Wie van jullie is goed bekend in Nijmegen? Ik werk daar namelijk sinds een paar maanden en vanwege mijn werk moet ik daar ook regelmatig wachtdiensten draaien (5 dagen achter elkaar per keer). Omdat ik achter Zwolle woon en niet verder dan een half uur van de standplaats af mag zijn tijdens die wachtdiensten, moet ik dus gedurende die dagen in Nijmegen of omgeving zijn. Ik heb al gekeken naar hotels maar dat is schreeuwend duur (wordt niet vergoed, betaal het zelf). Toch moet ik ergens een plekje zien te vinden! Wie heeft er suggesties voor me? Hoeft niet persé een hotel te zijn, misschien dat ik terecht kan bij particulieren of zo. Of een klein huisje bij iemand achter in de tuin. Misschien accomodatie van een manege?? Who knows... Mag een eenvoudig onderkomen zijn, als ik maar een bed, douche en eventueel een eenvoudig keukentje heb. Alvast bedankt voor jullie suggesties!!!!
Zou ook een optie kunnen zijn, alleen heb ik zelf geen caravan. Iemand van jullie een stacaravan in de omgeving Nijmegen die ik mag gebruiken?
Nuvel
Geplaatst: 27-12-14 11:57
Ik zou voor een studentenkamertje kijk, misschien kan je daar iets vinden=
Nelflobo
Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-14 12:01
Heb ik ook al aan gedacht, maar ook die kamertjes zijn behoorlijk prijzig.... en eerlijk gezegd voel ik daar niet zo heel veel voor op mijn leeftijd Ik ben 45.....
Nuvel
Geplaatst: 27-12-14 12:13
Oh sorry dat begrijp ik. Wat wil je per nacht maximaal kwijt als ik dat vragen mag?
Al gekeken via airbnb? Is over het algemeen ook niet zo duur
Nelflobo
Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-14 12:35
vur schreef:
Misschien eens bij een kerk aankloppen? Of een matrasje en slaapzak op je werk?
Dat laatste is wat ik zonder meer ga doen als ik niets vind voor die tijd, maar 5 dagen en nachten lang letterlijk tussen je collega's zitten....als het moet dan moet het, maar ik zou een beetje privacy willen
Nelflobo
Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-14 12:36
Destination schreef:
Al gekeken via airbnb? Is over het algemeen ook niet zo duur
En dat is?
Konstantine
Geplaatst: 27-12-14 12:37
Een site waar particulieren hun huis/tuinhuis/zolderkamer verhuren als bed en breakfast.
Nelflobo
Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-14 12:40
heb de site inmiddels al opgezocht Is ook een optie!
IkenVin
Geplaatst: 27-12-14 13:48
Ewijk de groeneheuvels zijn huisjes relatief goedkoop!
De mensen van mijn bijrijdpaard verhuren caravans (staan in een schuur) aan mensen tijdens de vierdaagse. De rest van het jaar staan ze leeg. Ik zou kunnen vragen of ze die willen verhuren, als je nog niets hebt? Douche en keuken zijn ook aanwezig.
Britta31