Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik wil niet trouwen.
Verder wil ik heel graag dat hij eerst langs mijn vader gaat
Paisano schreef:Iets liefs, romantisch en waar hij echt over heeft nagedacht. Ik wil wel dat hij het echt zelf vraag, op 1 knie dus. Bij een concert het podium op moeten of een vliegtuig met een banner... dat soort dingen zijn niks voor mij. Ik wil gewoon een intiem moment met z'n tweetjesVerder wil ik heel graag dat hij eerst langs mijn vader gaat
Jolien87 schreef:Paisano schreef:Iets liefs, romantisch en waar hij echt over heeft nagedacht. Ik wil wel dat hij het echt zelf vraag, op 1 knie dus. Bij een concert het podium op moeten of een vliegtuig met een banner... dat soort dingen zijn niks voor mij. Ik wil gewoon een intiem moment met z'n tweetjesVerder wil ik heel graag dat hij eerst langs mijn vader gaat
Iets met veel geheimzinnige briefjes en foto's enzo.
Clemency schreef:NietIk wil niet trouwen.

Goof schreef:Clemency schreef:NietIk wil niet trouwen.
Dat idd. Ik zie de toegevoegde waarde van trouwen niet.
Daarbij snap ik ook alle poespas eromheen nog eens niet. Maar dat zal wel aan mij liggen![]()
Zo publiek als hier gebeurt snap ik echt niet, zeker niet omdat heel bokt het eerder weet dan de gevraagde zelf ...
Goof schreef:Clemency schreef:NietIk wil niet trouwen.
Dat idd. Ik zie de toegevoegde waarde van trouwen niet.
Daarbij snap ik ook alle poespas eromheen nog eens niet. Maar dat zal wel aan mij liggen![]()
Zo publiek als hier gebeurt snap ik echt niet, zeker niet omdat heel bokt het eerder weet dan de gevraagde zelf ...
. Weet veel betere/leukere dingen om dat geld wel aan uit te geven. 
bigone schreef:En waarom moet de man vragen?? Ik heb gewoon mijn man gevraagd, kan toch ook??

Of met vrienden en/of familie erbij. Maar het hoeven geen complete stunts te zijn hoor, als het maar een beetje creatief is. Het wordt nog een hele uitdaging voor hem om het een verrassing te laten aangezien ik vreselijk uitgekookt ben en altijd alles doorheb.