Ja ik voel me echt dom, maar ik weet het niet en kan het met Google zo snel niet vinden.
Ik ga vanavond oud en nieuw vieren bij mijn zus thuis. En heb beloofd wat blokjes kaas met ananas/mandarijn/ui mee te nemen en gevulde eitjes. Maar nu vraag ik me af hoelang van tevoren kan ik die kaasblokjes al klaar maken. Als ik dat nu al doe en ze worden pas na 9 uur vanavond gegeten trekt er dan niet veel te veel vocht in de kaas?
Liefste zou ik ze wel nu al maken en niet daar pas, en liever ook niet vlak voor ik erheen ga als ik mijn goede kleren al aan heb. Maar weet dus niet of dat wel goed kan. Zijn er bokkers met ervaring die mij gerust kunnen stellen of kunnen zeggen dat het inderdaad niet kan?
Alvast bedankt! En allemaal een fijne jaarwisseling vanavond!
Kaasblokjes voorsnijden en in een zakje meenemen? Frutsels kun je vast op een prikkertje doen en apart in een koelkastdoosje meenemen. Kan er weinig misgaan, lijkt me?
Alwiene
Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-15 03:45
Shirley schreef:
Kaasblokjes voorsnijden en in een zakje meenemen? Frutsels kun je vast op een prikkertje doen en apart in een koelkastdoosje meenemen. Kan er weinig misgaan, lijkt me?
Bedankt. Zo heb ik het inderdaad uiteindelijk maar gedaan