Die ene buschauffeur

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Licor

Die ene buschauffeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-14 23:08

Ik ben alweer een heel aantal jaren single en ben eigenlijk al die tijd niet echt iemand tegen gekomen waarvan ik dacht wauw :+
Totdat ik bij die ene buschauffeur in de bus stapte..

De eerste keer vond ik hem al heel leuk en ik appte natuurlijk meteen mijn beste vriendin maar heb er verder niet zoveel mee gedaan.. in het begin keek ik nog wel telkens of ik hem zag maar na een tijdje werd dat ook minder..
Totdat ik de tweede keer weer bij hem in de bus zat en ik spontaan vlinders in mijn buik kreeg :Y)
Toen dacht ik, misschien moet ik hier toch maar eens wat mee.. Zou zonde zijn om iemand die je leuk vind te laten lopen toch?

Ik heb die busreis allerlei openingszinnen enz zitten bedenken.. stapte als laatste uit de bus en maakte oogcontact maar ik ben echt te schijterig om iets tegen hem te zeggen/vragen :')
Helaas is het ook niet zo dat ik hem dagelijks spot bij de bushaltes maar ik hem maar heel af en toe tegen kom.. Ik weet niets van hem (leeftijd, naam, nummer, of hij uberhaupt single is) behalve hoe hij eruit ziet.. nou heeft hij wel een vrij specifiek signalement (kaal, veel tatoeages en tunnels) dus misschien zou ik een collega kunnen vragen of hij weet hoe de chauffeur heet die er zo uit ziet en dan weet hij misschien wel over wie ik het heb.. maar vind dat ook weer zo stalkerig.. -O-

Wie kan mij helpen? :')

Anoniem

Re: Die ene buschauffeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 23:10

Volgende keer voorin gaan zitten naast hem en dan een koetjesenkalfjes gesprek aanknopen?

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 23:11

Geef hem jouw nummer? Tijdens het betalen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 23:11

Kana schreef:
Geef hem jouw nummer? Tijdens het betalen?

Jij bent ook niet meer bij de tijd, je check tegenwoordig in. :')

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 23:12

Oja, das waar ook.

Vergeet je OV kaart als smoes om te betalen.
edit/ kost het je helaas wel 1,50 om jouw nummer aan hem te geven dus bij nader inzien denk ik dat je gewoon de stoute schoenen aan moet trekken en een praatje aan moet gaan.

In de meeste bussen heb je een hoge stoel helemaal vooraan, als je daar zit kun je redelijk kletsen met hem?
Laatst bijgewerkt door Kana op 15-12-14 23:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-14 23:13

De eerste keer zat ik bij hem voorin.. de tweede keer kwam ik hem tegen in de shuttle die langs de campus gaat dus daar kon ik echt kiezen waar ik kon gaan zitten..
Ik weet ook nooit waar ik hem 'toevallig' tegen kan komen omdat ik niet weet welke diensten hij rijdt.. de 2x dat ik hem tegen kwam was namelijk in totaal andere bussen (een dienst die door de hele stad gaat en een in de shuttle van de campus).. En denk dat er tussen die 2 keren misschien wel driekwart jaar tussen gezeten heeft.. dus dat is ook lastig -O-

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 23:15

Dus de kans dat je hem weer tegen gaat komen is vrij klein?

Dan zou ik zijn FB achterhalen via collega's.
Wat een gedoe! Als je nu gewoon meteen actie had ondernomen. :P

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 23:16

Briefje geven met je nummer erop en een tekstje? :D of inderdaad vragen aan een collega!

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-14 23:18

Kana schreef:
Dus de kans dat je hem weer tegen gaat komen is vrij klein?

Dan zou ik zijn FB achterhalen via collega's.
Wat een gedoe! Als je nu gewoon meteen actie had ondernomen. :P

ik acht die kans idd echt klein helaas -O-
En meteen actie was slimmer.. maar ik durfde echt niet :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 23:20

Nou, daar kun je mooi een gesprek mee beginnen:' jee, elke keer maar hopen dat jij de bus rijdt, kom ik je gewoon nooit meer tegen?' 'Lastig die wisselende diensten, weet nooit wanneer ik je weer zie, dus bij deze...' Of iets in die trant 8-)

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-14 00:29

Haha ja dat is wel een goede.. ik had toen ook een goede openingszin maar durfde niet :')

Misschien dat ik toch maar eens een collega ga vragen :Y)
Als k alleen al een naam weet kom ik al verder in mn zoektocht haha

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 00:31

En wat ga je doen als hij al een vriendin/vrouw/vrouw met kinderen (doorhalen want niet van toepassing is) heeft?

