Het is een complot....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Condor

Het is een complot....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-14 11:11

En ik word er gek van! Help!

Ik kwam gisteravond even thuis met bij mijn ouders, met vriendlief. Word ik vervolgens toch weggestuurd onder het mom van ''We moeten even met vriend praten, en jij mag het niet weten!'' :\

Nou moeten jullie weten dat ik totaal niet tegen dit soort dingen kan, ik zat dus boven mijn nagels af te kluiven tot aan de kootjes, ondertussen allemaal horrorscenario's aan het bedenken. Gaan ze me uit huis schoppen? "Oliebol, nee ik ben al uit huis.'' De paarden verkopen? Vriend adopteren en mij afstoten? (Ja dat is serieus best vaak gezegd :Y) )

Toen ik inmiddels 9 van de 10 vingers gehad had, kwam vriendlief met een pokerface naar boven. Dus ik hem vastbinden op de marteltafel, begon al met vingernagels uittrekken en vierendelen, toen ie zei: ''Je kunt doen en vragen wat je wil, maar van mij krijg je geen antwoord. Of hints, want ik weet nu al dat je daarnaar gaat vragen.''
Dat heb ik dus ook maar opgegeven. Toen ben ik maar heel erg aan regenbogen en eenhoorns gaan denken, zodat ik het zou vergeten, komt mijn tweelingzusje met een big smile naar binnen. "Ik weet iets wat jij niet weeeet." Net toen ik haar wilde gaan vierendelen en kietelen met een veer, zei ze dat ik het heel erg leuk zou vinden en dat ik maar maximaal 2 weken erop hoefde te wachten. 2 WEKEN?! 14 dagen?! Heel veel laaaaange uren?! -O-

Na nog wat mislukte pogingen om antwoorden uit die twee te trekken, heb ik maar geaccepteerd dat ik dus echt nog 2 weken moet gaan wachten, en proberen niet uit elkaar te spatten van ongeduld. Vanochtend kreeg ik weliswaar, (toen vriendlief 2 sec wakker was }:) ) een vage hint. "Ja het is voor jou, maar heeft niks met jou te maken (Wut?!) en het is voor ons huis.'' Ik durfde niet meer verder te vragen, heb hem nog nooit zo boos zien kijken toen ik mijn mond opende om een kruisverhoor af te leggen.

Dus, mijn ouders, zusje én vriend weten iets wat ik niet weet, dit heeft zich allemaal afgespeeld in de afgelopen 12 uur en ik word er nu al heeeeelemaal gestoord van. -O-

Hoe ga ik deze 2 weken overleven zonder te ontploffen van nieuwsgierigheid, zonder enige hints, en hoe ga ik in godsnaam gewoon afwachten?! (Ieh, vies woord.)

Pleh! |(

Apochewinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 11:14

*\o/* Ik denk een nieuwe lamp!

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-14 11:15

Apochewinta schreef:

Je vriendin, dochter en zusje helemaal gek maken... Is dat een nieuwe lamp waard? :(

Edit: Hartstikke leuk natuurlijk, ik vind alles helemaal prima. Niet dat mensen denken dat ik ondankbaar ben, ik kan gewoon niet zo goed tegen verrassingen. :Y)

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 11:17

Apochewinta schreef:

:')

Ik ben wel benieuwd nu :D Dus ik wacht vrolijk met je mee :+

Judass

Ahh ik snap je frustratie!
Ben heeel benieuwd :D

kiki1976

Whahahhahahha geweldig!

KirstenHorse

Een pup of een kitten! :j (Zou ik dan aan denken hihi)

Sanned

Hahaha, wat heb je dat leuk geschreven! Ik ben heel benieuwd, ik volg :)

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 11:18

Ow wat erg, zou er ook niet tegen kunnen ;)
Maar aan de ander kant ook wel erug leuk :D

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 11:20

Ik kan ook totaal niet tegen verassingen! Maar gedeeld leed is het halve leed dus ik volg je topic mee! :)

BeauWertz

hmmm miss een hondje :) ofzo dat zou leuk zijn

misss word dit een vervolg op dat topic met die zoektocht wat uit eindelijk een aanzoek werd hihih

Iejoor

Ik ben benieuwd! :) misschien een bank ofzo :)?

Boheme

Re: Het is een complot....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 11:21

Je had ook waterboarding moeten toepassen, dan had je het nu geweten. :+
Zo herkenbaar ook ik kan niet tegen dat soort stomme je moet het maar afwachten kadootjes. Bleeh.. ik voel en leef met je mee

Maflinger_S

Re: Het is een complot....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 11:23

Duidelijk een complot...

Misschien kan je in de tussentijd een boek schrijven? Het eerste hoofdstuk las al lekker weg :D.

