waar opstalverzekering afsluiten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nikass

waar opstalverzekering afsluiten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-14 21:05

Hallo allemaal,
Ik heb al 18 jaar een eigen woning en daarbij behorende opstalverzekering via mijn hypotheek verstrekker. Nu kreeg ik onlangs een mail dat ze per direct stoppen met het verzekeren van appartementen zonder vve (ik heb een beneden woning) en dat ik mijn opstal verzekering maar ergens anders moet afsluiten.
Ik heb geen vve omdat de woning boven mij een studentenhuis is dat volledig uitgewoond wordt en waar voortdurend andere mensen wonen.
Waar kan ik nu het beste terecht voor een onafhankelijke opstalverzekering?

Hoop dat jullie tips voor mij hebben.
Bedankt alvast!

Duhelo

Re: waar opstalverzekering afsluiten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 22:00

Mws-> lzp

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 22:01

Ik heb zelf bijna al mijn verzekeringen lopen via promovendum, niet duur en heb er goede ervaringen mee :j

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 22:04

Ik zou zeggen vraag wat offertes en informatie op bij verschillende verzekeraars en dan vergelijken maar!

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-14 22:07

Dank je wel

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 00:01

Waar heb je andere verzekeringen lopen? Kan ook nog wel ns interessant zijn ivm pakketkorting :)

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 00:38

Je kan eens kijken bij je bank, banken doen ook in verzekeringen. Vaak krijg je daar ook korting als je er ook je andere verzekeringen hebt lopen. Waar loopt bv. je AVP ( WA)? Heb je een autoverzekering en waar loopt die? Heb je rechtsbijstand, waar loopt die? Vaak is het het voordeligst zoveel mogelijk verzekeringen bij dezelfde verzekeraar af te sluiten.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 06:52

Jet schreef:
Je kan eens kijken bij je bank, banken doen ook in verzekeringen. Vaak krijg je daar ook korting als je er ook je andere verzekeringen hebt lopen. Waar loopt bv. je AVP ( WA)? Heb je een autoverzekering en waar loopt die? Heb je rechtsbijstand, waar loopt die? Vaak is het het voordeligst zoveel mogelijk verzekeringen bij dezelfde verzekeraar af te sluiten.

Ik heb ergens ooit gelezen dat mensen dat inderdaad vaak denken. In de praktijk is dit niet zo. Het goedkoopste schijnt om elk jaar opnieuw te kijken welke het goedkoopste zijn en alles apart te houden. Maar of dat makkelijker is...... ;)

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-14 11:04

Ik heb al mijn verzekeringen bij Interpolis. Zij werken samen met de Rabobank. Twee maanden terug zijn ze ineens gestopt met het verzekeren van mijn zadel (ze bieden hier wel iets anders voor aan, maar veel duurder) en nu komen ze dus hiermee. Wat me ook erg stoort is dat het per direct ingaat en ik dus nu zonder opstalverzekering zit.