Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
hesterve schreef:je hoeft de garage toch niet gelijk te betalen? Laat anders een rekening opmaken door de garage die dit gaat maken en stuur die op en dan kunnen zij vast beginnen en weten ze dat het geld eraan komt.
. Sting schreef:Zij weten niet wat voor schadevergoeding ze moeten sturen, zolang jij de schade niet hebt laten maken of een offerte hebt aangevraagd bij je garage. Dus ik zou inderdaad zeggen: laat hem maken en zeg tegen de garage dat het verzekeringswerk is. Hebben ze wel ervaring mee en meestal keren de verzekeringen dan best snel uit.
Maar gaat om ruim 400 euro wat ik helaas niet 123 heb liggen.
bij jou misschien ook wel? Anders even bellen naar je verzekering. 
mirriejj schreef:Nu is het zo dat dit om een flink bedrag gaat, waardoor ik de auto pas kan laten maken zodra de vergoeding is uitbetaald. Maar wat is een normale tijd wat ik hiervan mag verwachten? De verzekering die dit afhandelt is de SNS.
Authentic schreef:mirriejj schreef:Nu is het zo dat dit om een flink bedrag gaat, waardoor ik de auto pas kan laten maken zodra de vergoeding is uitbetaald. Maar wat is een normale tijd wat ik hiervan mag verwachten? De verzekering die dit afhandelt is de SNS.
Als ze een toezegging hebben gedaan van uitkeren nadat de offerte/rekening binnen is zal het hooguit enkele weken duren. Aangezien de rekening op tijd betaald moet worden zou ik de SNS bellen en vragen hoe lang ze er op dit moment over doen. Ze hebben gewoon een lijst met de gemiddelde reactietermijn op dit moment dus dan weet je wanneer het ongeveer binnen is. Hou er rekening mee dat ze meestal werken met werkdagen en de garage misschien wel met feitelijke weken (de feestdagen komen er weer aan natuurlijk!).
KimD schreef:Als het maar €400,- is wat is de schade dan? Klinkt als een schade waar je gewoon mee kunt rijden, lijkt me dat wachten niet zo'n probleem?