Wat drinken jullie tijdens het stappen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LEKKERGEK

Wat drinken jullie tijdens het stappen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-14 22:45

Afgelopen nacht gezellig wezen stappen in Rotterdam. Nu drink ik graag een rode wodka met redbull. We waren met een groepje, de ene keer haalde ik een rondje de andere keer iemand anders. Dan kijk je er niet zo van op als je rond de 25 euro kwijt bent voor een rondje. Nu haalde ik voor mezelf alleen een rode wodka redbull en kwam dus tot de conclusie dat dit drankje €8.80 kostte . Toen maar overgestapt op de wijn. Maar die wijn was weer niet lekker.

Ik houd wel van een lekker drankje tijdens het stappen, maar dat is op deze manier dus niet leuk meer.

Nu was ik benieuwd, wat drinkt bokt tijdens het uitgaan?

Karlijnxxx

Re: Wat drinken jullie tijdens het stappen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 22:47

Een biertje en in de kroegen waar ze een redelijk wijntje schenken, wijn. Maar meestal is de wijn niet te hachelen dus een biertje.

Dit áls ik al drink. Vaak houd ik het bij een frisje, een jus of een water.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 22:48

Ik drink bijna niks, omdat ik het te duur vind ... Eerst thuis aan de sambuca o.i.d. en dan naar het feest. :D Soms drink ik wel flügel of gewoon sinas ofzo.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 22:49

Wat een belachelijk hoge prijs joh!
In ons dorp ben je dat er niet voor kwijt...
Overigens drink ik niet, aangezien je mij na twee wijntjes ken rollen.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 22:50

Ik ga altijd in Utrecht uit. Sinds kort vind ik witte wijn lekker, dus dan drink ik dat. In Utrecht is dat +/- €4,50. Daarvoor dronk ik altijd Sambuca (anijs shotje) en dat was geloof ik zo'n 5 á 6 euro.

Maar mixdrankjes zijn altijd wel duur helaas want die zijn wel het lekkerst :P . Wat voor smaken hou je van?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 22:50

Sinas :D vind 2 euro meer als genoeg :')

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 22:52

Ja ik heb er ook altijd last van.
Ik drink vodka appelsap. Gewoonweg omdat ik niets anders mag. Ja hele jonge wijn, maar dat schenken ze niet bij kroegen.
Dus dan maar duur en niet ziek worden. Dan goedkoop en vroeg afhaken met dat ik ziek ben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 22:56

Zoete witte wijn. Liefst mixjes maar idd, erg duur

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 22:57

De redbull rode wodka is ook mijn favo.. Kost hier in de kroeg maar 2,50 :Y)

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 22:58

Biertje. Bij feestjes thuis een jenevertje cola maar die zijn tijdens het uitgaan niet te betalen. Ik vind 6+ euro ècht teveel voor een drankje dus dan maar een biertje, aangezien ik ècht geen wijn drink.

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 22:59

Ik drink niet omdat ik dronken wil worden, ik drink omdat ik het lekker vind en het ook wel een beetje bij een feestje of uitgaan hoort. Is er gewoon lekker bij, net als met frisdrank.
Dus ik drink gewoon waar ik zin in heb :+ Ik ga bijna nooit uit, maar de keren dat ik uit ga heb ik van te voren nog altijd gewoon nog gezellig gezeten met de mensen wie ik uit ga. Dus dan drink ik gewoon wat er en waar ik zin in heb. Bij het uitgaan zelf drink ik bijna niet. Soms ns een biertje, mixje of frisdrank.

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 23:00

Eileen_ schreef:
Ik drink niet omdat ik dronken wil worden, ik drink omdat ik het lekker vind en het ook wel een beetje bij een feestje of uitgaan hoort. Is er gewoon lekker bij, net als met frisdrank.
Dus ik drink gewoon waar ik zin in heb :+ Ik ga bijna nooit uit, maar de keren dat ik uit ga heb ik van te voren nog altijd gewoon nog gezellig gezeten met de mensen wie ik uit ga. Dus dan drink ik gewoon wat er en waar ik zin in heb. Bij het uitgaan zelf drink ik bijna niet. Soms ns een biertje, mixje of frisdrank.

