Jouw bruidsjurk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siepi

Berichten: 516
Geregistreerd: 08-11-09

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 21:47

Sissi aahhhh alleen die jurken al

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 14:51

yfkelover schreef:
Sissi aahhhh alleen die jurken al

Idddd heeeeerlijk, vooral die witte jurk tijdens het hofbal <3

Xivura
Berichten: 6414
Geregistreerd: 30-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-15 11:05

Hebben hier mensen ervaring met de Honeymoonshop in Rottercam? Of Ann&John bruidsmode in Eindhoven?

justdiesel
Berichten: 4957
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:34

Bij Ann&John komt mijn trouwjurk vandaan, maar dat is al jaaaaaaaaaaaaaren geleden :D
Ik heb er hele goede ervaring mee.

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:58

Ik ben ook wel benieuwd naar wat voor bruidskapsels jullie mooi vinden eigenlijk.. M'n toekomstige jurk ben ik al wel over uit, maar het kapsel...

Kaitlyn

Berichten: 9732
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:59

Wow ineens leeft het topic weer!

Xivura; als je verder zoekt in dit topic kom je volgens mij aardig wat reacties tegen over the honeymoonshop.

Collie2008
Berichten: 9644
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Ergens in Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:08

Merell123 schreef:
Ik ben ook wel benieuwd naar wat voor bruidskapsels jullie mooi vinden eigenlijk.. M'n toekomstige jurk ben ik al wel over uit, maar het kapsel...



Ik heb lang krullend en veel haar dus genoeg mogelijkheden. Ik denk lossing, romantisch, beetje naar de zijkant gedragen (iets opgestoken of los ingevlochten) en dan met een bloem erin verwerkt en pareltjes <3

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:13

Collie, ook helemaal mijn ding. Maar ik zou zeggen Merel, ga gewoon eens rondstruinen op pinterest. Dan loop je vanzelf wel ergens tegenaan. Het is jpuw haar, jouw bruiloft dus jij moet het mooii vinden :)

iirrssjjee

Berichten: 5948
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:59

Xivura schreef:
Hebben hier mensen ervaring met de Honeymoonshop in Rottercam? Of Ann&John bruidsmode in Eindhoven?


Ik ben niet tevreden over de Honeymoonshop in Rotterdam.... Totaal niet persoonlijk en je zit in die ruimte met minimaal 1 andere persoon. Ook kiest zij de jurken en moet je het daar maar mee doen... (ligt ook heel erg aan de verkoopster denk ik) maar ik had er echt geen fijn gevoel bij.

Calice

Berichten: 9856
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 13:18

Hier juist wel een goede ervaring met de Honeymoonshop :) .
Ik had een super fijne verkoopster en had zelf ook al wat jurken geselecteerd via hun site. Verder had ik in mijn eentje de hele bovenverdieping met de afspraak. Ondanks dat ik vanaf het eerste moment al wist welke ik wou heb ik toch 9 jurken gepast om heel zeker van mijn zaaknte zijn. Verder heb ik maar 1x vermaakkosten betaald terwijl ik in de tussentijdse periode 10 kg was afgevallen en mijn jurk een paar keer aangepast moest worden :) .

M_D_H
Berichten: 17482
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 13:23

Joolien schreef:
Collie, ook helemaal mijn ding. Maar ik zou zeggen Merel, ga gewoon eens rondstruinen op pinterest. Dan loop je vanzelf wel ergens tegenaan. Het is jpuw haar, jouw bruiloft dus jij moet het mooii vinden :)

Ik zou dus nooit kunnen kiezen, ik vind zoveel mooi :')

Collie2008
Berichten: 9644
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Ergens in Noord Holland

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 14:02

Een goed kapper helpt je erbij ;-) Niet alles staat bij iedereen mooi en het moet ook 'matchen' met je jurk vind ik :)

Xivura
Berichten: 6414
Geregistreerd: 30-08-08

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-15 14:04


Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 14:14

Jaaa Xivura, die vind ik ook mooi! Vooral die bovenste. Ik heb lang krullend haar en zou het inderdaad ook niet (helemaal) opgestoken willen..

Ik ga eens even pinterest afspeuren. Dan heb ik straks alles in m'n hoofd compleet, nu nog een huwelijksaanzoek ='D. Ga vandaag 6 jaar met m'n vriend, dus wordt wel eens tijd vind ik. (Al kan ik mijn droombruiloft nog niet bepaald betalen...)

A_nouk

Berichten: 11638
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 14:39

Ik heb mensen van Ann& John gesproken op verschillende bruidsbeurzen en ben er niet naar toe gegaan omdat ik de mensen veelte opdringerig vond.

Ben uiteindelijk bij de bruidsgalerie in Uden geslaagd :)

Calice

Berichten: 9856
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 14:39

Zelf had ik nog redelijk kort haar (een half lange bob tot mijn schouders) maar de kapster heeft er toch wat heel erg moois van kunnen maken :D .
Afbeelding

Afbeelding

Collie2008
Berichten: 9644
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Ergens in Noord Holland

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 14:47


CalvinenGino

Berichten: 3482
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Berg aan de Maas, Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 14:48

Merell123 schreef:
Jaaa Xivura, die vind ik ook mooi! Vooral die bovenste. Ik heb lang krullend haar en zou het inderdaad ook niet (helemaal) opgestoken willen..

