Ja beste mensen, ik begrijp er niets van. Wat is nou de ophef?
Onno Hoes had dus iets met een jongere kerel. Mij boeit het niet wat anderen uitspoken op dat gebied. Die jongere man heeft gesprekken openbaar gemaakt, voor zover ik begrepen heb. En nu moet Hoes weg?
Stel, je werkt ergens, goedbetaalde baan, makkelijk verdiend. Je hebt iets met een andere persoon. Die persoon klapt uit de school, en jij vliegt er uit.
Is dat alleen maar omdat Hoesch een relatie had? Een geheime relatie geloof ik, maar wat dan nog?
Hoes zal best een foute man zijn, iedereen die het vrijwillig langer dan 5 minuten uithoudt met Albert V. loopt bij mij een streepje mis. Hoewel het wel een onmogelijke prestatie is. Albert doet de hele dag niks anders dan roddels opzoeken of verzinnen over andere mensen.
Maar dan nog. Je kunt iemand toch niet ontslaan omdat hij en scharrel heeft?
Ja, ik zag wel iets over afspraken, maar wat dat weet ik niet. Blijft voor mij een eng idee dat iemand ontslagen wordt omdat hij iets heeft met een ander, ook al is het een geheime relatie. Is het nou omdat hij ho is? Wat is het volgende? Je hebt een relatie met een zigeuner?
Ik ga in het andere topic verder knoeien.
Bedankt lieve mensen
Celiien
Geplaatst: 11-12-14 18:49
Waar haal je vandaan dat omdat hij homo is, hij strenger wordt beoordeeld?
Hij is meerdere malen slecht in het nieuws gekomen, mede door zijn relatie en slippertjes in relatie tot (ex-)man Verlinde. Dan gaat het natuurlijk net wat sneller het wereldje rond dan als het de buurvrouw om de hoek was die vreemd ging. Komt nog eens bij dat hij als burgemeester toch wel een soort voorbeeldfunctie heeft.