Helemaal mee eens! Zijn genoeg mensen die drinken om dronken te worden.. Schijthekel aan.. Ben een keer heel ziek geweest omdat ik op een avond wel die instelling had en sinds dien drink ik noooooit weer zo veel (kotsfobie enzo... :o )

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 23:00

Eerst rosébier, soms een shotje en als ik dan niet meer zo nauw kijk stap ik over op gewoon bier. Of nou ja, alles wat ik in mijn klauwen krijg :)) Maar begin dus vaak met rosébier. Mixdrankjes zijn te zoet, te duur en te klein, vieze troep. En wijn is vaak inderdaad niet te doen haha.

LEKKERGEK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-14 23:01

Tja, ik lust graag zoete drankjes. Zoete witte wijn was echt niet lekker. Werd na een half glaasje misselijk van de smaak, dus niet eens meer op gedronken. Wijn vind ik trouwens in veel kroegen niet lekker. Bier lust ik ook niet. Dus ik ben bang dat ik voortaan maar aan de cola moet. -O-

Wist overigens wel dat mix drankjes duur waren. Maar dacht altijd dat die rond de 6 euro zaten.

Ik drink overigens gewoon omdat ik het lekker vind hoor, loop aan het einde van de avond nog gewoon recht naar huis, maar ik vertik het gewoon om bijna 10 euro voor een drankje te betalen.

Xleoniee dat is geluk hebben!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 23:02

Tequila.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 23:03

Maar dames, als je je een beetje sexy aankleed en lief lacht krijgen wij toch alles gratis :D

Maar goed, ik drink af en toe malibu-cola en anders wijn bier of water. En met mate!

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 23:06

Ik lust alleen pessoa met jus en das dus het enige dat ik zou nuttigen wanneer ik alcohol drink. Nu is het in nederland een euro of 7/8 inderdaad en goed, wil ik die avond drinken dan betaal ik dat gerust want ga geen bier of wijn de hals afduwen omdat dat goedkoper is. Gelukkig ben ik normaal diegene die de bob is dus ben ik met 3 cola klaar op een avond. Tegenwoordig met vriendlief en de rest ga ik mee in duitsland op stap en daar betaal je 3,80 voor een pessoa en dan is het nog best te doen.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 23:06

Hertog jan natuurlijk :Y)

En anders kornuit of desperado's (iets in die richting)
Eigenlijk gewoon bier dus :+ , maar ik heb m'n voorkeuren.
Anders een shotje (apekop) of gewoon iets fris.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 23:07

Zoete witte wijn of bier, en soms sambucca :)

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 23:08

Droge witte :9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 23:10

Bier, vodka redbull, vodka appelsap en tequila. :)

hier betaal je voor een vodka mix 7 eu volgens mij.

Toen ik op vakantie in Chersonissos was koste me dit 3,- :')

Maar thuis drink ik het liefst een wijntje of een rosétje

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 23:11

Meestal baco en als de zoete witte wijn te nassen is dat..
Maar meestal kom ik uiteindelijk toch op baco uit. Maar ik betaal dat dan ook zelf en doe om deze reden niet mee met de rondjes. Hier kost een baco 5 à 6 euro en vind het ook niet eerlijk.

Ik denk dat je gewoon moet drinken wat je lekker vind. Ik drink ondat ik het lekker vind en als dat betekent dat ik het zelf moet betalen vind ik dat prima. Drink dat iig iets wat ik lekker vind ipv goedkope rotzooi om maar wat te drinken te hebben..

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 23:13

Wodka zonder ijs! Ijs is voor mietjes ;) en in de zomer bier.

Thuis drink ik bier in de zomer en in de winter rode wijn. En soms een klein beetje whiskey of wodka voor het slapen.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 23:16

Witte wijn of shotjes. :)

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 23:18

Ik drink eigenlijk altijd bier, aangezien ik van andere dranken nogal snel op m'n kop ga staan := En lekker en goedkoop ook :D