Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ragdollcat schreef:Kom op zeg! Je hebt hem nooit echt gekend en in real live gekend/ ontmoet.
Het was gewoon een FB-vriend meer niet.
Ga lekker verder met je leven en met jouw vriend!
Jij bent ook niet netjes, want als het aan jou lag ging je naar hem toe en liet jij je huidige vriend vallen..........maar omdat hij geen lange afstands vriendin wilde ben je erop teruggekomen en blijf je toch maar wel bij je vriend.
Dat is toch geen echte liefde en niet eerlijk van jou. Jouw vriend denkt natuurlijk dat je nog om hem geeft en dat je nog verliefd bent op hem..............
Ladyson schreef:Om eerlijk te zijn, snap ik hem wel. Ik bedoel het niet vervelend wat ik nu ga zeggen, ik probeer alleen te "verklaren" waarom hij zo doet en hoop dat jou dit helpt in het begrijpen.
Naar mijn idee is een vriendschap als je iemand nog nooit hebt gezien geen echte vriendschap. Het is heel moeilijk om iemand echt aan je te binden als je diegene nog nooit gezien hebt. Ik denk dat Harry is veranderd en in gezien heeft dat hij het waardevoller vindt om zijn tijd door te brengen met vrienden waar hij echt bij kan zijn ipv iemand die hij nog nooit heeft gezien ergens op het internet.
Ik, en dat is persoonlijk, zit niet te wachten om een vriendschap te hebben met iemand die ik nooit gezien heb en alleen via internet/telefoon is.
Ik wens je veel sterkte met het nare gevoel dat je nu hebt!
Edit: nav bericht hierboven vraag ik mij ook af of hij geen andere bedoelingen had..
sallandval schreef:Een vriendschap waarbij de één meer voelt dan de ander is ten dode opgeschreven, hij zal dat wel beseft hebben en het daarom hebben afgekapt. Heel verstandig van hem, en beslist iets anders dan 'iemand laten barsten zonder reden'.
Eleionomae schreef:Na 7 jaar is mijn verliefdheid ook over gegaan in houden van, maar dan heb ik nog geen kriebels voor een ander. Dat vind ik echt n slap excuus.
Als je je vriend niet leuk meer vind en zoveel twijfels hebt, maak t dan gewoon uit. Ook eerlijker naar hem toe. Maar als je het nu hebt uitgepraat samen vergeet die hele Harry dan gewoon.
Wbt die Harry, het is een jongen die je nog nooit in het echt ontmoet hebt. Hoe kan dat dan een vriend zijn? Ik ga daarin mee met Ladyson.
MarlindeRooz schreef:sallandval schreef:Een vriendschap waarbij de één meer voelt dan de ander is ten dode opgeschreven, hij zal dat wel beseft hebben en het daarom hebben afgekapt. Heel verstandig van hem, en beslist iets anders dan 'iemand laten barsten zonder reden'.
Dat hoeft helemaal niet?![]()
Ben ik het levende bewijs voor, het heeft even geduurd en het was erg pijnlijk voor mij... Maar ik zie hem nu als een gewone vriend.
En TS, ik zelf had verder doorgevraagd en hem niet geblokkeerd. Echte vriendschappen kunnen dat soort opmerkingen aan en weten dat ze eigenlijk niet gemeend zijn.
prugelpiet schreef:Ik snap je vriendschap hoor... Ik heb een stel supervrienden hier via bokt leren kennen, 2 van de 11 heb ik ooit gezien. En ja, ze voelen echt als beste vrienden en ik kan ze alles vertellen. Ik vertel problemen, ergernissen noem maar op eerder aan hun als aan real-life vrienden.
Als er morgen eentje zegt (wat ze niet gaan doen gelukkig) dat ie niks meer met ons te maken wil hebben, zou ik daar ook verdrietig om zijn. Internet vriendschappen zijn niet altijd raar...
Ik denk dat je niet veel meer kan doen, maar ik wil je toch sterkte wensen
korbakimmy8 schreef:Ik heb door gevraagd maar kwam niet meer uit dan sorry. Geblokeerd heb ik hem niet. Als hij mij appt of pb stuurd op fb komt dit gewoon nog aan.
en idd hoeft het helemaal niet. Dat ik verteld heb dat ik kriebels voelde hebben we daarna nog zeker 2 maanden gewoon geappt. Het is dus niet opeens omdat ik wat voor hem voelde.
Hij mag mij altijd berichten, maar dan ook een verklaring geven voor wat er nou gebeurd is.
Citaat:Gezegd dat dat het niet goed maakt wat hij nu opeens flikte.
Gezegd dat hij niet meer bij mij hoefde te komen als er wat was ''succes met je leven''.
Ik heb zijn nummer verwijderd en hem ontvriend op facebook. Ik hoefde niks meer met hem te maken te hebben!
ik heb een mail vriendin uit Rusland maar sinds een paar maanden hoor ik niks meer van dr. Ik heb dr gestuurd dat ik graag weer wil mailen omdat ze veel voor me betekend. Brainless schreef:korbakimmy8 schreef:Ik heb door gevraagd maar kwam niet meer uit dan sorry. Geblokeerd heb ik hem niet. Als hij mij appt of pb stuurd op fb komt dit gewoon nog aan.
en idd hoeft het helemaal niet. Dat ik verteld heb dat ik kriebels voelde hebben we daarna nog zeker 2 maanden gewoon geappt. Het is dus niet opeens omdat ik wat voor hem voelde.
Hij mag mij altijd berichten, maar dan ook een verklaring geven voor wat er nou gebeurd is.
En je geeft dit aan in je OP.Citaat:Gezegd dat dat het niet goed maakt wat hij nu opeens flikte.
Gezegd dat hij niet meer bij mij hoefde te komen als er wat was ''succes met je leven''.
Ik heb zijn nummer verwijderd en hem ontvriend op facebook. Ik hoefde niks meer met hem te maken te hebben!
Tina_Welmoed schreef:Ja ik ken hetik heb een mail vriendin uit Rusland maar sinds een paar maanden hoor ik niks meer van dr. Ik heb dr gestuurd dat ik graag weer wil mailen omdat ze veel voor me betekend.
Misschien kan jij ook naar hem sturen dat je graag een (eerlijke) uitleg wilt en hem zelf laat kiezen wanneer hij er klaar voor is om het te vertellen?