3G bij hollandsnieuwe?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jede123

3G bij hollandsnieuwe?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-14 15:29

Heyhoi!

Ik heb sinds kort een abonnement bij Hollandsnieuwe en heb hier ook 3G bij in zitten.
Nu moest ik dit activeren op mn mobiel, dus was ik opzoek gegaan naar hoe dit precies moest.
Ik kwam een filmpje tegen op youtube waar in werd beschreven hoe je dit moest doen op een Galaxy ace (ik heb zelf de Ace 3) dit was ook een filmpje van hollandsnieuwe zelf!
Het was bijna het zelfde als mijn mobiel alleen 1 dingetje ontbrak, dus helaas toen was er nog geen 3g voor mij.
Daarna heb ik de hollandsnieuwe site helemaal ondersteboven gezocht en heb eindelijk de manier gevonden! ze stuurden je dan een soort van smsje en dan kon je gwn op installeren drukken en klaar. Dit heeft helemaal gewerkt! maar nu is mijn wifi echt bagger!
Het is zo langzaam en dit ligt niet aan onze wifi aangezien iedereen er prima mee kan! en er niks mis mee was voordat ik bezig was gegaan met mn 3G
Ik heb het idee dat het komt omdat ik het stappenplan van youtube heb gevolgd. maar dit weet ik niet zeker.
wat ik wel zeker weet is dat ik ook weer gewone snelle wifi wil hebben!
Wie kan mij helpen? of heeft er iemand een idee waar het aan ligt? :o

Saaams

Re: 3G bij hollandsnieuwe?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 15:37

Kan gewoon op de site van hollandsnieuwe. Sommige kunnen automatisch maar de meeste handmatig.
Gewoon 3g instellen hollandsnieuwe even op google.

Jede123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-14 15:39

Saaams schreef:
Kan gewoon op de site van hollandsnieuwe. Sommige kunnen automatisch maar de meeste handmatig.
Gewoon 3g instellen hollandsnieuwe even op google.

Mijn 3G doet het prima! ;) dat is niet het probleem haha
mijn wifi is opeens bagger.. en dat begon toen ik mn 3G installeerde..

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 15:43

Ik denk dat dat toeval is geweest. Denk dat de software een update nodig heeft of dat je wifi-antenne niet helemaal lekker is.

Als je toestel jonger is dan 2 jaar kun je ermee terug naar de winkel waar ie is aangekocht en sturen ze hem voor je op. Wel even je kassabon meenemen, dat is altijd je garantiebewijs.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 16:10