Ik heb een ontzettend leuk huisje. Ze hebben appartementen in een voornamelijk klooster gebouwd.
Ik heb dan ook hele hoge muren/plafonds. En halverwege de kamer boven de keuken (die iets lager ligt) hebben ze een tweede verdieping gemaakt met badkamer en een slaapkamer. Hartstikke leuk natuurlijk.
Helaas ben ik uit een stuk gelopen relatie hier meteen ingetrokken en is er dus helemaal niks aan gebeurd. Het is dus echt een kale bedoeling en het voelt alles behalve als thuis.
Ik wil dan ook echt dit jaar het huis onderhanden gaan nemen. Omdat alles zo plotseling is gegaan heb ik ook geen spaarpotje kunnen maken om het op te knappen. En ben ik ook alles behalve handig. Heb nog nooit geklust
Maar eens moet de eerste keer zijn.Nu wil ik beginnen met de muren en het plafond in de woonkamer. Nu had ik het idee om een grote emmer powerdek te halen maar dan?
En wil ik graag mooie gordijnen oor het raam.
Kortom alle tips ideeen met betrekkingen klussen in huis.
Hoe kun je het beste beginnen, waar haal je je materiaal enz
)
maar dat had ik zelf ook al gelezen
) 
. Net een huis gekocht waar nog wel wat aan moet gebeuren, o.a. de gehele keuken strippen en een nieuwe keuken + cv ketel plaatsen. Deel gaan we zelf doen, bij een deel helpt handige familie en voor de ingewikkelde zaken schakelen we een pro in. Iig kunnen we volgende week de keuken eruit slopen. Ben benieuwd hoeveel werk erachter weg gaat komen 
Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb om gewoon op youtube te kijken.
Dankjewel