Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Kanzi schreef:Ah, gelukkig, ik ben niet de enige die dat vindt.![]()
Ik had de hogere bieder al gemaild dat ik al in onderhandeling ben, en mocht dat niets worden dat ik dat nog laat weten.
Delphi schreef:Kanzi schreef:Ah, gelukkig, ik ben niet de enige die dat vindt.![]()
Ik had de hogere bieder al gemaild dat ik al in onderhandeling ben, en mocht dat niets worden dat ik dat nog laat weten.
Dat vind ik heel netjes van je! Ik vind ook dat als je eenmaal iemand laat weten dat je het bod accepteert, je het aan die persoon moet verkopen voor de afgesproken prijs.
Je hebt bent dan ook een mondelinge koopovereenkomst aangegaan.
Liespower94, maar wat is een nette manier? Als ik €50,00 bied en jij gaat daar mee akkoord en wij spreken af dat het voor die prijs van mij is, dan zou ik enorm pissig zijn als je het alsnog aan een ander verkoopt omdat deze meer bied. Dan had je niet op dat bod van bijv. € 50,00 in moeten gaan, maar gewoon af moeten wachten of er niet meer biedingen komen.

murness schreef:Maar verplaats je eens in jouw eerste bieder. Hoe zou je het vinden als het jou zou overkomen...?
Kanzi schreef:murness schreef:Maar verplaats je eens in jouw eerste bieder. Hoe zou je het vinden als het jou zou overkomen...?
Sterker nog; als ik ergens op bied en mijn bod is geaccepteerd maar ik wordt daarna overboden, dan mail ik naar de verkoper dat ik zie dat ik overboden ben en het snap als ze daarop in willen gaan.
StalNollie schreef:Joh dat gebeurt me zo vaak dat mensen dan met andere in zee gaan prima toch, als ik echt wil dan bied ik hoger.
Ik zou voor de hoogste bieder gaan,.