Mijn bijzondere pakketje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

Mijn bijzondere pakketje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 13:16

mjah ik had dus bij een ruitersport zaak een hoefrasp en hoefmes besteld, Vandaag kwam eindelijk het pakketje binnen.

A fijn bel gaat en toen kreeg ik dus t pakket in mijn handen gedrukt, en t pakketje was behoorlijk groot waardoor ik zelfs ging twijfelen of ik wel t juiste binnen kreeg :')

Maar a fijn dit noem ik dus echt puur karton verspilling t had makkelijk in plat pakketje gekund.

Afbeelding
De enorme doos die ik kreeg
Afbeelding
De inhoud :') _O-

Meer mensen die wel eens zulke pakketjes krijgen? :')

StormMilagro

Re: Mijn bijzondere pakketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 13:26

Haha ja ik laatst ook toen ik een ssd bestelde voor mijn laptop, enorme doos, maar woog niks

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 13:27

Hahha omg dat heb ik dus ook wel is gehad met make up. Echt zonde en ook van de verzendkosten..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 13:28

Wat waren de verzendkosten? Als je daar de volle pond voor hebt moeten betalen, zou ik toch even gaan klagen :=

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 13:28

_O- _O- _O- .

Paste het er wel allemaal in? Beetje klein doosje hoor..

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 13:30

ik ook ... een mestschep gekregen voor kerst die in een doos van 2m hoog en 1/2 vierkante meter was ... DWAAS :D

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 13:34

Cayenne schreef:
Wat waren de verzendkosten? Als je daar de volle pond voor hebt moeten betalen, zou ik toch even gaan klagen :=

Daar komt nog t mooie ik heb voor brievenbus pakket post betaald _O- Ipv 6,95

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 13:37

:D Ach troost je, omgekeerd is erger. Ik herinner me nog een topic van iemand die een in twee gebroken zweep in een kleiner pakket kreeg _O- .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 13:50

_O- was vast een nieuwe medewerker _O- Prachtig

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 13:53

@Kwanyin:

Hoe je een zweep NIET kan zenden...

Deze :D

TS, zat er nog verpakkingsmateriaal omheen, of lag het echt gewoon los in die doos? Dan moet er toch helemaal een lichtje gaan branden...

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 13:54

Haha ja van die plastic zakjes met lucht zat dr in

Dat topic met die zweep was ook best hylarisch

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 13:34

Herkenbaar!

Vorig jaar zo ongeveer rond februari gaat de bel, de pakjesman. Ik word altijd blij als ik die man zie, want meestal brengt hij leuke dingen. Dit keer verwachtte ik geen pakketje. De pakjesman overhandigd mij een grote doos, ik heb hem opgemeten en hij was 40x60 cm. Ik kan dus wel zeggen een HUGE doos. Ik moet tekenen en zie dat het pakje écht op mijn naam staat én afkomstig is van Douglas. *\o/* Ineens besef ik me dat ik meegedaan heb aan een winactie. Dus het kind in mij wurmt zich naar buiten en ik sta bijna te stuiteren als een kleuter op RedBull en kleurstofjes. *\%/*
Ik zet mijn handtekening, roep "Dank u wel!" en "ren" (lees strompel, had net m'n rug gebroken) naar de keuken, gooi de doos, die enorm maar ook net zo licht was op het aanrecht.
Manlief komt kijken wat er toch in hemelsnaam allemaal aan de hand is.

Ik pak een mensje om het plakband los te snijden, dit duurt te lang dus ik besluit de bovenkant van de doos maar eraf te trekken.
Ik kijk in de doos en zie een lading bobbeltjesplastic waarmee ik een ASMR video van 4 weken kon opnemen.
Dus, hup plastic zooi uit de doos. Vriendlief begint zacht zuchtend de troep van de grond te rapen want hé ik kan niet bukken.

En daar ligt het!