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-14 00:33

Ja dan zit er niets anders op dan een nieuwe droomman te zoeken haha maarja anders kan ik nooit op iemand nieuws afstappen want dat weet je nooit van te voren (die kans op afwijzing maakt t ook wel eng)
Maar ook hoop natuurlijk dat hij single is..

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 00:36

En hoe groot is de kans dat hij single is?
En zou je bewust in een relatie gaan stoken?
En hoe zeker zou je zijn van zijn trouw als jij hem met succes van een ander hebt weten af te pikken?

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 00:39

Spannend, TS! Ga ervoor, zou ik zeggen!

Vind je vragen trouwens een beetje raar, Cassidy. TS geeft toch aan dat ze verder niets zal proberen als hij bezet is? >;)

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 00:39

Cassidy schreef:
En hoe zeker zou je zijn van zijn trouw als jij hem met succes van een ander hebt weten af te pikken?

Haha zo, wat een vragenvuur _O-

Doe een stake out bij het busstation, of extra veel met de bus rijden :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 00:40

Cassidy schreef:

Rare vragen... De TS geeft toch aan dat als hij bezet is ze n andere droomman gaat zoeken...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 00:41

Cassidy schreef:
En wat ga je doen als hij al een vriendin/vrouw/vrouw met kinderen (doorhalen want niet van toepassing is) heeft?

Wat ouderwets weer!

of vriend/man? :Y)

Ts, geef hem de volgende keer een kerstkaart!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 00:43

Of de beste man bezet is, zal toch echt moeten blijken door gericht de vraag te stellen.
TS vraagt om hulp en om advies. Mijn advies is om een serieus naar jezelf te kijken en hoever je bereid bent om te gaan bij het strikken van deze "droomman". Is geen rare vraag hoor....en ik hoef er ook geen antwoord op. Uiteindelijk moet je jezelf met een goed geweten in de spiegel aan kunnen kijken....
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 16-12-14 00:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 00:44

Cassidy schreef:

Ook hallo.. Last van jaloezie problemen? Of heb je zelf een vent die buschauffeur is en aan de omschrijving voldoet? :')
Ze vindt het een leuke kerel en wilt meer over hem te weten komen.
Big deal?
Ze geeft zelf al aan dat als hij al bezet is, ze wel een andere droomman tegenkomt!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 00:45

Cassidy schreef:

Zo de knetters.... Wat is dit nou weer? Onlangs zelf ingewisseld voor een ander toevallig? :x

TS: Ik zou naar een collega gaan en vragen wie die buschauffeur was. Je hebt toen zo'n leuk gesprek gehad met hem en hij had je wat advies gegeven wbt tunnels/tattoos maar nu weet je niet meer zeker wat hij zei en daarom moet je hem hebben. :j LLevensbelang dus!
Laatst bijgewerkt door Giolli op 16-12-14 00:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Deliana1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 00:45

vraag hem of hij de concurrent wordt van de chauffeur uit Enschede, goeie gespreksstof en misschien kun je er dan nog informatie uithalen!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 00:46

Nee hoor, geen last van jaloezie en geen problemen, want ik ben al jaren happy single...:D. Niet ingewisseld voor een ander, maar wel genoeg fantasie en inlevingsvermogen om de ellende van een ander in mijn omgeving naar waarde in te kunnen schatten :D

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 00:47

Cassidy schreef:
Nee hoor, geen last van jaloezie en geen problemen, want ik ben al jaren happy single...:D. Niet ingewisseld voor een ander, maar wel genoeg fantasie en inlevingsvermogen om de ellende van een ander in mijn omgeving naar waarde in te kunnen schatten :D

Genoeg fantasie om de ander ellende aan te praten bedoel je zeker... Hoe kan ze dit nou weten als ze de beste man nog nooit gesproken heeft?! :?
En hoe ben jij aan je (ex) vriend/vriendin gekomen dan.. Is dat je komen aanwaaien? Je zult er toch moeite voor moeten doen iemand te leren kennen.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 00:48

Hoezo nooit gesproken? Ze komt hem toch in de bus tegen? En wat is nu het probleem om hem een briefje in handen te stoppen met je telefoonnummer en een kleine tekst waarin je hem vraagt om je te bellen zodat je even met hem kunt praten?

Ik zie het probleem niet zo bij het leggen van contact. Eerder het probleem dat je aan het stoken bent in een bestaande relatie.
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 16-12-14 00:50, in het totaal 1 keer bewerkt