Volgens mij is er nog steeds geen algemeen vraagbaak topic over laptops voor zover ik kan zien op mijn telefoon . Dus vandaar een eigen topic.
Mijn desktop computer lijkt het te gaan begeven, valt constant uit en is tevens ook al heel erg oud (zeker een jaar of 10
). Met oog op de toekomst wil ik daarom een laptop gaan aanschaffen.
Mijn eisen:
- Een normaal formaat, ongeveer 15 inch. Ietsjes groter mag ook, maar ik hoef geen mega scherm.
- Het liefst Windows, omdat ik dat gewend ben.
- Goede videokaart etc. zodat hij films kan afspelen, eventueel een spelletje spelen.
- Het liefst ook een beetje een vlot / snel ding!
- Ik wil er ook een office pakket bijkopen voor de laatste loodjes van mijn studie.
De bedoeling is dat als ik uit huis ga (waarschijnlijk volgend jaar), dat het dan mijn 'vaste' computer wordt. Dus ik regel er ook allerlei zaken online mee. Of bewerk wat foto's. Het moet dus een manusje van alles zijn.
Ik zou zeggen budget minimaal 500 euro? Maar aangezien ik er nog wel een tijd mee vooruit wil, wil ik er ook niet op beknibbelen. Dus enkele duurdere suggesties wil ik ook zeker niet meteen uitsluiten.
Help! Op het gebied van computers ben ik namelijk echt een nood en op mijn mobiel zoeken, dat gaat toch niet zoals ik zou willen...
Ik hoor jullie suggesties en uitleg waarom graag! Waar moet ik naar opzoek? Alles wat er in die folders staat, zegt mij wel iets. Maar niet genoeg om te bepalen wat ik moet hebben.
Groetjes Dominique