Hallo Bokkers! Aangezien ik vind dat ik best veel bij mijn huidige autoverzekering moet betalen ben ik opzoek naar een nieuwe en goedkopere polis. Op dit moment betaal ik 46 euro voor WA casco of zoiets. Mijn auto is een 20 jarige Soesnoekie Swift met als bouwjaar 1994. Ik wil graag een verzekering dat mocht mijn ruit sneuvelen ik een nieuwe ruit verzekerd krijg.
Wie heeft voor mij de gouden verzekeringsmaatschappij en wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Anoniem
Geplaatst: 25-12-14 22:38
Wij betalen nog geen 30 euro voor onze vw golf station van 2001 bij Univé. Maar verzeker voor een ruit heeft geen toegevoegde waarde de premie die je extra betaald is meer dan een nieuwe ruit. Ons kostte een nieuwe voorruit 150.
Ik ben zelf het voordeligst uit bij de anwb, ook omdat ik daar meerdere verzekeringen heb lopen. Ook erg tevreden over. Ik vind verzekeren tegen ruitschade trouwens wel echt een aanrader, dat heb ik er echt wel uit. 2 keer ingeslagen ruit, 3x ruit vervangen ivm een ster en meerdere keren ster gerepareerd in ca. 10 jaar
purny
Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-14 23:18
ANWB kwam bij mij veel duurder uit dan bij FBTO. Sommige maatschappijen willen mijn auto niet eens meer verzekeren wegens leeftijd
Laatst bijgewerkt door purny op 25-12-14 23:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Mijn verzekering is net iets meer dan 300,- ik denk dat schadevrije jaren, pakketkorting etc toch ook veel scheelt per verzekering.
Miepp
Geplaatst: 25-12-14 23:24
Ik zit al jaren, zeer tevreden, bij Onna Onna. Ook pechmannetje erbij gekozen, ideaal! Snelle service, staan binnen 35 minuten op de stoep (bij mij in ieder geval) Stuk goedkoper dan de ANWB
KimL86
Geplaatst: 25-12-14 23:27
Ik ben verzekerd bij ZLM. Opel Astra uit 2000, heb wa + inzittende verzekering. Voor 2015 ga ik 20 euro per maand betalen en dat word mijn 7e schade vrije jaar.
Ruit mee verzekeren weet ik niet hoeveel dat is, maar ZLM is geloof ik 1 van de goedkopere verzekeringen.
Ik ben er hartstikke tevreden over, maarja ik heb ze dan ook nog nooit nodig gehad.
ik heb mijn verzekering bij Aon lopen. Voor mij een stuk voordeliger dan andere verzekeringsmaatschappijen, dit ook omdat ik hier korting krijg via het werk.