Jouw bruidsjurk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pantykous

Berichten: 10495
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 13:51

Mermaid is niks voor mij. Gelukkig ieder z'n ding anders zou het knap saai worden!

Ik wil wel graag naar Bloomfeld tzt :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 19:38

Aranel schreef:
Tsja ik vind sneakers onder een trouwjurk vreselijk, ieder z'n ding toch?
Als ik het geld had zou ik sowieso naar Kleinfeld gaan om een Pnina te passen :))


Kleinfeld schijnt helemaal niet zo leuk te zijn := Reviews online zijn echt heel erg slecht.

Aranel
Berichten: 20207
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 19:59

Oh ja? Ik ga er altijd vanuit dat wat ik op tv zie ook in het echt zo is maar dat hoeft natuurlijk niet :+

Zal eens googelen!

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 20:16


xSwanHeart

Berichten: 4428
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 21:43

Damned schreef:
Wat ik ook heel mooi vind, zijn jurken geïnspireerd op de jaren 20, zoals;

[ [url=m/pePW73.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/uPIf5q.jpg]Afbeelding[/url] ]

met zo'n mooie rug:

[ [url=m/g9E9aU.jpg]Afbeelding[/url] ]

en een heerlijk hoofddeksel of sieraden in je haar <3

[ [url=m/5NBTr6.jpg]Afbeelding[/url] ]

maar aan de andere kant vind ik zoiets enorm dan ook weer erg mooi

[ [url=m/qHCWXv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Eigenlijk zou je gewoon een stuk of 5 jurken moeten kopen en elk uur verwisselen :')

Jaren 20 vind ik ook heel gaaf.

Deze bvb <3
Afbeelding

Schemerdier

Berichten: 5891
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: België

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 21:44

Wow ja!

Tink89
Berichten: 2952
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 09:20

Die jaren 20 jurken vind ik echt afschuwelijk... Doe mij maar iets moderns met wat minder franjels.

Vind bijvoorbeeld de jurken van Ladybird erg tof.

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 10:51

Ik ben bang dat als ik een jurk zie en hem geweldig vind, hij me helemaal niet staat als ik hem aantrek...
Maar na de feestdagen gaan er wat kilo's af (streven is 10) en dan ga ik kijken. We hebben toch nog geen datum en willen toch wachten op mooi weer :D We zitten erover te denken de receptie bij ons thuis te houden (grote tent met dansvloer huren, muziek, catering, etc), maar moeten nog even kijken wat alle kosten worden...

Aranel
Berichten: 20207
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 13:27

Je slaat sowieso stijl achterover van de kosten van een bruiloft vind ik hoor!
Ik heb al een locatie uitgezocht, vriend heeft me in het geheel nog niet gevraagd en dat gaat de komende tijd ook nog niet gebeuren, maar hij was al wel akkoord met de locatie :')
Mooi landhuis, inclusief eten drinken fotograaf feest en drank voor 6000 euro.

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 13:33

Ik heb diverse bruidjurken (was op zoek naar de perfecte jurk en mijn (nu)ex betaalde alles hahaha). Allemaal van Linea Raffaelli.

Ik zou eerst in het rood gaan trouwen, omdat mijn toenmalige partner uit India kwam (Gujat) en vrouwen daar alleen wit dragen als ze in rouw zijn. Dus toen had ik eerst deze jurk:
Afbeelding

Heb hem wel aangehad (met diner en fotoshoots) maar vond zo'n jurk toch niks voor mij... Ik wil dan ook absoluut niet als een slagroomtaart op mijn trouwdag staan. Ik vind dat he-le-maal niks (zeker nu ik het zelf heb ervaren met mijn jurken hahaha). Ik vind het dan ook leuker om een jurk toch nog meerdere keren aan te kunnen.

Mijn absolute droomjurk zou dan ook zoiets zijn:
Afbeelding
Maar is vintage Dior dus nergens te vinden... ;). Met mooie Louboutins eronder (met kristallen) en ik zou helemaal happy zijn :-).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 15:57

astridastrid schreef:
Ik heb diverse bruidjurken (was op zoek naar de perfecte jurk en mijn (nu)ex betaalde alles hahaha). Allemaal van Linea Raffaelli.

Ik zou eerst in het rood gaan trouwen, omdat mijn toenmalige partner uit India kwam (Gujat) en vrouwen daar alleen wit dragen als ze in rouw zijn. Dus toen had ik eerst deze jurk:
[ Afbeelding ]

Heb hem wel aangehad (met diner en fotoshoots) maar vond zo'n jurk toch niks voor mij... Ik wil dan ook absoluut niet als een slagroomtaart op mijn trouwdag staan. Ik vind dat he-le-maal niks (zeker nu ik het zelf heb ervaren met mijn jurken hahaha). Ik vind het dan ook leuker om een jurk toch nog meerdere keren aan te kunnen.

Mijn absolute droomjurk zou dan ook zoiets zijn:
[ [url=m/UiOX4s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar is vintage Dior dus nergens te vinden... ;). Met mooie Louboutins eronder (met kristallen) en ik zou helemaal happy zijn :-).

En zoiets zelf laten maken dan?

