Jouw bruidsjurk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 12:51

miezelke schreef:
:wave: Kom hier ook even binnenvallen. Wou nooit trouwen maar mijn vriend heeft me weten te overtuigen... Nu nog wachten op zijn aanzoek :P

Die jurk is prachtig s_v! Ben is op die site van Rembo Styling gaan kijken en da's echt mijn ding... Daar witte cowboylaarzen onder... jummie! :D


Ik had ook m'n boots aan voor een stukje van de fotoshoot <3

Afbeelding

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110740
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 12:54

Liselot schreef:
DarkCupid schreef:
Ohh wat een leuk topic!

Zelf zou ik super graag een zwarte trouwjurk willen, al weet ik niet zeker of ik daar voor durf te gaan als het echt ooit zo ver zou komen haha :') al wil ik dan alsnog wel zwarte accenten
[ [url=m/yvqqoF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VUjpTA.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oh wow dit is gaaf!!!

Ik hoop ooit zelf nog een mooie trouwjurk aan te kunnen. Al ben ik er een beetje bang voor :') Net een huis gekocht en verbouwd, dus de spaarrekeningen zijn leeg. En met een kleine op komt en nog heel wat andere wensen wordt het lastig om zo'n groot bedrag bij elkaar te krijgen :o


Het kan net zo duur of goedkoop als je zelf wilt!
Bij outlets kun je ook heel goed slagen. Daar hebben ze vaak collecties van wat seizoenen terug.

Liselot

Berichten: 32201
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 12:57

Dat is absoluut waar Cayenne, maar als ik ga trouwen wil ik de hele dag op een locatie kunnen zijn. Dus dat loopt dan zonder jurk/pak/band en dat soort dingen aardig in de papieren :=
Denk dat het de eerste 5 jaar zeker niet wat wordt en tegen die tijd is mijn man (we zijn wel geregistreerd partner, dus noem hem gewoon zo) bijna 50

S_V wat een prachtige foto!! Heel gaaf zo met die boots eronder

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 13:36

DarkCupid schreef:
Ohh wat een leuk topic!

Zelf zou ik super graag een zwarte trouwjurk willen, al weet ik niet zeker of ik daar voor durf te gaan als het echt ooit zo ver zou komen haha :') al wil ik dan alsnog wel zwarte accenten
[ [url=m/yvqqoF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VUjpTA.jpg]Afbeelding[/url] ]


Zwart zwart wil ik niet.
Maar zwart erbij in zou ik niet erg vinden! Zo vind ik je 2e mooi

Heb al eens keer hier geplaatst wat ik mooi vind :)

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 13:56

x_Rebecca schreef:
Ik mag vanmiddag weer passen. Spannend! Heb net mijn proefkapsel laten doen :):).

Ik weet nog hoe overdonderd ik de vorige keer was dat ik hem zag. Ben benieuwd hoe dat vandaag is :D.

Zwarte trouwjurken kunnen echt heel mooi en gaaf zijn trouwens! Soms vind ik het wel jammer dat ze er meer uit zien als galajurk dan echt trouwjurk.



Dat vind ik idd wel vaak jammer, dat het soms inderdaad net galajurken zijn. Heb wel het idee gekregen om als ik ooit ga trouwen de droom jurk misschien zelf te ontwerpen naaien :) maar laat ik eerst eens een vent vinden :')

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 14:25

Vraagje heeft iemand ervaring met Assepoester brudsmode in Arnhem?

Ik zie er wel leuke jurken staan en ze schijnen ervaring te hebben met 2 bruiden.

Liselot

Berichten: 32201
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 14:35

Ik ben er destijds met Jolien geweest, leuke zaak en aardige mensen. Geloof wel dat je koopt wat er in de winkel hangt, geen wachttijd, maar als ze een jurk niet in je maat hebben kunnen ze niet bestellen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110740
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 14:44

Er zijn mensen op bokt met positieve en negatieve ervaringen hebben :j
Mensen die heel goed geholpen zijn en ook mensen waarbij de jurk tegen viel, niet paste of het gewoon anders werd zoals besproken was.

x_Rebecca

Berichten: 5795
Geregistreerd: 15-01-08

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 16:52

Wauw, S_V prachtig!

Oooh <3 Ik ben weer terug van Koonings. Tweede keer dat ik mijn jurk aan mocht, nu netjes in mijn eigen maat en sieraden erbij uitgekozen. Ik zit net als de vorige keer weer helemaal op een roze wolk. Jeetje, wat issie gaaf! Nu wachten tot halverwege mei, dan kan ik hem ophalen voor de bruiloft :D.


Die cowboylaarzen zijn trouwens heel stoer als het bij je past :)).
Ik draag mijn lieve roze kanten allstars met witte linten als trouwschoenen. Loop al sinds ik 14 ben eigenlijk altijd op allstars en ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om deze cuties niet als trouwschoenen aan te doen. Moet wel zeggen dat ik nog even aan het twijfelen was voor tijdens de ceremonie zelf, maar de enige hakken die ik mooi vind zijn 200 euro..... dat is 't me niet waard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 17:01

Gaaf Rebecca! Ben heel erg benieuwd wat het geworden is. Moesten ze er nog veel aan doen?

Allstars zijn toch prima schoenen? lopen tenminste lekker

x_Rebecca

Berichten: 5795
Geregistreerd: 15-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 18:12

Ze moeten alleen de bovenkant nog innemen. Lengte was precies goed, maar de top was op bepaalde stukken wat te groot nog. Was niet veel gelukkig :D.

Allstars zijn hartstikke prima hoor! Alleen zoiets is ook gewoon heel gaaf. https://www.sayyestothedress.nl/media/c ... oralie.jpg

iirrssjjee

Berichten: 5946
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 22:32

Voor de geinteresseerden, op sbs bij meester Frank Visser gaat het over een bruidsjurk die niet goed was!