De mascara die ik maanden ervoor besteld had maar niet meer op voorraad was waardoor ik al helemaal vergeten was dat ik hem besteld had. -O-

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 13:37

Ik had een zweep besteld en nog wat kleine dingen.. toen ik de doos binnenkreeg twijfelde ik of er geen longeerzweep inzat zo lang was die doos haha

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 14:11

ach die zweep is netjes afgehandeld toch :) . Die is wel erg groot :')

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 15:20

Ik heb een keer een pakketje van bijna 2 meter hoog ontvangen.
niet breed hoor.
ouders boos op me natuurlijk.
zat een zadelsteun in:p

Ilona_Mambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 15:34

Dit doen ze altijd bij de Kramer, hoe weinig je ook besteld 8)7

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 15:44

ja, ook zo een doos met een binnenbandje van een kinderwagen er in (opgevouwen dan nog wel). _O-

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 15:56

Tazzey schreef:
Herkenbaar!

Vorig jaar zo ongeveer rond februari gaat de bel, de pakjesman. Ik word altijd blij als ik die man zie, want meestal brengt hij leuke dingen. Dit keer verwachtte ik geen pakketje. De pakjesman overhandigd mij een grote doos, ik heb hem opgemeten en hij was 40x60 cm. Ik kan dus wel zeggen een HUGE doos. Ik moet tekenen en zie dat het pakje écht op mijn naam staat én afkomstig is van Douglas. *\o/* Ineens besef ik me dat ik meegedaan heb aan een winactie. Dus het kind in mij wurmt zich naar buiten en ik sta bijna te stuiteren als een kleuter op RedBull en kleurstofjes. *\%/*
Ik zet mijn handtekening, roep "Dank u wel!" en "ren" (lees strompel, had net m'n rug gebroken) naar de keuken, gooi de doos, die enorm maar ook net zo licht was op het aanrecht.
Manlief komt kijken wat er toch in hemelsnaam allemaal aan de hand is.

Ik pak een mensje om het plakband los te snijden, dit duurt te lang dus ik besluit de bovenkant van de doos maar eraf te trekken.
Ik kijk in de doos en zie een lading bobbeltjesplastic waarmee ik een ASMR video van 4 weken kon opnemen.
Dus, hup plastic zooi uit de doos. Vriendlief begint zacht zuchtend de troep van de grond te rapen want hé ik kan niet bukken.

En daar ligt het!

De mascara die ik maanden ervoor besteld had maar niet meer op voorraad was waardoor ik al helemaal vergeten was dat ik hem besteld had. -O-

Jeetjemina, een doos van 60x40 voor 1 mascara? Hahahahaha, geweldig. Over onzinnig inpakken gesproken. _O-

eline10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 16:05

:')

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 16:05

Ja, serieus. Echt bizar! Het had gewoon in een enveloppe gestopt kunnen worden en door de brievenbus afgeleverd. 8)7

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 19:30

op stage ook, krijgen we medicijnen binnen, vaak doosjes waar 4 1,5 liter flessen wel in passen & dan zitten er 2 doosjes in van 5 x 3 x 3 cm :')

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 19:31

Ik bestelde een mentuig via internet en kreeg dat juist in 5 dozen van dat formaat binnen, terwijl het dus makkelijk in één doos gekund had.
En ik betaalde ook maar 6,75 porto, daar niet van... Maar jeutje wat een verspilling

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 12:28

HAHA WAUW. Made my day.

Misschien wat tips geven over efficiency :))!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-15 12:58

Ilona_Mambo schreef:
Dit doen ze altijd bij de Kramer, hoe weinig je ook besteld 8)7

Dus voor die winkel is t dus normaal om zo te verspillen :=

En de verhalen die hier langs komen geweldig, moest ook hard lachen om de mascara verhaal en mentuig in meerdere dozen

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 13:15

Ik kreeg vorige keer ook een doos maatje flinke schoenendoos, woog niks, rammelde niet... Ik dacht dat het een foppakket was. Maak ik het open, is het, jawel, een Pandora-bedeltje in een juwelendoosje, vastgeplakt aan de bodem van de doos. :+