Totdat ik bij die ene buschauffeur in de bus stapte..
De eerste keer vond ik hem al heel leuk en ik appte natuurlijk meteen mijn beste vriendin maar heb er verder niet zoveel mee gedaan.. in het begin keek ik nog wel telkens of ik hem zag maar na een tijdje werd dat ook minder..
Totdat ik de tweede keer weer bij hem in de bus zat en ik spontaan vlinders in mijn buik kreeg
Toen dacht ik, misschien moet ik hier toch maar eens wat mee.. Zou zonde zijn om iemand die je leuk vind te laten lopen toch?
Ik heb die busreis allerlei openingszinnen enz zitten bedenken.. stapte als laatste uit de bus en maakte oogcontact maar ik ben echt te schijterig om iets tegen hem te zeggen/vragen
Helaas is het ook niet zo dat ik hem dagelijks spot bij de bushaltes maar ik hem maar heel af en toe tegen kom.. Ik weet niets van hem (leeftijd, naam, nummer, of hij uberhaupt single is) behalve hoe hij eruit ziet.. nou heeft hij wel een vrij specifiek signalement (kaal, veel tatoeages en tunnels) dus misschien zou ik een collega kunnen vragen of hij weet hoe de chauffeur heet die er zo uit ziet en dan weet hij misschien wel over wie ik het heb.. maar vind dat ook weer zo stalkerig..
Wie kan mij helpen?
of inderdaad vragen aan een collega!

LLevensbelang dus!