Tijdelijke kamer Utrecht: waar zit Bestuur- en Organisatie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Science90

Tijdelijke kamer Utrecht: waar zit Bestuur- en Organisatie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-14 23:31

Beetje vage titel :P

Ik ga in september 2015 een minor in Utrecht doen en ik wil graag daar een kamer zien te vinden. Weet iemand waar je de contacturen van deze studie volgt? De vakken die ik volg zijn:
Inleiding bestuurs- en organisatiewetenschap (niveau 1).
Management van organisaties (niveau 2).
Bestuur en beleid (niveau 2).
Kwalitatief onderzoek in B&O (niveau 3).

Het zegt mij niks, maar misschien kan iemand me helpen? In welk stadsdeel (kaartje?) kan ik het beste een kamer zoeken? Max. 10 minuten fietsen.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 23:40

Waarschijnlijk zal je deze uren richting de Uithof volgen? Is het van de HU?

Sanned

Re: Tijdelijke kamer Utrecht: waar zit Bestuur- en Organisatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 23:50

Het departement Bestuurs- en Organisatiewetenschap van de UU zit in het centrum, maar ik heb geen idee of je dan ook al je colleges daar hebt. Kans is groot dat je ook een deel van je colleges op de Uithof hebt. Als je in (Buiten) Wittevrouwen/Oudwijk gaat wonen zit je altijd ideaal, maar die wijken zijn erg gewild dus zie daar maar eens een kamer te vinden. Verder kan je Tolsteeg en Rotsoord nog proberen, of de Zeeheldenbuurt. Echt in het Centrum kan natuurlijk ook, als je daar wat weet te vinden, maar mocht je dan wel lessen op de Uithof hebben dan is dat wel meer dan tien minuten fietsen.

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-14 23:50

BaileyMix schreef:
Waarschijnlijk zal je deze uren richting de Uithof volgen? Is het van de HU?

Nee, de UU.

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-14 23:51

Sanned schreef:
Het departement Bestuurs- en Organisatiewetenschap van de UU zit in het centrum, maar ik heb geen idee of je dan ook al je colleges daar hebt. Kans is groot dat je ook een deel van je colleges op de Uithof hebt. Als je in (Buiten) Wittevrouwen/Oudwijk gaat wonen zit je altijd ideaal, maar die wijken zijn erg gewild dus zie daar maar eens een kamer te vinden. Verder kan je Tolsteeg en Rotsoord nog proberen, of de Zeeheldenbuurt. Echt in het Centrum kan natuurlijk ook, als je daar wat weet te vinden, maar mocht je dan wel lessen op de Uithof hebben dan is dat wel meer dan tien minuten fietsen.

Dank je wel voor alle info! Ik ga het opzoeken! :D

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 23:53

Aha. Ik weet dat er bij Rijnsweerd Zuid (boven HAL16) erg veel doorloop in kamers is, dus daar zou je kunnen proberen. Ligt vlakbij de Uithof.

Vind ik zelf niet zo'n leuke locatie, voor een toffe locatie kan je denk ik beter wat dichter naar het centrum. Dus inderdaad dan de wijken die Sanned opnoemt zouden kunnen :j

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 23:54

Je kan op de SSH kijken of er wat word onderverhuurd, verder heb je verschillende Facebook groepen (Kamer in Utrecht enzovoort) en Kamernet. Staan veel tijdelijke kamers op, ook rond het centrum vaak wel :) Wittevrouwen is wel erg duur (en gewild) dus daar moet je maar net geluk mee hebben :D

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 23:57

De max 10 minuten fietsen eis zou ik laten varen, zonder die eis is kamer vinden in Utrecht al moeilijk zat.

Maar aangezien je nog niet weet waar je doorgaans les hebt is het sowieso lastig om te bepalen welke kant je op moet denken.

Zelf in onderhuur gezeten en er jaren via de SSH gewoond en moest toch echt meer dan 10 minuten fietsen, maar dat zal voor de meeste studenten gelden.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 00:00

De kamers bij HAL16 zijn dacht ik ook via SSH. Dan zit je op de Archimedeslaan, da's echt niet verder dan 10 minuten fietsen hoor :) Natuurlijk wel even afhankelijk van waar op de Uithof je je lessen zal volgen.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 00:19

BaileyMix schreef:
De kamers bij HAL16 zijn dacht ik ook via SSH. Dan zit je op de Archimedeslaan, da's echt niet verder dan 10 minuten fietsen hoor :) Natuurlijk wel even afhankelijk van waar op de Uithof je je lessen zal volgen.

UU in het centrum moet ze heen :P

Inguhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 10:07

Euh, ik heb dezelfde vakken gevolgd, zo'n twee jaar geleden en toen was de helft van de vakken in het centrum, maar de andere helft op ledig erf. Dus ik zou even goed uitzoeken waar je de vakken hebt. Ik dacht trouwens ook dat het departement ook op ledig erf zat, maar dat weet ik niet zeker. :)

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-14 12:24

Inguhh schreef:
Euh, ik heb dezelfde vakken gevolgd, zo'n twee jaar geleden en toen was de helft van de vakken in het centrum, maar de andere helft op ledig erf. Dus ik zou even goed uitzoeken waar je de vakken hebt. Ik dacht trouwens ook dat het departement ook op ledig erf zat, maar dat weet ik niet zeker. :)

Dank je! Ik ga dan wel eerst even mailen ;)