Wie vind het ook zo leuk om te geven?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Balou_k

Wie vind het ook zo leuk om te geven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-14 18:08

Eindelijk was het vandaag weer tijd om kerst cadeaus te kopen! Al twee weken lang popel ik om de kerst inkopen te doen, want wat is er nu leuker dan geven?
Ik hou van de voorpret, hoe vinden ze hun cadeau en hoe zal de reactie zijn?

Wie vind het net als mij zo leuk om te geven en wacht met smart op kerst avond om al die blije gezichten weer te zien?

bowena_84

Re: Wie vind het ook zo leuk om te geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 18:14

Ik vind het heerlijk om te geven. En dan niet allween kerstkado's!
Ik heb niet zo heel veel te besteden dus ben helemaal los gegaan bij de action en een kleinigheidje samengesteld.
Ook heb ik prodcten gekocht/gedoneerd voor de voedselbanken, het leger des Heils blij gemaakt met kleingeld en twee kerstpakketjes gemaakt voor mijn twee favo katten opvangen hier in Limburg.
Ik hou van geven <3

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 22:32

Ikke!
Ik geef het liefst het hele jaar door cadeautjes aan iedereen.
Vergeet er soms zelfs mezelf door

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 22:34

Vorig jaar heb ik het hele jaar door allemaal leke cadeautjes geshopt, uiteindelijk een leuk versierde doos met alle cadeautjes voor de deur van mijn opa en oma gezet. Ze waren er echt súper blij mee. Ik hou van geven, soms nog leuker dan krijgen :o

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 22:38

Ik!!

Vind het leuker om te geven. Een paar maanden voordat het zover is sla ik dingen op als ik hoor dat ze iets mooi vinden of iets graag willen hebben. Meestal zijn ze helemaal enthousiast, dat ik dat dan nog wist.

Ik ben zelf nogal moeilijk, vraag daarom meestal kadobonnen of geld :+ hou er ook niet van om in de belangstelling te staan, zeker niet bij onbekende. Die kennen mij dan toch niet zo goed en ben dan altijd bang dat het tegenvalt en dat ze dat dat zien :)

Begrijp me niet verkeerd, vind het hardstikke lief als iemand moeite heeft gedaan voor me, alleen ik heb al zoveel prulletjes en dingetjes.

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 23:07

Hier!

Krijgen is leuk maar geven is vaak nog leuker. :j Zeker sinds we kids hebben is de kerstperiode voor mij echt een hoogtepunt geworden. Lekker samen met hubbie cadeautjes uitzoeken en mooi verpakken. Denken aan die blije kindergezichtjes en dat enthousiasme! Ze zijn nu al zo opgewonden. :+ Dan af en toe een beetje plagen (volgens mij krijg jij sokken voor de kerst. Alle kinderen zijn dol op sokken onder de kerstboom. }:) )

Ik vind de tijd vóór kerstmis eigenlijk veel mooier en magischer dan kerstdag zelf. Eens die cadeautjes uitgepakt zijn is heel de sfeer weg, jammer genoeg. Geef mij maar de spanning, de verwachting, de voorstelling.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-14 01:30

Leuk die herkenning! Ben het er mee eens dat de tijd er voor misschien nog wel leuker en spannender is inderdaad!

Al kan ik niet wachten alle blije gezichten te zien dit jaar!

Ik vraag ook altijd geld, ben ook niet zo gemakkelijk en denk er hetzelfde over als Lies. Al ben ik overal blij mee, maar ik snap wat je bedoeld!

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 01:38

Ik ook! :D en dan het liefst nog extra mooi inpakken en een persoonlijk/speciaal kaartje erbij. Ik stuur ook heel graag verrassingskaartjes naar vriendinnen met de post, gewoon zomaar, en soms kleine kadootjes zoals een reep chocola, theezakjes of leuke sokken. Ik ben er nu alleen een beetje mee gestopt, omdat ik niet het idee heb dat mensen het waarderen, en ik het zat ben dat ik zelf nooit een kaartje krijg... Bovendien heb ik een uitkering en heb het niet zo breed. Nu neem ik vaak wat voor mijn ouders mee, een lekker pak koekjes of een plant ofzo. Gewoon zomaar :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 19:14

Ik vind het ook superleuk om anderen te verrassen en dingen te geven. En meestal zijn ze dan ook echt wel blij met wat ik verzonnen heb.
Zelf ben ik veel lastiger. Ik ben ontzettend specifiek in wat ik mooi/leuk vindt, dus even een kadootje voor mij kopen is een hele opgave. Stiekem vind ik het ontzettend leuk als ik eens iets krijg wat ik niet zelf gevraagd heb, maar dat is wel heel lastig. Extra leuk vind ik het dan als iemand het heeft onthouden als ik een keer gezegd heb iets mooi/leuk te vinden en dat dan later als verrassing voor me heeft gekocht. Helaas doet mijn vriendin haar best, maar is ze niet zo goed in dat soort dingen oppakken/onthouden :=

Ook kom ik vaak bij de Jumbo waar ik regelmatig (door hun 7 zekerheden) wat artikelen gratis mee mag nemen. Vaak genoeg zijn dat ook dingen die ik zelf niet lust/gebruik. Maar bijna altijd kan ik er wel iemand blij mee maken. Vaak genoeg vrienden of familie, maar soms ook gewoon onbekenden via de weggeefhoek op Facebook. Voor mij een kleine moeite en een ander is er weer blij mee :)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 19:47

Oh ik vind het ook altijd zo leuk om iets te geven, maar ieder jaar ben ik weer blut voor de kerst begint. := Kaartjes maak ik meestal wel zelf. Voor onder de boom wil ik voor iedereen nog iets persoonlijks maken.