Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

maar werd 'teruggezogen' naar mijn lichaam waardoor ik wakker schoot. Had er spijt van dat die droom niet langer duurde had leuk kunnen worden.

Lauratje_88 schreef:Misschien bestaan ze wel misschien niet. Ik heb er nooit eentje ontmoet. Wel rare dromen gehad dat ik uit bed stapte en mezelf daarna zag liggen in bed, mijn reactie: woehoe. Wou altijd wel eens uit mijn lichaam treden en ging dus door de deur om een uitstapje te gaan doenmaar werd 'teruggezogen' naar mijn lichaam waardoor ik wakker schoot. Had er spijt van dat die droom niet langer duurde had leuk kunnen worden.
_Dominique schreef:Oke heb de OP gelezen.
Dat het op een kerkhof vaak koud is komt gewoon door het weer toch.
Nee ik geloof wel in geesten, maar wat jij beschrijft 'het in je aura zitten', dat gaat me boven mn pet uit. Ik heb wel het gevoel dat er aanwezigheid is. Vaak naast mijn bedje ofzo, en als dat niet fijn aan voelt zeg ik gewoon hardop ''wilt u alstublieft weggaan ik wil slapen''. Het werkt, verklaar me voor gek of niet.
Ouders geloven er ook in. Dat we in huis alleen maar goede geesten hebben en geen slechte.
Overleden opa's en oma's enzo.
Jessica24 schreef:Lauratje_88 schreef:Misschien bestaan ze wel misschien niet. Ik heb er nooit eentje ontmoet. Wel rare dromen gehad dat ik uit bed stapte en mezelf daarna zag liggen in bed, mijn reactie: woehoe. Wou altijd wel eens uit mijn lichaam treden en ging dus door de deur om een uitstapje te gaan doenmaar werd 'teruggezogen' naar mijn lichaam waardoor ik wakker schoot. Had er spijt van dat die droom niet langer duurde had leuk kunnen worden.
Dit noemen ze uittreden.
Je moet het zien alsof je ergens anders een taak te doen hebt.
Zo ervaar ik dat op die momenten alleen niet, dan is het niet zo komisch.