FB doet rare dingen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

FB doet rare dingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-14 02:19

Ik heb sinds een tijdje dat als ik op mn profiel klik er dingen/links komen te staan die ik gedeeld zou hebben op fb, terwijl ik dat nooit eerder heb gezien?? Ik snap er niks van en vind het niet zo tof want ik doe niet zoveel met FB en er komen dingen langs die ik echt nooit zou delen := Wie weet hoe dit kan? Verder geen problemen met internet/computer.

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 02:31

Zijn dat van die plaatjes die enorm uitnodigend zijn om op te klikken? Bijv: shark attacks young woman ofzo (al zal dat niet voor iedereen even uitnodigend zijn :')). dat wordt volgens mij veroorzaakt door een virus, als ik het goed begrepen heb.

xxCYNNxx

Re: FB doet rare dingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 02:34

Weten we nu ook gelijk wat voor plaatjes Thesserd enorm uitnodigend vind :P :P :+

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 02:37

xxCYNNxx schreef:
Weten we nu ook gelijk wat voor plaatjes Thesserd enorm uitnodigend vind :P :P :+

Hahaha zo'n reactie had ik gewoon verwacht :') wat heb ik dat ook weer lekker verwoord :+ mja dat dus ja, of één of ander breaking news over Schumagger destijds. Dat soort heavy dingen waar de gemiddelde mens nieuwsgierig van wordt en er op klikt voordat ze er erg in hebben :+

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-14 02:38

Bedoel je nou dat ik op die plaatjes geklikt zou hebben? Zo ja, nee want ik heb ze nooit eerder gezien, pas als ik ze op m'n profiel zie.

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 02:41

Doe anders eens een scherm afbeelding :D ik weet niet precies hoe dat werkt met die plaatjes/links overigens, maar heb t wel eens voorbij zien komen.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 02:46

Thesserd schreef:
xxCYNNxx schreef:

Hahaha zo'n reactie had ik gewoon verwacht :') wat heb ik dat ook weer lekker verwoord :+ mja dat dus ja, of één of ander breaking news over Schumagger destijds. Dat soort heavy dingen waar de gemiddelde mens nieuwsgierig van wordt en er op klikt voordat ze er erg in hebben :+

haha no worries :P Ik ben net zo hoor :)