Jouw bruidsjurk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daenerys
Berichten: 2356
Geregistreerd: 09-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 17:48

Meraki schreef:
Daenerys schreef:
Trouwen staat hier nog niet op de planning, maar ik heb al wel dé jurk gevonden <3

[ Afbeelding ]

Alleen is dit merk (Stella York) volgens mij niet te verkrijgen in Nederland..

Hier een linkje met nog meer jurken uit de voorjaarscollectie :D http://www.bellethemagazine.com/2014/06 ... l.html?m=1

Jawel :j, daar heb ik laatst een catalogus voor gemaakt..

Echt? Dan heb ik niet goed gegoogled :Y)

Corelli

Berichten: 9996
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 17:49

Maartje_M schreef:
Zijn jullie allemaal niet bang dat jullie droomjurk enorm tegen valt als je hem dalijk echt aan hebt? :=

Dikke kans! Ik heb een keer een modeshow gelopen voor een trouwbeurs en de jurken die me geweldig leken, vielen toch wat tegen en de jurken die ik niet per sé zou kiezen, stonden mooi :j

Afbeelding Deze vond ik wel mooi, erg bescheiden :)

Afbeelding Of deze

edit: dit was echt een spook van een jurk :') En een niet zo mooi bruidsmeisje :oo
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=54FAAE72
Laatst bijgewerkt door Corelli op 09-12-14 17:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Meraki

Berichten: 5914
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 17:49

Uhu, misschien sinds kort hoor.. Want de leverancier/importeur is overgestapt van merk, de jurken die hij eerder had zat een levertijd van 6 weken op :') Daar was hij niet heul blij mee :))

Heb het net even weer opgezocht op het werk, maar inderdaad, Stella York <3

lizy29

Berichten: 6240
Geregistreerd: 05-03-12
Woonplaats: Het land van du vin, du pain, du Boursin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 17:52

Dit is mijn jurk. Wij zijn december 2013 getrouwd...

Afbeelding

__danielle__

Berichten: 1784
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 17:53

Ik ga in juli trouwen. Heb het lijf en vind het zelf ook het mooist voor een A-lijn. Dat heeft mijn jurk dus ook. Met hartvormig decollete, strapless, met sleep en loopt wijd uit. Kan wel iets wat in de buurt komt opzoeken..

Afbeelding

Die van mij heeft alleen een onderlaag van tule en de bovenste laag stof is van satijn. In de "split" komt het tule dus door het satijn heen. En mijn sleep is iets langer denk ik <3

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 17:53

Mooie jurken komen er voorbij zeg!! Ik heb niet echt de wens om ooit te trouwen. Een man vinden blijkt lastig zat :Y) Maar ik kijk graag mee naar mooie jurken :D

Cleo12
Berichten: 330
Geregistreerd: 18-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 17:53

Jahaaa trouwjurken! Ik heb even geen foto van die van mij. Maar wat hier al is voorbijgekomen vind ik erg mooi om te zien.

lies_sparkle

Berichten: 6128
Geregistreerd: 19-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 17:54

Ik wil een heel pastel roze jurkje,
Zo heel subtiel haha :)
Ook een strak lijfje, en dan subtiel uitlopend :)

secricible

Berichten: 25697
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 17:57

__danielle__ schreef:
Ik ga in juli trouwen. Heb het lijf en vind het zelf ook het mooist voor een A-lijn. Dat heeft mijn jurk dus ook. Met hartvormig decollete, strapless, met sleep en loopt wijd uit. Kan wel iets wat in de buurt komt opzoeken..

[ Afbeelding ]

Die van mij heeft alleen een onderlaag van tule en de bovenste laag stof is van satijn. In de "split" komt het tule dus door het satijn heen. En mijn sleep is iets langer denk ik <3



Tussen deze jurk en mijn uiteindelijk trouwjurk heb ik een hele tijd staan dubben in de bruidswinkel. Van mijn uiteindelijke jurk heb ik hier geen closeup foto, maar voor het idee:
Afbeelding

_Ekenna
Berichten: 2803
Geregistreerd: 25-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 17:59


Stendo
Berichten: 640
Geregistreerd: 05-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:00


Seven

Berichten: 21205
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:00

O heerlijk dit topic, ik ben nog niet gevraagd maar we hebben het er over gehad. Ik was nooit de trouwer en dromer maar nu kan ik toch wel weg zwijmelen bij de mooie jurken :D

Ik heb dan ook enkele prachtige jurken gezien zoals deze

Afbeelding

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:00

Ik hou van dit topic! <3 Hier geen trouwplannen maar ik wil sowieso een jurk zoals deze.

Afbeelding

liesd
Berichten: 3879
Geregistreerd: 04-07-11

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:05

Dit was de mijne, van Pronovias
Afbeelding

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:08

Ohhh heerlijk blijft het, jurken kijken. Inmiddels al meer dan twee jaar getrouwd maar nog net zo blij met mijn jurk als toen.

Afbeelding

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:09

Jaaaa ik kijk er al heel veel naar. Weet ook al precies wat ik wil, volg een paar bruidswinkels op facebook. Ben alleen nog ietsjes te jong om te trouwen :+.
Die jurk van Daenerys is ook onwijs gaaafff!!!

