Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

! Heel verhelderend om eens de visies van anderen te horen.
.
. Evelijn schreef:Ik ben nog steeds benieuwd of je nu wel bij een theatergroep oid zit.
Daarnaast vind ik de opmerking dat je als actrice ook enorm jezelf tegen gaat komen als je last hebt van faalangst ook een goede. Zorg dat je eerst eens daar mee aan de slag gaat en dat kan veel makkelijker tijdens een studie geschiedenis dan naast een baantje achter de kassa terwijl je nog daarnaast probeert audities af te lopen (waar je 99% van de keren ook hoort dat je het niet goed hebt gedaan)
Rienepien_ schreef:Het zal ongetwijfeld een voordeel zijn om op zijn minst met een bachalor diploma op zak op een auditie te verschijnen. Je hebt nu eenmaal een kritische denkwijze ontwikkeld en dat kan alleen maar van pas komen. In 'normale' omstandigheden zou ik er ook voor kiezen om in ieder geval mijn bachelor af te ronden, gecombineerd met het voorbereiden op een opleiding in acteren. Het probleem is echter dat ik al sinds het begin van mijn studie zo ontzettend veel stress ervaar en constant bezig ben met het onderdrukken van mijn ontwikkelde faalangst, dat ik het voortzetten van mijn studie als een zware last ben gaan beschouwen. Naar mijn mening is dit ontstaan door een groot gebrek aan motivatie, gecombineerd met mijn natuurlijke wil om toch overal in uit te moeten blinken. Dit botst natuurlijk gigantisch. Ik ben gewoon niet gelukkig zo en ik heb nauwelijks meer energie om nog dingen ernaast te gaan doen.