Loje
Berichten: 824
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 21:25

Wat een heerlijk topic! Net 27 pagina's jurken zitten bekijken. Zo divers en echt prachtige exemplaren zitten erbij!

Ik ga in augustus 2015 trouwen en kan me bijna niet inhouden om mijn jurk hier te posten, maar zal toch echt moeten wachten tot na de bruiloft :o

Van te voren flink op internet gezocht. En hoewel ik heel veel soorten jurken mooi vind is het toch ineens anders als je bedenkt dat je het echt zelf gaat dragen. Voor mezelf vond ik er uiteindelijk helemaal niet zoveel mooi en ik kwam dan ook in de winkel aan met slechts 2 plaatjes. De verkoopster vertelde me ook meteen dat het precies dezelfde jurk was op beide plaatjes, het model van 2013 en het model van 2014 met net iets andere details :+ . Toch nog maar even de winkel doorgelopen maar ik vond het erg lastig. Ik wilde absoluut geen rijglint op de rug en dat bleek nogal een uitdaging omdat bijna alle jurken zo'n sluiting hadden.

Uiteindelijk is het de jurk van het plaatje waarmee ik binnenkwam geworden, ik ben zo verliefd! <3
De levertijd is 6 tot 8 maanden, ik kan niet wachten tot de volgende passessie als hij binnen is! Vooral ook omdat het model in de winkel 3 maten te groot was en daarom nog niet echt een realistisch beeld gaf van hoe hij zit.

Leprycorn

Berichten: 1763
Geregistreerd: 16-06-08
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 21:34

Ik ben zelf nog totaal niet bezig met trouwen, maar houd wel echt van de serie SYTTD. Maar zijn de levertijden nog echt zo lang? :\ Dat had ik echt niet verwacht.
Weet ik dat in ieder geval dat ik die tegen die tijd wel optijd moet vinden :')

Iris92
Berichten: 2072
Geregistreerd: 17-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 21:47

Dit was/is mijn trouwjurk waar ik dit jaar in getrouwd ben!
Vind hem nogsteeds geweldig en hij past ook gewoon bij me!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

MyLittleLove

Berichten: 4179
Geregistreerd: 21-08-10
Woonplaats: Nijmegen

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 22:00

Kijkt er iemand heel vaak naar keashas perfect dress?
Er kwamen laatst 2 zusjes samen passen en eentje was wat molliger. Maar de ander pastte haar eerste jurk en die vond ik ZO mooi! Een moderne jurk met een klassiek tintje en kanten mouwen aan. Weet iemand welke ik bedoel?

Ballard_L

Berichten: 2498
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 15:37

Ik ben 5 september getrouwd en ben nog steeds gek op mijn jurk (Ladybird)! De band die om mijn nek zat, kon ik er ook nog af halen, dus dat was ideaal. Kon de hele dag niet ademen, maar het was het 100% waard :)

Ik heb hem op internet uitgezocht, als eerste gepast in de winkel en gelijk genomen :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ohja: ik droeg ook sneakers. Ik kan niet op hakken of op ballerina's lopen en je zag ze toch niet :D

Afbeelding

Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 15:55

Ik houd normaal niet van Ladybird, maar deze vind ik erg mooi! Mooie foto's ook!!

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 16:08

Ik vind m ook erg mooi :)

Suus___

Berichten: 9503
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: Heinenoord

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 20:26

Wauw die vind ik ook prachtig!

Yaralisa

Berichten: 2180
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Zeeland

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 20:46

Dat vind ik een hele mooie jurk!
Prachtig <3

Ballard_L

Berichten: 2498
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Kollumerzwaag

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 21:17

Ja ik was ook zo verliefd toen ik hem zag <3 maar als je prettig wilt bewegen op je trouwdag zou ik hem niet aanbevelen :P we hadden als desert ijstaart, maar dat kon er niet meer bij, anders was ik uit mijn jurk geknapt!

Oreade_
Berichten: 354
Geregistreerd: 22-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 20:55

pimaude schreef:
jaaaa ik weet weer welke ik helemaal geweldig mooi vond! Wie weet waar ik hem heb gespot mag het zeggen! :)*

[ Afbeelding ]


MC leods daughters!


:o prachtige jurken hier!

Adamootje

Berichten: 6210
Geregistreerd: 10-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 21:13

*kruipt onder haar meeleessteen vandaan*

Ballard, wat een prachtige jurk! De achterkant vind ik ook erg mooi!

Jildau

Berichten: 9424
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 04:35

Oreade_ schreef:
pimaude schreef:
jaaaa ik weet weer welke ik helemaal geweldig mooi vond! Wie weet waar ik hem heb gespot mag het zeggen! :)*

[ Afbeelding ]


MC leods daughters!


Stevieee! <3

Mlt94

Berichten: 367
Geregistreerd: 30-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 09:18

Al zit trouwen nog niet in de planning zit ik toch vaak genoeg op internet om te zoeken naar de perfecte Sisi jurk met een hele lange sleep.
Toch ben ik de jurk nog niet tegengekomen en droom ik maar weg bij dit soort foto's <3 .


Afbeelding

Afbeelding