet je er min. 20 op hebben staan. Deetjeeuh schreef:Voor de trein moet je wél 20 euro op je ov hebben staan, anders kan je er niet mee reizen.Echter geld dit alleen wanneer je niet gratis reist. Dus wanneer jij met je studentenov reist wanneer het gratis is, dan heb je daar geen last van. Ga je met de trein terwijl het niet gratis is (volgens mij in het weekend) dan moet je er min. 20 op hebben staan.