Ik werk momenteel in de zorg en was in opleiding voor hbo verpleegkunde waar ik ook mijn propedeuse voor heb gehaald.
En ik ben afgestudeerd doktersassistente.
Echter werk ik nu als verzorgende-IG en merk dat ik de onregelmatigheid toch niet zo leuk vind als dat ik dacht.. (Vind het werk zelf wel leuk hoor, meestal!)
Vandaar dat ik een hele andere kant op wil en het liefst kantoortijden wil werken
Ben nu 22 jaar, dus ben er nog behoorlijk op tijd bij..
Duss... Tijd voor een andere opleiding!
En jawel, bedrijfsadministrateur niveau 4, als thuisstudie van het NTI, duurt 2 jaar.
Dit omdat ik niet voltijd naar school kan ivm vaste lasten en het ook niet eens vol zou kunnen houden, omdat ik gewoonweg geen 5-dagen-per-week-school-mens ben..
Ik ben heel benieuwd, heb al op de stagemarkt gekeken en er zijn in principe genoeg aanbieders voor stage in de omgeving waar ik zoek.
Daarnaast zijn er ook behoorlijk wat vacatures in mijn omgeving voor dit soort werk.. Dus de keus is gemaakt..
Wie heeft ook een opleiding gevolgd en werkt/studeert nu in een compleet andere richting?
Is dat je beste keus ooit? Heb je spijt?
Iemand met ervaring in een administratieve functie? Zo ja, welke en hoe bevalt het?
Groetjes!
Leuk!!
Verdient lekker en ik vind het echt helemaal prima zo.
volg iig je hart, succes!