Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Goof schreef:Alles net zo lang laten liggen totdat hij zelf gaat inzien dat hij zelf wat moet gaan doen

Liksteen schreef:Het hele aanrecht stond vol met aanrecht![]()
Ik zou het hem gewoon nog een keer vertellen als het morgen niet opgeruimd is, wel zelf hondenbrokken halen nu natuurlijk want dat beestje kan er niks aan doen

Jolien87 schreef:Goof schreef:Alles net zo lang laten liggen totdat hij zelf gaat inzien dat hij zelf wat moet gaan doen
Dat heb ik regelmatig al gedaan, met als resultaat dat de vouwwas dan 3 weken op de stoel ligt en er 2 weken niet gezogen wordt tot ik het uiteindelijk maar doe. We hebben een bouvier dus er zou eigenlijk dagelijks gezogen moeten worden. Je kunt je dus wel voorstellen hoe het er na 2 weken uitziet.
Afwas blijft zo 1,5 week staan, waarbij de schimmel op een gegeven moment in de kommetjes staat.
Afwassen kan gewoon om en om gedaan worden lijkt me? Of hij wast elke dag af en jij doet het dagelijkse stofzuigen (op de benedenverdieping).
Nee echt, ik steek geen hand meer uit als er 'gezeurd' wordt over het huishouden.
En soms ruim ik echt wel eens op uit mezelf en het is fijn als je dan gewoon een dankjewel of wat dan ook krijgt. 
Ik denk niet dat mijn 34-jarige vriend daar op zit te wachten.
)
HorseTopShop schreef:Welkom in de wonderlijke wereld dat MANNEN heet![]()
![]()
![]()
Ik probeer het hier al 12 jaar. Helaas zonder succes.
Heel af en toe (zo 1 keer in de maand) kom ik thuis en dan heeft hij gestofzuigd. (Een soort van, want wat je niet ziet is er niet)
En dat met 4 honden waarbij ik minimaal 1 keer per dag stofzuig.
Het lukt hem nu ook om zelf de wasmand weer dicht te doen als hij er iets in gegooid heeft. En heeeeeel af en toe, als ik geluk heb, kom ik thuis en heeft hij de tafel met een doekje afgedaan.![]()
![]()
![]()
Maar ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat hij hartstikke lief en ontzettend zijn best doet.
Nicje87 schreef:Ik lees mee!! Gedeelde leed. Mijn vriend kan goed klagen. Maar zelf doet hij weinig. Hier is het huishouden ook de grootste irritatie factor.
Ergste is nog dat het noooooit aan hem ligt. Bij geen sokken draagt hij zelfs mijn sokken!!!
Jolien87 schreef:Nicje87 schreef:Ik lees mee!! Gedeelde leed. Mijn vriend kan goed klagen. Maar zelf doet hij weinig. Hier is het huishouden ook de grootste irritatie factor.
Ergste is nog dat het noooooit aan hem ligt. Bij geen sokken draagt hij zelfs mijn sokken!!!
Mijn vriend gaat de was doen zodra hij geen sokken, onderbroeken en/of broeken te dragen heeft.
Heeft hij dan echt niet door dat al die dingen waar hij zooo over steunt en kreunt normaal gesproken altijd en zonder morren door jou worden gedaan?
Een huishouden run je met z'n tweeën.