Voor mijn verjaardag heb ik een fashion cheque gekregen en ik heb nog maar 3 maanden om deze te besteden. Op dit moment heb ik eigenlijk geen kleding nodig van de winkels die bij Fashion Cheque aangesloten zijn dus wil ik graag wat anders kopen voor de cheque.
V&D en Bijenkorf zijn aangesloten winkels voor fashion cheque en dus dacht ik misschien kan ik daar wat Amsterdam Blond servies kopen. Nu is mijn vraag dus: moet ik bij de aangesloten winkels perse kleding kopen?
Ik heb geprobeerd om een bestelling te plaatsen en wilde dan de code van de cheque invoeren, maar die optie kreeg ik bij de bijenkorf helaas niet. Ik kon alleen kiezen uit iDeal en een bijenkorf cadeabon. Misschien is hier iemand (bijvoorbeeld een medewerker V&D of Bijenkorf) die me dit antwoord kan geven?
Je mag het als het goed is ook voor andere artikelen inleveren.. Anders even navragen bij de betreffende winkel.
Alrissa
Geplaatst: 25-12-14 17:37
Je mag in de winkel de fashioncheques ook voor andere artikelen inleveren. Zo heb ik bijvoorbeeld al een heel aantal keer geluncht van de fashioncheque bij de V&D. Hoe dit online werkt, kan ik je helaas niet vertellen.
Ik werk bij v en d en heb hem op de afdeling met servies nog niet voorbij zien komen(werk er net 3 weken) maar hij word waarschijnlijk gewoon als cadeuabon met geld gezien en kan dan dus ook op servies anders moet er staan bij v en d alleen op kleding. Anders kan je het inderdaad ook eerst ff vragen. Succes!