Mijn portfolio site, wat missen jullie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LoveUggs

Mijn portfolio site, wat missen jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-14 18:11

Ja, de titel zegt het al..
Wat missen jullie op mijn portfolio site, of vinden jullie hem juist volledig genoeg?
Mogelijkheden zijn beperkt ivm gratis website.

Neem eerst maar rustig een kijkje:
http://ma-fotografie.weebly.com/

Ik hoor het graag van jullie! *\o/*

Nayomie

Re: Mijn portfolio site, wat missen jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 19:15

Hey!

Ik heb zojuist even met een enigszins kritische blik gekeken naar je site. Allereerst, lekker uitgebreid portfolio maar ik zou niet veel van hetzelfde erin zetten. Zo heb je veel dezelfde honden achtereen. Zet er hooguit drie van dezelfde fotoreportage in je portfolio en dan het liefst ook lekker verspreid.

Ander iets, nu ga ik meer richting de prijzen en reportages die je doet.
* Postcode, vanaf welke postcode moeten mensen reiskosten betalen.
* Over reiskosten, wat zijn de reiskosten?
* Tot aan waar doe je de fotoreportages?
* Hoe moet de eigenaar het dier laten tonen?
* Wat houdt precies de fotoreportage precies in? Voor paarden; losgooifoto's, hoofdfoto's, foto's samen?

Ander puntje. In jouw portfolio heb jij verschillende dieren staan. Echter, bij 'prijzen' vind ik enkel een klein tekstje over paarden voor je portfolio. Dan is aan mij de vraag; maak je ook foto's van andere dieren, zoals katten en honden? Die staan namelijk wel in je portfolio.
Ook even wat betreft de header, ik zou een andere, scherpe en vrolijke header kiezen voor je site. Trekt meer aandacht. Zie namelijk mooiere foto's in je portfolio staan. :)

En ik ga nog even de grammarnazi uithangen. Bij prijzen zie ik vaak 'huppeldepup, en' staan. Ik zou die komma weglaten

Dan wat betreft prijzen, zou ik duidelijk neerzetten waarvoor de prijzen zijn. Voor de hond, de kat, paard.

Hopelijk kun je hier wat mee! :D

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 19:19

Ik ben het eens met de punten die Nayomie heeft genoemd. :j
Wat mij verder opvalt is dat je volgens mij alle foto's in je portfolio hebt staan? De border collie staat er wel 20 keer in, de labrador pup ook en ga zo maar door.
Ik zou per fotoreportage 1 of 2 foto's uitkiezen die er echt uitspringen en die gebruiken in je portfolio. Op deze manier is het namelijk wel erg eentonig...

Succes!

Edit: bij prijzen staat 'Kan jou dier nog wat speciaals...' Dit moet zijn 'jouw dier'.

LoveUggs

Re: Mijn portfolio site, wat missen jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-14 13:25

Bedankt voor de goede tips! Ik ga er van de week nog even goed voor zitten! Zijn zeker belangrijke puntjes om op te letten!