Hoii!
Begin dit jaar ben ik vegetarisch geworden (geen vlees, wel vis), ik dacht er al een paar jaar over maar het kwam er maar niet van. Totdat ik eind vorig jaar dacht: een nieuw jaar, een nieuwe start!
Dus zo is mijn leven als vegetariër begonnen

Ik dacht dat het heel moeilijk zou zijn om het vol te houden, omdat ik elke dag wel iets van worst op mijn brood deed en er altijd vlees bij het avondeten zat. Hoe dan ook, als ik ergens aan begin, moet en zal ik het ook afmaken

Verrassend genoeg hield ik het makkelijk vol, soms nog wel eens zin in een worstenbroodje (die vond ik altijd zooo lekker) maar ik kan me goed inhouden

Gelukkig zijn er tegenwoordig steeds meer vleesvervangers, dat scheelt ook weer
Ik heb totaal niet het gevoel dat ik iets mis, ik voel me juist veel beter nadat ik vegetarisch ben geworden. Ik weet dat het niks uitmaakt voor de diertjes of ik nou wel of niet vegetarisch ben, maar ik ben heel blij dat ik deze stap heb gemaakt

Nu is mijn vraag, zijn er nog meer mensen die (dit jaar) vegetarisch zijn geworden, en wat zijn jullie ervaringen ermee? Wat eten jullie nou wel, en wat niet? Ben erg nieuwsgierig
Ik heb overigens geen moeite met mensen die wel gewoon vlees eten, ik heb het mijn hele leven ook gedaan, niks mis mee
Als je zulke allergieën hebt ben je idd bijna verplicht om vlees te gaan eten..