Hoe werkt een Track&Trace code(DHL)?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

moelly

Hoe werkt een Track&Trace code(DHL)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-15 17:11

Hallo,

Ik was benieuwd hoe een track&trace code werkt. Normaal gesproken is het zo dat je een code krijgt per mail en dat je die moet invoeren op de site van de bezorger en dan kun je de status van je pakketje bekijken, maar mijn pakketje is al een paar dagen niet te vinden.
Heb ik gewoon meer geduld nodig(ivm feestdagen) of moet ik maandag eens aan de bel trekken?

Nayomie

Re: Hoe werkt een Track&Trace code(DHL)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:14

Zodra hij door de bezorger is opgenomen, is de track en trace code actief. Staat hij aangegeven dat hij in het sorteercentrum is of doet je track en trace code het nog niet?

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:17

Controleer je hem op de juiste site? Heb eens iets via mp verkocht, vrouw was boos en wilde haar geld tetug maar ik zag dat hij verzonden was. Ze keek bij dhl en niet bij dhlforyou, bij ons liep het goed af. Hopelijk krijg je je pakket gewoon alsnog
Laatst bijgewerkt door Mama3 op 03-01-15 17:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:20

Van de week is er een storing geweest bij DHL bij het sorteren van de pakketjes. Spullen die ik de 30e had moeten ontvangen heb ik vandaag pas gekregen.

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-15 18:46

Bedankt voor de reacties!
@Nayomie: er staat letterlijke 'Er is geen resultaat gevonden voor je zendingsnummer'.
@Mama3: ik controleer via de link die in mijn mail staat, namelijk www.dhlparcel.nl
@Kiwipitje: oh dan wacht ik nog even. Kan zijn dat alles dus vertraging heeft. Bedankt!