Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
hou er ook niet van om in de belangstelling te staan, zeker niet bij onbekende. Die kennen mij dan toch niet zo goed en ben dan altijd bang dat het tegenvalt en dat ze dat dat zien
Zeker sinds we kids hebben is de kerstperiode voor mij echt een hoogtepunt geworden. Lekker samen met hubbie cadeautjes uitzoeken en mooi verpakken. Denken aan die blije kindergezichtjes en dat enthousiasme! Ze zijn nu al zo opgewonden.
Dan af en toe een beetje plagen (volgens mij krijg jij sokken voor de kerst. Alle kinderen zijn dol op sokken onder de kerstboom.
)
en dan het liefst nog extra mooi inpakken en een persoonlijk/speciaal kaartje erbij. Ik stuur ook heel graag verrassingskaartjes naar vriendinnen met de post, gewoon zomaar, en soms kleine kadootjes zoals een reep chocola, theezakjes of leuke sokken. Ik ben er nu alleen een beetje mee gestopt, omdat ik niet het idee heb dat mensen het waarderen, en ik het zat ben dat ik zelf nooit een kaartje krijg... Bovendien heb ik een uitkering en heb het niet zo breed. Nu neem ik vaak wat voor mijn ouders mee, een lekker pak koekjes of een plant ofzo. Gewoon zomaar

Kaartjes maak ik meestal wel zelf. Voor onder de boom wil ik voor iedereen nog iets persoonlijks maken.