Ik ga eens even pinterest afspeuren. Dan heb ik straks alles in m'n hoofd compleet, nu nog een huwelijksaanzoek ='D. Ga vandaag 6 jaar met m'n vriend, dus wordt wel eens tijd vind ik. (Al kan ik mijn droombruiloft nog niet bepaald betalen...)



haha ikweet hoe jeje voelt Merel,
Ik ben al 7,5 jaar samen. Ik heb al ideeën over de jurk kapsel make-up eventueel waar en welke maand :+
Nu dat aanzoek nog :D

Xivura
Berichten: 6414
Geregistreerd: 30-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-15 14:54

Haha, allemaal in afwachting van een aanzoek dus. Ik wist dat ik ging trouwen toen ik met mijn vriend mijn huis kocht. Het is bij hun geloof namelijk normaal als je voor het samen wonen gaan trouwen.
Een aanzoek heb ik nog niet gehad, maar weet ook niet of ik dat wel wil. We weten toch al dat we gaan trouwen omdat we een huis hebben gekocht en die aan het opknappen zijn. :P
Als hij overigens een aanzoek zou doen zou ik 't hartstikke leuk vinden hoor. :j Maar het is niet noodzakelijk.

Solaria_Liz

Berichten: 2136
Geregistreerd: 11-08-07
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 15:41

Ik ga binnen 3 weken trouwen. We houden het goedkoop dus geen groot feest en een grote witte jurk.
Maar ik ben toch helemaal gek op mijn jurk


Afbeelding

Afbeelding

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 15:55

calice schreef:
Zelf had ik nog redelijk kort haar (een half lange bob tot mijn schouders) maar de kapster heeft er toch wat heel erg moois van kunnen maken :D .
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]


o dat is een heel mooi kapsel. ook heel natuurlijk vind ik het. sommige spuiten er altijd zoveel haarlak in dat het er heel gek en ook meteen zo stijf uit ziet, maar bij jou helemaal niet.

ik heb mn haar nu ook kort, heb kort geleden 30 cm af laten knippen voor KIKA, maar denk tegen die tijd als ik een vriend hem en ga trouwen wel met lang haar wil.

CalvinenGino

Berichten: 3482
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Berg aan de Maas, Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 16:05

Xivura schreef:
Haha, allemaal in afwachting van een aanzoek dus. Ik wist dat ik ging trouwen toen ik met mijn vriend mijn huis kocht. Het is bij hun geloof namelijk normaal als je voor het samen wonen gaan trouwen.
Een aanzoek heb ik nog niet gehad, maar weet ook niet of ik dat wel wil. We weten toch al dat we gaan trouwen omdat we een huis hebben gekocht en die aan het opknappen zijn. :P
Als hij overigens een aanzoek zou doen zou ik 't hartstikke leuk vinden hoor. :j Maar het is niet noodzakelijk.


ik woon al 6 jaar samen :') eerst 4jaar in een appartement, en 2 jaar geleden een hele grote woning gekocht voor de komende 20 jaar.
Dus dat zegt blijkbaar niet alles.
Voor hem hoeft het niet ook eigenlijk, maar ik wil het wel heel graag. DUs ik moet toch gewoon geduldig wachten :oo

Xivura
Berichten: 6414
Geregistreerd: 30-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-15 17:34

calice schreef:
Zelf had ik nog redelijk kort haar (een half lange bob tot mijn schouders) maar de kapster heeft er toch wat heel erg moois van kunnen maken :D .
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]


Echt een heel mooi kapsel ondanks dat je kort haar hebt. :j

Xivura
Berichten: 6414
Geregistreerd: 30-08-08

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-15 17:46

Ben wel benieuwd bij welke bruidsmode zaak mensen echt tevreden waren en die ook iets groter was. Iemand enige ervaring met:

Hony Bruidsmode
Dynasty Bruidsmode
Mariages Bruidsmode

Ann&John beviel hier wel goed, en Honeymoonshop bij de ene wel goed en bij de ander niet las ik.

Ballard_L

Berichten: 2498
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:04

Ik heb de mijne bij de honymoonshop vandaan ;) Vond het een fijne service, bij het passen was er wel een ander persoon bij (die in dezelfde ruimte moest passen), maar dat vond ik juist wel leuk. Niet heel erg storend ofzo. Heb met de verkoopster mijn voorkeuren besproken en we zijn de hele winkel doorgelopen om jurken te bekijken (en mee te nemen als ik ze wat vond), voordat ik ging passen. Toen mijn voorkeuren gepast en uiteindelijk de eerste genomen.
Verder met de pasafspraken was het keurig afgehandeld en een goede service. Professioneel, dus misschien voor sommigen wat onpersoonlijk.