ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe ik hieraan moet beginnen, maar het gaat er eigenlijk
om dat ik een groot vermoeden heb dat een van mijn beste vriendinnen een crush op me heeft..
Ik ben er eigenlijk gewoon bijna zeker van.
We hebben elkaar zo'n drie jaar geleden gewoon op school leren kennen toen we 12 waren,
dat was dus echt nog gewoon als kind zeg maar, wat belachelijk doen (lees: elkaar half vermoorden in ons geval) en alle andere dingen die gewone vrienden doen.
Na een jaar waren we natuurlijk in alle opzichten gegroeid, kregen we andere denkwijze en leerden we zoals alle andere pubers onszelf ook kennen.
In die periode werd ik ook zeker van mezelf dat ik biseksueel was. (Had eerder een 'relatie'
Dat jaar hadden we natuurlijk ook zo onze crushe op school, wat ook een meisje was. We waren toen beide nog niet out tegenover elkaar maar het was wel gewoon duidelijk dat we op beide vielen.
Eind dat jaar hebben we toen samen wel over onze geaardheid gesproken en dan waren dus beide gewoon out als biseksueel.
Toen had ik nog niet bepaald een vermoeden dat ze een crush op me had, we waren wel altijd wel 'closer' zegmaar, kietelen, porren enzo, maar een knuffel heb ik der nog nooit gegeven?
We zijn beide ook redelijk introvert en verlegen dus dat lijkt me dan ook wel redelijk normaal.
Een tijdje geleden heb ik dan een Tumblr account aangemaakt omdat zij mij daar veel op liet zien en ik het ook allemaal wou kunnen volgen.
Toen begon ik me wel al bepaalde dingen af te vragen van dingen die ze reblogde, maar ik besloot om er toch niet te veel achter te zoeken maar ik vond het soms wel wat awkward.
En dan vandaag tsja... Ze had een question ding gereblogd 'Let’s talk about crushes'.
Iemand op Tumblr had haar toen zes vragen van die lijst gesteld die ze bijna allemaal beantwoord had behalve de plaats waar ze elkaar gemeet hadden wou ze niet zeggen..
Toen dacht ik tsja.. Zal ik ook maar eens undercover vragen stellen...?
En ik denk dan vooral dat deze vragen mijn vermoeden bevestigen...
"10. Does your crush have a blog?
yehh"
"17. What is your cushes name?
precious
"19. Have you ever had a crush on a friend?
yUP HAHAHAHAAHH"
"21. When did you realise you liked your current crush?
Pff I have no idea.. I started realizing I was slowly falling for her, after days of denial.
I think, only a couple of months ago"
"31. Will your crush see this?
maYBe"
Ik weet eigenlijk gewoon niet wat te doen, ik ben nog steeds niet helemaal zeker of ze een crush op me heeft. Of ik wil er gewoon niet zeker van zijn.
Ik wil haar namelijk ook niet kwijt als vriendin, ze is een van mijn beste vriendinnen waarmee ik altijd hyper belachelijk kan doen als we een cute meisje zien, en ik ben bang dat dit er op de een of andere manier iets aan kan veranderen.
Op welke manier kan ik hier gewoon het best over praten, misschien niet té direct...?
. Of ze heeft je nooit op die manier leuk gevonden.