Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
hij heeft aan een half woord genoeg. Hij kan ontzettend goed koken en heeft geen hekel aan winkelen! Hij is graag buiten, net als ik. Qua karakter matchen we gewoon ontzettend goed
hij is echt mijn soulmate
Verder leren we elkaar zo veel omdat we zo enorm verschillend zijn, maar dat gebeurt zonder ruzie en met gewoon een hele open blik naar elkaar, we verbreden elkaars wereld eigenlijk, en dat is een hele fijne aanvulling!
We hebben echt een hele fijne en speciale band, heb zoiets ook nog nooit eerder meegemaakt, dat het zo diep zat
We zijn nu 2,5 jaar samen en wonen nu ruim een jaar samen, ben vrij snel 'ingetrokken' zegmaar
Maakte me er af en toe best zorgen om, want het is nogal een eh, 'relatietest' om het zo maar te noemen, maar we hebben ons er doorheen geslagen en kan nu in ieder geval zeggen dat ik de rest van m'n leven gezond ben (hopelijk
) Dat in combinatie met wat andere situaties heeft er wel voor gezorgd dat het af en toe echt heel moeilijk was, maar ik ben zo blij dat ik de rest van m'n leven met 'm kan delen, dat had ik me een paar jaar geleden (
kom ik met m'n wijsheden.. ) niet voor kunnen stellen eigenlijk.

) en mij elke dag wel weer verteld hoe mooi en lief ik ben. Het is gewoon precies wat ik nodig heb. Daarnaast heeft die dezelfde humor en kan ik echt mezelf zijn. En desondanks die niks met dieren had toen die mij had leren kennen zijn al mijn dieren dol op hem (hond, parkiet en paard) en vind hij ze stiekem ook wel leuk
En hij is er gewoon altijd voor me. Mijn afgelopen jaar was nogal wisselvallig en niet altijd even leuk ik heb zoveel aan hem gehad.

, ben ik zo enorm blij dat hij mij gekozen heeft.