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 22:49

Ik ben aan het kijken.
Ben benieuwd. Want hoezo is er geen laatste doorpas geweest?!

mirriezz
Berichten: 2011
Geregistreerd: 12-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 08:46

iirrssjjee schreef:
Voor de geinteresseerden, op sbs bij meester Frank Visser gaat het over een bruidsjurk die niet goed was!

Ik heb net een klein stukje terug gezien... Wat sneu zeg, lijkt mij toch echt dat deze jurk niet goed pas is gemaakt voor die dame.
Heeft iemand ook de uitspraak gezien? Daar ben ik nu wel een beetje nieuwsgierig naar.

iirrssjjee

Berichten: 5946
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 09:15

mirriezz schreef:
iirrssjjee schreef:
Voor de geinteresseerden, op sbs bij meester Frank Visser gaat het over een bruidsjurk die niet goed was!

Ik heb net een klein stukje terug gezien... Wat sneu zeg, lijkt mij toch echt dat deze jurk niet goed pas is gemaakt voor die dame.
Heeft iemand ook de uitspraak gezien? Daar ben ik nu wel een beetje nieuwsgierig naar.


De coupeuse heeft de vermaakkosten terug moeten betalen + 400 voor het verpesten van haar dag.
Ze kreeg dus iets van 540 euro terug ofzo.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110740
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 11:07

Ik vind het wel vreemd dat ze het bij de laatste pasbeurt niet heeft gezegd dat ze niet tevreden was.

Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 12:17

Ik vind het ook heel apart allemaal, lichtelijk dramaqueen ook en stug Frisisme! :))

Maar het blijft toch sneu dat op je trouwdag de jurk niet goed past, wat er ook voorgevallen is.

welmoedz

Berichten: 1579
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 15:57

Hoi Allemaal, ik kom ook even binnenvallen.. Mijn zoektocht naar een trouwjurk is ook begonnen want in september ga ik trouwen! Ik vind Remco Styling super mooi. Ik zag het merk hier ook een paar keer voorbij komen. Echter; de gemiddelde Remco styling jurk is ongeveer het dubbele van het budget wat ik aan een jurk wil uitgeven ;( Weten jullie misschien een goede outlet waar ze die misschien ook verkopen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 14:18

Vandaag de laatste pas gehad. De jurk is prachtig......

Maar de kapmouwtjes die ze voor me zouden maken vind ik verschrikkelijk ;( Ziet er totaal anders uit dan de standaard pasjes die ik bij aankoop heb geprobeerd.

Ze zouden met hetzelfde kant als de jurk iets voor me maken maar ik vind het er niet uit zien. Slecht afgewerkt, lomp van vorm en veel te weinig kant.

Ik heb de jurk en alles vandaag wel meegenomen en gezegd dat ik tevreden ben. Nog 4 weken te gaan en ik heb er geen vertrouwen in dat ze iets kunnen maken wat wel aan mijn perfectionistische eisen kan voldoen. Wil het ook niet op de laatste dag aan laten komen.

Mijn stiefoma is coupeuse en zij gaat me helpen er iets moois van te maken :D

Afbeelding
Bij aankoop


Afbeelding
Wat ze gemaakt hebben

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 14:22

Oei dat is toch wel heel anders als wat je bij aankoop aanhad, ik zou er mee terug gaan en beide foto's laten zien..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110740
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 14:24

Daar zou ik ook mee terug gaan.
Het lijkt qua vorm totaal niet en door het 'zware kant' qua ontwerp lijkt je rug veel breder als dat hij daadwerkelijk is.

Olle

Berichten: 2726
Geregistreerd: 30-03-05

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 14:28

Ik kom ook even binnenvallen, maar ik zou ook teruggaan met in elk geval het verhaal dat je niet tevreden bent en eventueel deze twee foto's laten zien.
Zou zonde zijn als je niet helemaal tevreden bent met je jurk. Deze dag doe je niet zomaar even over..

Gelukkig is je stiefoma coupeuse en gaat zij je helpen:)

Lynn_Nikita

Berichten: 25493
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 14:54

Is dat hetzelfde model en jurk? Jeetje wat een verschil in rijgen. Ook is het kant bovenin veel smaller, zijn die kapmoutjes geen optie? Ik had alleen niet gezegd dat je tevreden was maar aangegeven wat je nu hier ook zegt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 15:24

Had ook aan moeten geven dat ik niet tevreden ben maar ja wat dan? Ik heb nog 4 weken en dan moet ik er op het laatste moment op vertrouwen dat ze toch iets moois kunnen maken.

Het zijn losse stukken kant (exact aan de jurk) die ze op een onderlaag hebben gestikt. Dus met wat tijd, geduld en een goede lieve coupeuse moet dit mooi aan te passen zijn.

Het is dezelfde jurk maar dan een maatje kleiner. Ik heb nogal een grote voorgevel dus dan krijg je bovenin wat meer rijgwerk :') . Een maat groter had ik toen gepast maar die kregen ze op mn taille niet strak weges te ruim.

De standaard pasmouwtjes zijn te kort. Die krijgen ze er niet op tenzij je de hele dag je armen strak omlaag hebt. Daarnaast passen die qua kant en kleur niet bij de jurk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 15:57

Je kan ook om (een gedeelte van) je geld terug vragen, omdat je er geen vertrouwen hebt in dat hun het op zo’n korte termijn goed zullen oplossen.

Er was laatst nog bij meester Visser een bruid waarvan dr trouwdag verpest was door een niet goed zittende jurk, ze heeft wel de zaak gewonnen.

Zijn de eerste kapmouwtjes niet te koop? Dat je ze omruilt en door je oma laat aanpassen?