Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) en nog een vriendin kwijt geraakt. Ook bepaalde acties van andere vriendinnen die bij mij in het verkeerde keelgat schoten... Ik zit bijv nu in de States voor 24 dagen, ben in mijn eentje naar New York City gegaan, wat best spannend was, en een vriendin waarvan ik op zijn minst wel een belletje verwachte met goede reis heeft helemaal niks meer laten weten... helemaal niks. Niet eens gevraagd hoe het is en noem maar op. Dat doet pijn. Maar dat soort dingen maken je alleen maar sterker als persoon, ik heb mezelf geleerd me er snel overheen te zetten. Ik weet niet of dat iets positiefs is
Ik wens je veel sterkte en wijsheid toe. Ik zou gewoon met je beste vriendinnen een drankje doen en dan vertellen wat er met je zusje gebeurt is en waar je mee zit. Dit soort dingen behoor je te kunnen bespreken met vriendinnen. Is dat niet het geval zijn het, vanuit mijn ogen, geen vriendinnen
Sterkte!

lifaya schreef:Je creëert je eigen geluk... ik heb geen partner en heb een poedersuiker (geloof me, niet zacht uitgedrukt) en toch probeer ik altijd minstens 1 x naar buitenland te gaan per jaar en probeer ik dan in mijn eentje leuke dingen te ondernemen. Je hebt niet andere nodig om gelukkig te zijn... de enige die jou gelukkig kan maken ben jezelf.
Ts hoe oud ben je?? In de puberteit komt alles natuurlijk net wat harder aan. Probeer je niet teveel van fb aan te trekken. Ik heb honderden vrienden op fb (brede kenniskring door fotografie en het reizen wat ik altijd alleen doe) maar dat betekent niet meteen dat het hele leven goed loopt? Het leven gaat niet over rozen, bij niemand nie.
Oja excuses voor eventuele grammatica fouten zit op mobiel xD

En waarom hebben we dan uberhaupt behoefte aan vrienden/gezelschap/partner...
?).
. Ik werk steeds harder en vanwege het taal probleem (woon in Frankrijk sinds paar jaar) durf ik eigenlijk niet tegen die vrouw te zeggen, dat ze moet stoppen met al haar opmerkingen.
(mijn hart klapte zowat uit elkaar van de spanning zo bonkte het van schrik)”.