Zakcentje verdienen via internet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

WiekeJarig

Zakcentje verdienen via internet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-14 17:47

Hi bokkers,

Ik werk 3 dagen per week, maar al mijn geld gaat nu naar paardlief en opleiding. Hierdoor hou ik dus niets tot weinig over om een keer iets leuks te doen of om eens een nieuwe broek oid te kopen.

Een paar tientjes in de maand zouden voor mij al genoeg zijn, gewoon een klein extraatje per maand.

vaak kom je wel eens tegen dat mensen een beetje geld verdienen door bijv enquêtes in te vullen op internet, maar waar is dit te vinden? Veel sites zijn onbetrouwbaar en door de bomen (aanbieders) zie ik het bos niet meer..

Weet iemand van jullie misschien een betrouwbare site? Ik zie namelijk ook wel eens bokkers met een onderschrift waarin zoiets staat.

Ik zou het heel fijn vinden als iemand iets weet of misschien ook zelf doet en even wil reageren :)

Alvast heel erg bedankt!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 17:51

Ik doe het via Euroclix, maar reken maar niet op maandelijkse uitbetalingen. In ongeveer 1.5 jaar tijd heb ik volgens mij 2 uitbetalingen gehad (totaal 47,50 euro). De meeste inkomsten haal ik uit Infonu met Google Adsense. Daar staat de teller op bijna 200 euro in bijna 2 jaar. Daar doe ik nu overigens niks meer voor, geld blijft langzaam binnen druppelen voor het werk wat ik in die 2 jaar heb gedaan :) Zie onderschrift.

Toluna en MoneyMiljonair (inmiddels Qassa ofzo?) heb ik ook gedaan, maar dit ging nog langzamer dan Euroclix :=

Edit: Van beiden trouwens een uitbetaling gehad, Toluna 25 euro en MM 10 euro. Maar was de moeite niet waard. Euroclix is wel fijn! Snelle uitbetaling en genoeg mails. Wel helaas weinig enquêtes.. En als er eindelijk een enquête is dan voldoe je uiteindelijk niet en krijg je nog niks _O-

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 19:14

WiekeJarig

Re: Zakcentje verdienen via internet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-14 19:27

Bedankt voor jullie reacties! Heb me aangemeld op Euroclix, ben benieuwd hoe dat gaat en wanneer ik mails krijg.

Ook heb ik me aangemeld op infonu.nl, die lijkt mij erg leuk! Artikels schrijven spreekt mij wel aan. Snap alleen nog niet helemaal hoe dit in z'n werk gaat.

Bedankt voor de link naar het topic 1234, ga er even naar kijken.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 19:30

Er loopt ook een Infonu topic hier op Bokt, moet je even zoeken want ik kan de link zo snel niet kopiëren op mobiel :P

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 02:09

Ik doe ook mailtjes klikken, heb inderdaad ook euroclix, qassa maar ook ipay en nucash, gekkengoud en nog een paar andere. Ik heb het een hele tijd niet actief gedaan maar ik heb nu voor mezelf afgesproken dat ik gewoon 1x in de week alle mails aanklik. Ik heb van gekkengoud 1x 20€ en bij ipay 1x €10, bij nucash heb ik ook weer bijna genoeg en bij qassa zit ik over de helft van €10. Het is gewoon 1x in het half jaar ofzo een extra zakcentje waar ik iets leuks van kan kopen