Dit is een beetje mijn idee van een perfecte jurk;
Afbeelding


Moet ook eerlijk toegeven dat ik soms er eentje aan mijn vriend laat zien O:). Die begint dan acuut te zuchten :')

Leffroi
Berichten: 4657
Geregistreerd: 01-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:12

_SantOs_ schreef:
Heerlijk trouwjurken kijken <3 ik heb mijn droomjurk al uitgezocht,kan um alleen niet betalen :')
In eerste instantie helemaal niet iets wat ik uit zou kiezen maar iets in mij vind hem GE-WEL-DIG! :D <3
[ [url=m/5LjVJq.jpg]Afbeelding[/url] ]



Die heb ik vanmiddag bij 'Say yes to the dress' gezien. Prachtige jurk. Had hem nog helemaal uitgelegd aan mijn moeder toen ze thuis kwam. Kom ik hem maarzo hier weer tegen. Prachtig *\o/*

lies_sparkle

Berichten: 6128
Geregistreerd: 19-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:13

Jikkeee schreef:
Jaaaa ik kijk er al heel veel naar. Weet ook al precies wat ik wil, volg een paar bruidswinkels op facebook. Ben alleen nog ietsjes te jong om te trouwen :+.
Die jurk van Daenerys is ook onwijs gaaafff!!!

Dit is een beetje mijn idee van een perfecte jurk;
[ Afbeelding ]


Moet ook eerlijk toegeven dat ik soms er eentje aan mijn vriend laat zien O:). Die begint dan acuut te zuchten :')


Ja dat doet die van mij ook :')

Niwla

Berichten: 4116
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:14

Dit was de mijne in 2010. Ik had er alleen een andere sluier bij en had achteraf toch liever de sluier die hier afgebeeld is gehad.

Afbeelding

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:15

Ik vond het jurken passen echt briljant. Heb van te voren wel jurken gekeken maar aangezien ik geen gazelle ben met benen van twee meter en een taille van 40 cm, heb ik daar niet al te veel mee gedaan bij het passen. Ik had maar 1 eis: niet wit, niet creme, niet champagne. Heb vanalles aangehad en uiteindelijk deze gekozen. Anders was het een zwarte geworden :) Zo'n kanten jurk als die Seven liet zien vind ik ook prachtig. Alleen een beetje te 'zacht' voor mij.

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:15

liespower94 schreef:
Jikkeee schreef:
Jaaaa ik kijk er al heel veel naar. Weet ook al precies wat ik wil, volg een paar bruidswinkels op facebook. Ben alleen nog ietsjes te jong om te trouwen :+.
Die jurk van Daenerys is ook onwijs gaaafff!!!

Dit is een beetje mijn idee van een perfecte jurk;
[ Afbeelding ]


Moet ook eerlijk toegeven dat ik soms er eentje aan mijn vriend laat zien O:). Die begint dan acuut te zuchten :')


Ja dat doet die van mij ook :')


Haha flauw, die kerels :'). Al kan ik het deels ook wel begrijpen mijn vriend, ik ben 18 en hij is 19 :+.

muntdrop

Berichten: 2971
Geregistreerd: 02-08-12

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:17

JAAAH <3 ik vind die eerste twee jurken in de openingspost echt prachtig, zo'n model zou ik ook graag willen ooit. Heb alleen nog niemand om mee te trouwen haha.

ingeb0rg

Berichten: 850
Geregistreerd: 17-10-08
Woonplaats: IJmuiden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:18

_SantOs_ schreef:
Heerlijk trouwjurken kijken <3 ik heb mijn droomjurk al uitgezocht,kan um alleen niet betalen :')
In eerste instantie helemaal niet iets wat ik uit zou kiezen maar iets in mij vind hem GE-WEL-DIG! :D <3
[ [url=m/5LjVJq.jpg]Afbeelding[/url] ]


Volgens mij heb ik die gisteren gezien in Say yes to the dress! Is dat een Pnina Tornai? Geweldig vind ik haar, mijn hart begint altijd sneller te kloppen als er mensen zijn met het budget om haar jurken te kunnen betalen! Als ik ooit het geld heb, dan ga ik meteen naar New-York om alles te passen haha!

Sparky10

Berichten: 2674
Geregistreerd: 29-11-05
Woonplaats: Swifterbant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:21

haha wij gaan in maart 2015 trouwen, dus ik zet de jurk nog niet hier neer, maar ehm totaal met iets anders gekomen dan wat er al die tijd in mijn hoofd zat bijzonder is dat!

had uiteindelijk nog twee gegadigde jurken over in de ene leek ik gewoon slank ! (en dat ben ik niet ) haha maar daar kon ik niet mee zitten dan kwam alles aan de bovenkant eruit zeg maar niet erg sjiek haha,

de tweede (de eerste die ik aan had) die is het geworden totaal niet mijn smaak maar het is hem wel geworden ...

zal de foto showen na maart haha

_SantOs_

Berichten: 1369
Geregistreerd: 21-10-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:21

Jepz is idd Pnina Tornai. Ik hou van jaar stijl <3 heb nog geprobeerd om met oma mee te gaan naar Amerika (die gaat komend voorjaar). Helaas moet oma aan de andere kant van het land zijn en ze verklaarde me voor gek dat ik zo'n dure jurk wilde.