Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Kende zelf overigens niemand maar wel een vriendin die een docente hierdoor volgens mij verloren was.
al die verhalen van schiet en steekpartijen, brrrr. Niet dat hier helemaal niks gebeurt, maar het is altijd nog minder dan daar 
Wel altijd gedaan, maar nu ga ik echt mijn leven niet op het spel zetten voor een vreemde. lifaya schreef:is niet nieuw.... Jongen die ik van vroeger kende (en dus ook mee omging, niet kennen in de zin van weten wie het is) is afgelopen jaar in elkaar getrapt en hierdoor in ziekenhuis beland in een coma en helaas 2 dagen later overleden. In mijn eigen wijk. Het gebeurt helaas, altijd al. Gelukkig ervaar jij het pas nu... Dit zijn geen dingen waar je gewend aan wil raken
Ik ben zelf totaal niet bang aangelegd, onderneem veel alleen, ben veel alleen. Maar als ik bijv iets zie gebeuren en ik ben alleen dan is het eerste wat ik zou doen politie bellen. Ik kan in mijn eentje weinig beginnen tegen een flinke vent met een mes, dat is suïcidaal en dat ben ik niet
Ik wil trouwens niet veel zeggen hoor, maar in Alphen was die massive shooting in dat winkelcentrumKende zelf overigens niemand maar wel een vriendin die een docente hierdoor volgens mij verloren was.
Daarom kijk ik nooit journaal... vind ik veel te heavy. Ik hoor via via wel wat er gebeurd in de wereld en bepaal dan zelf hoeveel ik ervan wil weten 
Alleen zitten we er nu a la minute met ons neus boven op met alle nieuwe media.