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-14 11:24

@KirstenHorse Dat dacht ik dus ook meteen! Nee wacht, eerst dacht ik aan de prachtige bank die ik eigenlijk van mn ouders zou krijgen. Maar dat ging toen niet door. Bijzaak. Maar idd! Het plan van vriendlief en mij was dus om in januari te gaan zoeken naar een leuk Rottweilerteefje! Dat heb ik ook wel aan mijn moeder verteld, maar ik kan me niet voorstellen dat ze daar echt iets mee doen. Ik vertelde dat gisteravond ook tegen mijn zusje trouwens, en ik zou zweren dat ik een lach over d'r gezicht zag trekken, maar dat zal wel verbeelding zijn geweest.. :( Een kitten zou ook goed mogelijk zijn, ik zei tegen mijn moeder dat ik het liefst een hond en kat samen wil, omdat ik dat zo'n leuk gezicht vind :Y)

Ja ik vind het ergens ook wel ontzettend leuk, omdat het, zoals ik al zei, iets compleets nieuws is! Mijn ouders verbazen me nog steeds na 20 jaar. :D

@Sanned : Echt waar? Dankjewel! :o

Voor alle mee-wachters en mede-benieuwden (is dat een woord?) dankjewel! Samen wachten is waarschijnlijk minder moeilijk dan alleen. :D

Apochewinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 11:24

Izmir_Condor schreef:
Apochewinta schreef:

Je vriendin, dochter en zusje helemaal gek maken... Is dat een nieuwe lamp waard? :(

Nee natuurlijk niet; daarom juist! haha!
Ik zou hier ook héééélemaal gek van worden!
Sterkte !!
Laatst bijgewerkt door Apochewinta op 16-12-14 11:25, in het totaal 1 keer bewerkt

kyraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 11:25

Ik ben ook benieuwd!! :)

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 11:25

Nu ben ik ook wel heel benieuwd haha
Ik kan er zo slecht tegen als iemand een verassing voor me heeft en het duurt me te lang :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 11:26

Wat flauw zeg :P succes met wachten :D

Ben benieuwd wat ze hebben bedacht!

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 11:27

Maximaal 14 dagen ?
Het ie bijna kerst, een hondje of kitten onder de kerstboom <3

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-14 11:27

Boheme schreef:
Je had ook waterboarding moeten toepassen, dan had je het nu geweten. :+
Zo herkenbaar ook ik kan niet tegen dat soort stomme je moet het maar afwachten kadootjes. Bleeh.. ik voel en leef met je mee

Is het heel blond dat ik niet weet wat je met waterboarding bedoelt? :o? Ik heb mijn hersens gewoon zoveel mogelijk uitgeschakeld, dat maakt het afwachten zonder piekeren wat makkelijker. Not.

Haha een aanzoek zou wel grappig zijn! Gezien vriendlief de laatste was die van de verrassing afwist. ''Zeg vriend van dochter, je gaat dochter een aanzoek doen, dan weet je dat alvast. Maarreh, niks tegen haar zeggen he!" :')

Ik bedenk me nog iets trouwens! Ik ben vanochtend mijn moeder even heel boos aan gaan kijken. "Ik ben je dochter en ik ben boos!" (Doutzen Kroes reclame,anyone?) Maar toen zei ze dus dat ik een leuk kerstcadeautje voor m'n zus moest bedenken. Toen vroeg ik wat het budget was, mag ik dat dus niet weten?! What the !@#*!*#!@! Ik word gek. -O-

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 11:31

Ooh wat spannend en ik zou echt helemaal gek worden van nieuwschierigheid. Sterkte ermee :')

kyraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 11:31

moyra schreef:
Maximaal 14 dagen ?
Het ie bijna kerst, een hondje of kitten onder de kerstboom <3

_/-\o_

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 11:38

Hier kan ik dus absoluut niet tegen!!! Ik zou hun leven zo verzieken dat ze me zouden smeken om het te mogen vertellen. Vreselijk zo lang moeten wachten.

Sterkte met wachten, maar ik denk dat het vast de moeite waard is zouden ze anders zoveel moeite doen..........of ze moeten het erg leuk vinden om jou zo in spanning te zien zitten dat ze het voor hun eigen leedvermaak doen }> }>

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 11:40

Nee hoor, ik weet het ook pas sinds criminal minds van vorige week.

En nagels uitrekken ga je zien, dit niet. En de wetlook komt weer in.

Waterboarding, in het Nederlands soms als gesimuleerd verdrinken of schijnverdrinking omschreven, is een omstreden harde verhoortechniek waarbij de vastgebonden verhoorde een natte doek over het gezicht krijgt gelegd waarover telkens water wordt uitgegoten. Het water in de doek maakt het min of meer onmogelijk om adem te halen. Hierdoor krijgt de verhoorde het gevoel te verdrinken.