Goed. De situatie is dat ik in Amsterdam studeer en op dit moment nog in Tiel woon. In theorie is de reistijd een uur en kwartier enkele reis. In praktijk komt dat vaak neer op anderhalf uur tot een uur en drie kwartier. Dit doe ik al sinds september 2014 en ik ben er compleet klaar mee! Dus opzoek naar een kamer in Amsterdam. Moeilijk moeilijk.. Uiteindelijk iets moois gevonden, maar nieuwbouw dus nog niet klaar. Zou rond eind februari worden ongeveer.
Gisteren kreeg ik mail. Mijn verhuizing staat gepland op 21 maart!
Ik ga binnenkort bellen of de verhuisdatum misschien eerder kan (zit dan ook met tentamens etc).. Er vanuit gaande dat de kans echt heel klein is, wil ik de tijd misschien overbruggen met een tijdelijke kamer. Ook omdat ik in februari/maart stage moet lopen in Amsterdam.Eigenlijk heb ik dus twee opties:
-Heel hard hopen dat ik een tijdelijke kamer kan vinden vanaf nu tot ongeveer maart. En dan wel zo goedkoop mogelijk, als het even kan. Hoeft niet per se in Amsterdam, zolang de reistijd naar het AMC maar max een half uur is.
-Tot ik kan verhuizen toch thuis blijven wonen en kampen met het probleem dat ik een lange reistijd heb en straks nog een extra probleem heb wat betreft stage lopen.
Lekker handig dit. Wat zouden jullie doen?Ik heb al rond gekeken naar goedkope tijdelijke kamers, maar het blijft moeilijk om iets te vinden. Ik wil de huur maximaal rond de 400 euro hebben dan, liefst een heel pak goedkoper.
Edit: Of nog een derde optie: een bokker in/rond Amsterdam die een plekje over heeft waar ik de dagen kan verblijven dat ik stage heb?
Als je er even flink tijd in stopt dan kun je vast iets tijdelijks vinden via bijv. kamernet, als je naar het AMC moet is Diemen misschien leuk?
Heb al wel via marktplaats mailtjes gestuurd naar een aantal kamers en via studentenwoningweb reageer ik ook maar.. Al heb ik daar maar een inschrijftijd van 6 maanden